Jak vás vůbec napadlo uvádět na trh novou značku aut?
Tím, že jsem téměř deset let žil v Číně a měl možnost sledovat, jak rychlým tempem se tamní automobilky vyvíjejí, a také díky tomu, že v Česku a na Slovensku máme mnoho přátel a známých, kteří vlastní nebo řídí dealerství různých značek, jsme si začali všímat, že z nabídky postupně mizí běžná, cenově dostupná rodinná auta pro širokou veřejnost.
V tom jsme viděli příležitost – představit na trh novou značku, která nám bude schopná dodávat právě taková vozidla: prostorná, kvalitně vybavená SUV za rozumnou cenu. Hledání partnera v Číně tak byla logická volba.
Museli jsme doložit naše zkušenosti s prodejem aut a mezinárodním obchodem, výrobce podrobně zkoumal životopisy našich manažerů, požadoval rozsáhlé prezentace a detailní průzkumy trhu v ČR, SR i EU.