Diskuze
Kouzla se světlem. Xenon je mrtvý, budoucnost je LED, laser a drony
Děkujeme za pochopení.
J91a86n 27M40a13j35z21n48e19r
na dokonalé německé silnici to fungovat může, na našich tankodromech je naprostá utopie, aby jakýkoli systém udržel protijedoucí vozidlo ve stínu. Už teď stačí jak se lidem houpou xenony a neustále oslňují
J14i80r46k34a 65B84u85b38e80n89i67k
Když vidim jaké mají auta problémy s automatickým přepínáním dálkových světel na tlumená, už vidim jak Audi zvládne odstínit až 8 objektů... Vždyť ani teď neumí ztlumit světla když na dálnici potkám v zatáčce auto. V takových situacích světla ztlumím vždycky ručně, ještě se mi nestalo, že by mě automat předběhl. A auta co jedou proti mě jsou na tom stejně, akorát, že spousta řidičů to nechává na automatech a dost slušně to oslňuje... Už se těšim na laser...
R75o94b83i41n 56Ž92i85ž74k49a
Já jsem v tomhle asi osamocený, ale ani se slabšími světly(+dálky) jsem na silnici nikdy necítil problém s nedostatkem světla - dálnice nebo trojka v lese. Naopak problém s oslněním protijedoucími vozidly mám furt - a to nejen pokud jde o špatně nastavená, seřízená nebo zprasená světla, ale i o přehupy na terénních vlnách apod.
Samozřejmě silnější světla pomáhají v tom, že po (částečném) oslnění člověk začne vidět rychleji. Ale to se pak zvrhává v závody ve zbrojení, které by vůbec nebyly potřeba.
Dálkovky jsou jiná story pochopitelně, pokud naproti nic nejede, není důvod se omezovat (pokud světlama negriluju zvěř okolo silnice).
K44r93y81š68t15o60f 91L55a48n30í91k
"Červené laserové světlo na zádi osvětlí na vozovce v bezpečné vzdálenosti za zadním nárazníkem červený pruh, který netrpělivého řidiče vzadu jedoucího vozu donutí držet si odstup."
Jak ho donuti? to bude nejaka pevna prekazka?
V94á85c48l44a72v 30P97o74t35k91a44n
Vypali mu to rohovku v oku, to jej donuti zpomalit a vyhledat lekarskou peci.
M64i39r15o97s96l13a85v 83M19e49d
Já jsem možná konzerva, nicméně bych řekl, že pokud se vezme poměr užitných vlastností (svítivost, spolehlivost, možnost a nákladnost opravy - výměny světelného zdroje, konstrukční jednoduchost atd.) a ceny, ta jsou pořád nejlepší "klasické" halogenové žárovky. Pracuji ve firmě, která světlomety do aut přímo vyrábí a když vidím, jak jsou světlomety čím dál složitější a mnohonásobně dražší, tak si říkám, jestli je dobré dělat z relativně jednoduché věci zbytečně složitou bejkárnu...
J46a97n 73V20e98s76e29l14ý
Dát do jedné věty spolehlivost a halogenová žárovka, to chce odvahu. Přitom třeba LED svítidla budou v tom autě nejtrvanlivějším prvkem.
J91i39ř88í 60Č97e72j89k55a
Nechci hejtovat, ale "lumen/watt" má výbojka pořád lepší než LEDky
M68i36l93o20s48l57a10v 38S51t62r16e62j88č69e64k
Nema. Je to minimalne srovnatelne, ale zatimco 100lm/W je horni limit dnesnich "Xenonu", tak v LEDkach se uz dnes da koupit 150lm/Watt a existuji i funkcni prototypy LEDek s 300lm/Watt. http://www.forbes.com/sites/peterdetwiler/2014/03/27/leds-will-get-even-more-efficient-cree-passes-300-lumens-per-watt/
M20a51r57e87k 73W34o72j52n78a69r
Přestaňte už používat to spojení "LED diody"... to je jako LCD display. Prosím
M43a62r54e14k 40Z42a18h51r63a26d56i24l
Zas takový prohřešek to není. Tak i tak poznáme o co jde a to je důležitý. Zbytečný slovíčkaření...
F38r96a49n73t81i56š23e23k 50V13a68l34e49š
To dynamicke sviceni mi prijde skvele, ale co chodci?
N30i96k21o34l53a 18Č94e23c60h
Něco na lepící se jedince by se hodilo. Třeba raketomet.
R47o10m52a25n 38P64y28t39e92l
Stačí lešenářská trubka ve výšce lehce nad volantem a klidně i s čevenýma trenkama.
P30a64v83e27l 16M69a48r30t72i98n86e91k
Zlata H4 se svoji jednoduchosti vymeny a cenou za jednotku.
J54a27n 57K45o92n25v39a77l25i25n53k42a
No tak to je hláška dne. Petrolejku bys nechtěl? Máme dvě auta. Jedno má xenony na normální svícení a halogen H7 na dálková. Druhé má debilní H4ku s dvěma vlákny. Rozdíl ve svícení je neuvěřitelný. Navíc, když u H4 odejde jedno vlákno, jsi na jedné straně v noci úplně slepý.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Bydlení v parku s výhledem na Beskydy
Slezská, Český Těšín, okres Karviná
13 500 Kč/měsíc