Diskuze
Švédsko zvyšuje dálniční rychlost, Němci chtějí zpomalit
Děkujeme za pochopení.
ples
Hm...
...docela zajimave videa. Clovek by se nad svym styelm jizdy mel vzdycky zamyslet. A nevtrdit, ze je ten nejlepsi ridic jenom proto, ze si obcas zajezdi na prazdne dalnici rychlosti 200 km/h. O tom ridicske umeni neni.
kulihrach
Hola hej statnej buk vyckavej....
Mno a nebo se pririti nejakej vul v auticku OOOO, zezadu to uz vypada ze ma zaply dalkovy pro jistou celou jizdu, a blika ti az za prdeli i kdyz jsou pred tebou jsou 2 auta ktery si to sinou 140km pri predjizdeni kamionu a dodavky a kdyz ho pustis tak si brkne o svodidla pak malem brkne o tebe a pak slapne na plyn a ujede ? a temto k*r*e..num chcete legalizovat jejich snahu ohrozovat ostatni ridice ? Tak fajn ale postavte jim pokud mozno kruhovou dráhu nekde v lese lemovanou statnymi buky a topoly a at se tam vyradej...
D1 neni na 160 stavena taky nepredpokladam ze ji tam nekdo povoli ...
A pokud jde o ostatni dalnice, pokud jsou konstrukcne pripraveny na 160 ( podle mne sirsi pruhy, minimalne 3 pruhy, delsi najezdne a specielni ochrany pred narazy atd.. buh vi co vsechno)
tak prosim ....
killy
No, jen bych k těm Němcům dodal.....Jejich dálnice..
.. a i ostatní silnice mají docela jiný parametry než naše D1. Tam není nikde problém mít před sebou(a za sebou) horizont v takový dálce, že není v podstatě problém reagovat na všechno s pohodlným předstihem. tam na dálnici vidíš (ty i ostatní) borce v placatým porsche s 240 na tachometru hezky daleko za tebou... a v on se v pohodě prožene kolem. Tady za tebou na křivolaký dálnici furt manévrujou kamiony z pruhu do pruhu...... a tak ten Fangio je vidět na poslední chvíli, někdy i za ní. Přesto. Když 160, tak 160, ale za překročení o 10% papíry na rok. ...ale nejméně D1 určitě vynechat ! Kdo si chce vyzkoušet 150 majlí, tak ať si pronajme mosteckej okruh... A ještě pranepatrňoučkej dodateček. Na dálnici považuju současný povinný svícení za kontraproduktivní hovadinu. Tam nepotřebuješ být viděn někým protijedoucím. Tam je hlavně potřeba, aby svítil ten, co to maže v levým. Pak ho vidí všichni (zlatý Německo) Teď vlastně zvýrazněně nikdo Vidí za sebou řetězy světel ve dne i v noci.
Pecaf
Re: No, jen bych k těm Němcům dodal.....Jejich dálnice..
Asi jsem nepochopil v čem to svícení má být kontraproduktivní. Resp. jaký negativní vliv má povinné svícení na viditelnost "toho, co maže levým pruhem"?
oldbeat
Slušelo by se v diskuzi, aby každej napsal kolik kilometrů najede ročně
já 50 000 km
Víte, pak se do diskuze o rychlosti pletou lidi, co nemaj´ řidičák.
Shark
Re: Slušelo by se v diskuzi, aby každej napsal kolik kilometrů najede ročně
stejne kazdy napise to co bude chti a pravdu (bohuzel) nezjistime Ale je pravdou to, ze nejvice do toho kecaji ti, co auty temer vubec nejezdi, popripadne se na dalnici dostanou jednou za rok a to jeste o vikendu kdyz jedou do Chorvatska na dovolenou
oldbeat
Pokud jedu rychle, tak se musím naplno věnovat řízení a řeším situace v horizontu stovek metrů
ale u lufťáků vidím, jak je řízení auta moc nezajímá.
Navíc, když kdejakej ukaždržka předvádí národu co von a jak se to dělat nemá. Nevěřili byste co lidí si myslí, že dívat se po spolujezdci se má tak, jak to ukazujou ve filmu.
ples
Re: Pokud jedu rychle, tak se musím naplno věnovat řízení a řeším situace v horizontu stovek metrů
Č9m jedeš rychleji, tím se tvuj obzor snizuje. Tudiz ty stovky metru zase neprehanej..
DEINONYCHUS
Nebylo by jednodušší
Nebylo by jednodušší, že by ti debílci, co se chtějí zabít fasovali zdarma poukázky na euthanásii a neohrožovali své okolí? Nebo se někomu zdá, že je u nás málo neviných mrtvých na silnicích?
stanlisko
ach jo
160 na našich dálnicích je blbost, jelikož pozemní komunikace jsou konstruonvány s dvacetiletým výhledem, za druhé by při rychlosti 160km/h musely být změněny projekční prvky na dálnicích, jako jsou přípojné a odbočné pruhy a za další čeští řidiči stejně nedodržují max. dovolenou rychlost, hlavně je to v elementu který je mezi volantem+pedály a sedadlem
PS_PS
Re: ach jo
Nevím proč by to byla blbost. Co takhle dát omezení, pokud tam takový problém s nájezdem, či zatáčkou je? Je spousta míst kde to jde bez problémů ne?
Shark
ne, prosim
neruste neomezenou rychlost v Nemecku ... je to super kdyz clovek muze jet dle toho jak chce a nemit obavy z policejniho radaru. Obvykle se v Nemecku stejne jezdi 130-160 (osobaky samozrejme), par jedincu jezdi 160-180 a vetsinou pouze kdyz je vsude dost prostoru a vyhovujici cesta jezdi se i tech 200 a vice.
Urcite se v Nemecku nejezdi daleko rychleji nez jinde, aletam si das na tempomat treba tech 160 a jsi schopen jet klidne i hodinu dve v tomto tempu bez obavy, ze ti skoci do cesty nejaky dedecek ve 110 km/h nebo kamion 90 km/h. (samozrejme ze zkusenosti mohou byt i s vyjimkou potvrzujici pravdilo).
DEINONYCHUS
Re: ne, prosim
No já nevím o tom, že by tam byl vyhrazený pruh pro 160km-h. Nasadit tempomat je nesmysl. A v případě nehody je pohled Policie jiný na řidiče, který jel 110-130 a toho, kdo jel 160.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...