- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak auto využívá stejný systém jako měla Honda CR-Z, ta měla 114 koní + 10 koní elektromotor. Měl jsem jí půjčenou a na rozjezdy, akceleraci to bylo perfektní, bohužel v té době měla Honda retro baterie, tak byl dost malý kufr. Cena byla tenkrát po slevě 550 - 700 000 Kč dle výbavy
Doufám, že má stará honda mi vydrží ještě další desetiletí - chci jezdit v autě, co má pod kapotou motor a ne šicí stroj!
o jakém ušetření někdo může vůbec mluvit, když se elektřina neustále zdražuje
o 5-7% ročně ? ? A výměna baterky bude asi zadarma včetně materiálu.
ŽÁDNE E-MOBIL SI POŘIZOVAT NIKDY NEBUDU.
Tohle nejezdí na kupovanou elektřinu, ale jen na tu, co si auto samo nasbírá po cestě!
Nevěřím něčemu co má 2 motory.
Jestli se nepletu, stále to ten spalovací motor vypíná a zapíná...
Nene děkuji, zůstanu u dieselu :)
A ten jednou nastartujete a necháte běžet do skonání věků - i přes noc nebo dovolenou...
My tu korunu ušetříme, kdyby to mělo stát milion (citát někdejšího odborářského předáka ČD).
zaujimave je, ze snad vsetky testy tvrdia, ze ten hybridny system od Suzuki moc spotrebu neznizi. ono si staci pozriet technicke detaily baterii a elektropohonu. pomaha to len pri akceleracii a trochu pri rozbehu. Oproti hybridnym systemom Toyoty a korejcov toto nedava moc zmysel
Ale vzdyt akcelerace je prakticky nejvyraznejsi zrout benzinu. Ve meste s neustalym rozjizdenim na krizovatkach mam bez problemu spotrebu o polovinu vetsi nez na okreskach/dalnicich kde ujedu desitky kilometru bez zastaveni stejnou rychlosti. Abych to uvedl na pravou miru, pri rozjezdu mi auto bez problemu hlasi 20-30L/100km zatimco pri samotne jizde to klesne pod 5L/100km. Pokud mi elektromotor pomuze s rozjezdem, vubec bych se nedivil kdyby prumerna/vysledna hodnota vyrazne klesla.
Smysl to samozrejme dava protoze diky mensim narokum system skoro nic nevazi.
Vypadá to dobře. Teď ještě záleží, kolik to šetření paliva bude stát v pořizovací ceně auta a kolik bude stát vyměňování té baterie pod předními sedadly.
Aktualne je Vitara "od 469 900 Kc". Jeste zacatkem roku 2019 byla Vitara "od 393 900 Kc". Nepovedlo se mi najit novejsi ceniky abych urcil jak se cena vyvijela v prubehu roku 2019. Nicmene, konkurencni motoristicky web uvadi ze se cena spolu s faceliftem zvysila o 13 tisic (plati pro zakladni variantu), coz je v podstate zanedbatelne s ohledem na neustaly rust ceny behem poslednich par let.
Škoda že podobným směrem nejde i VW a plánuje jen elektromobily...
Co je to za blbost? Hybridniho Superba uz si muzete jit koupit, Passata uz davno. A pokud jde o mild-hybrid, tak to ma VW taky, Audiny uz to maj par let, pujde to snad i do nove Oktavky.