Diskuze

Suzuki Vitara přechází na hybridní pohon, umí opravdu ušetřit

Podruhé během necelých dvou let mění oblíbená Vitara nabídku motorů. Nově sází výhradně na spojení benzinového turba s elektromotorem. Slibuje výraznou úsporu paliva a teoretické předpoklady dokáže potvrdit i v praxi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak auto využívá stejný systém jako měla Honda CR-Z, ta měla 114 koní + 10 koní elektromotor. Měl jsem jí půjčenou a na rozjezdy, akceleraci to bylo perfektní, bohužel v té době měla Honda retro baterie, tak byl dost malý kufr. Cena byla tenkrát po slevě 550 - 700 000 Kč dle výbavy

0 0
možnosti

Doufám, že má stará honda mi vydrží ještě další desetiletí - chci jezdit v autě, co má pod kapotou motor a ne šicí stroj!

0 0
možnosti

o jakém ušetření někdo může vůbec mluvit, když se elektřina neustále zdražuje

o 5-7% ročně ? ? A výměna baterky bude asi zadarma včetně materiálu.

ŽÁDNE E-MOBIL SI POŘIZOVAT NIKDY NEBUDU.

3 1
možnosti

M56i56r85e57k 55G13a61j87e56r

26. 5. 2020 15:26

Tohle nejezdí na kupovanou elektřinu, ale jen na tu, co si auto samo nasbírá po cestě!

3 1
možnosti

Nevěřím něčemu co má 2 motory.

Jestli se nepletu, stále to ten spalovací motor vypíná a zapíná...

Nene děkuji, zůstanu u dieselu :)

1 1
možnosti

J57i49r80i 90F15i44n75k

26. 5. 2020 13:59

A ten jednou nastartujete a necháte běžet do skonání věků - i přes noc nebo dovolenou...

1 0
možnosti

My tu korunu ušetříme, kdyby to mělo stát milion (citát někdejšího odborářského předáka ČD).

2 0
možnosti

J11a89n 64M42a14r22t59i11n

26. 5. 2020 7:46

zaujimave je, ze snad vsetky testy tvrdia, ze ten hybridny system od Suzuki moc spotrebu neznizi. ono si staci pozriet technicke detaily baterii a elektropohonu. pomaha to len pri akceleracii a trochu pri rozbehu. Oproti hybridnym systemom Toyoty a korejcov toto nedava moc zmysel

1 3
možnosti
Foto

Ale vzdyt akcelerace je prakticky nejvyraznejsi zrout benzinu. Ve meste s neustalym rozjizdenim na krizovatkach mam bez problemu spotrebu o polovinu vetsi nez na okreskach/dalnicich kde ujedu desitky kilometru bez zastaveni stejnou rychlosti. Abych to uvedl na pravou miru, pri rozjezdu mi auto bez problemu hlasi 20-30L/100km zatimco pri samotne jizde to klesne pod 5L/100km. Pokud mi elektromotor pomuze s rozjezdem, vubec bych se nedivil kdyby prumerna/vysledna hodnota vyrazne klesla.

Smysl to samozrejme dava protoze diky mensim narokum system skoro nic nevazi.

8 0
možnosti

Vypadá to dobře. Teď ještě záleží, kolik to šetření paliva bude stát v pořizovací ceně auta a kolik bude stát vyměňování té baterie pod předními sedadly.

5 0
možnosti
Foto

Aktualne je Vitara "od 469 900 Kc". Jeste zacatkem roku 2019 byla Vitara "od 393 900 Kc". Nepovedlo se mi najit novejsi ceniky abych urcil jak se cena vyvijela v prubehu roku 2019. Nicmene, konkurencni motoristicky web uvadi ze se cena spolu s faceliftem zvysila o 13 tisic (plati pro zakladni variantu), coz je v podstate zanedbatelne s ohledem na neustaly rust ceny behem poslednich par let.

4 0
možnosti

Škoda že podobným směrem nejde i VW a plánuje jen elektromobily...

3 3
možnosti

Co je to za blbost? Hybridniho Superba uz si muzete jit koupit, Passata uz davno. A pokud jde o mild-hybrid, tak to ma VW taky, Audiny uz to maj par let, pujde to snad i do nove Oktavky.

6 0
možnosti