Jedním takovým modelem byl sedan Kizashi, prodávaný v letech 2010 až 2015. Svým založením to však bylo auto spíše pro americký, asijský a australský trh a v Evropě se velkého rozšíření nedočkalo.
Nebylo to ovšem proto, že by Kizashi bylo špatné auto. Naopak. Ale automobilka nenabídla diesel ani kombík a omezila nabídku jen na dvě verze a jednu motorizaci: benzinový atmosférický čtyřválec 2,4 l spojený buď s manuálem s pohonem předních kol, nebo s variátorovým automatem CVT s pohonem všech kol. Nic jiného pod kapotou být nemohlo a právě absence dieselu určitě stála za malým rozšířením jinak celkem drahého Kizashi, které se nebálo výbavou útočit na zavedené vozy segmentu D a například i BMW řady 3 či Audi A4.
Ačkoli suzuki obvykle nereziví před očima, jak to některé japonské vozy umějí, záleží nesmírně na podmínkách, v jakých je vůz provozován.