Středa 27. května 2020, svátek má Valdemar
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 27. května 2020 Valdemar

Superb Combi: první škodovka, která nepotřebuje klíček

  13:20aktualizováno  13:43
Superb Combi už zná svůj ceník. Na frankfurtském autosalonu, který dnes otevírá novinářům, představuje vychytávky, jež ostatní škodovky neznají. Třeba zavírání kufru tlačítkem. Z nabídky vypadává nejslabší turbodiesel.

Největší škodovka bude lákat především na obří kufr, který pobere až 633 litrů nákladu, při sklopených zadních dokonce 1 865 litrů.

"Koncem září již naše prodejní síť začne přijímat objednávky, ke svým majitelům dorazí první vozy ještě před Vánoci," upřesňuje Jan Hurt, vedoucí prodeje značky Škoda pro střední Evropu. Škoda chce letos prodat kolem 2 000 Superbů Combi. Příští rok má ve verzi sedan a kombi vyrobit 45 000 vozů. Škoda očekává, že verze kombi by mohla mít na některých trzích větší podíl než dosud vyráběná verze sedan. Například v Německu nebo ČR by se podíl kombi mohl pohybovat kolem 60 procent.

Novinkou ve výbavě jsou elektricky ovládané páté dveře, stačí zmáčknout tlačítko a elektromotory obstarají ostatní. Vtipně je řešeno osvětlení zavazadlového prostoru v pátých dveřích: neosvětluje totiž jen zavazadlový prostor, ale i celou plochu kolem zádě vozu. Další vyjímatelná LED svítilna se nachází na levé straně zavazadlového prostoru. Je vybavena akumulátorem a v případě potřeby je možno ji vyjmout ze svého držáku, který funguje zároveň k dobíjení. Ve svítilně je magnet, pomocí něhož je možno ji upevnit na karoserii a použít například při opravě kola.

Superb je také první škodovka, která dostává příplatkový systém bezklíčkového odemykání/zamykání a startování. Stačí mít klíček v kapse a superb pozná, že jste u auta, když odcházíte, jednoduše zmáčknete tlačítko na klice. Motor se také startuje tlačítkem na přístrojovce.

Za pozornost stojí také velké dvoudílné panoramatické okno. Z nabídky motorů vypadl nejlabší turbodiesel 1,9, zbytek zůstává beze změn (naftové 2,0, benzinové 1,8 a 3,6). Základním motorem je benzinový přeplňovaný motor 1,4, u nejsilnějších motorů bude k mání pohon všech kol 4x4.

V Česku republice bude kombíkový superb k mání ve čtyřech stupních výbavy: Comfort, Ambition, Elegance a nejvyšší Exclusive. Nejlevnější Superb Combi bude za dvacetitisícový příplatek v porovnání s verzí sedan. Nejlevnější varianta s benzinovým motorem 1,4 TSI/92 kW a šestistupňovou manuální převodovkou vyjde na 589 900 korun

Součástí standardní výbavy je třeba sedm airbagů včetně kolenního, stabilizační systém ESP, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava základní verze Comfort obsahuje, 16" kola, autorádio Swing s možností přehrávání CD a MP3, klimatizaci, elelktricky ovládaná okna a zrcátka, centrální zamykání, tónovaná skla a střešní nosič.

Ambition nabídne navíc bi-xenonové světlomety, přední mlhové světlomety, palubní počítač Maxi Dot, Climatronic – dvouzonovou klimatizaci s elektronickou regulací a pachovým filtrem, parkovací asistent, tempomat, eloxovaný střešní nosič a vyhřívaná přední sedadla. Superb ve výbavě Ambition startuje na 674 900 korunách.

Výbavova Elegance má oproti verzi Ambition navíc 17" kola z lehké slitiny, elektricky ovládané otevírání a zavírání dveří zavazadlového prostoru nebo audiosystém s měničem na 6 CD/MP3.

Nejvyšší výbavový stupeň Exclusive má mimo jiné interiér čalouněný Alcantarou, čtyřramenný multifunkční volant pro ovládání radia a telefonu, sound systém s deseti reproduktory včetně digitálního equalizéru.

Motor/výbava Comfort Ambition Elegance Exclusive

1,4 TSI/ 92 kW, 6° manuální převodovka

589 900,- 674 900,- 734 900,- X
1,8 TSI/ 118 kW, 6° manuální převodovka 649 900,- 734 900,- 794 900,- 856 900,-
1,8 TSI/ 118 kW, 7° automat DSG 719 900,- 804 900,- 864 900,- 926 900,-
1,8 TSI 4x4/ 118 kW, 6° manuální převodovka 709 900,- 794 900,- 854 900,- 916 900,-
3,6 FSI V6 4x4/ 191 kW, 6° automat DSG 864 900,- 949 900,- 1 009 900,- 1 071 900,-
2,0 TDI PD DPF/103 kW, 6° manuální převodovka 644 900,- 729 900,- 789 900,- X
2,0 TDI PD DPF/103 kW, 6° automat DSG 714 900,- 799 900,- 859 900,- X
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6° manuální převodovka 704 900,- 789 900,- 849 900,- 911 900,-
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6° automat DSG 774 900,- 859 900,- 919 900,- 981 900,-
2,0 TDI CR DPF 4x4/125 kW, 6° manuální převodovka 764 900,- 849 900,- 909 900,- 971 900,-
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Autor:
  • Nejčtenější

Kráska ze Soči varuje před nástrahami motorkaření

Angelina z ruského Soči je nejen v motorkářských kruzích velmi oblíbená. Stačí vidět její fotky a uhodnete proč....

Poučení z krizí 20. století: virus zabije nemocné, autoprůmysl čeká obří průšvih

Krach na newyorské burze 1929. Ropná krize 1973. A konečně bankovní krize z podzimu 2008. To jsou tři ekonomické...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Autofotka týdne: Smutný konec superelektromobilu

Sir James Dyson, vynálezce unikátního stavebního kolečka s gumovým míčem místo kola a hlavně výkonného bezsáčkového...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Dovoz ojetin se zastavil. Bazary připlácejí za levná auta, o která bude zájem

Výkupní ceny ojetých vozů stoupají, zastavil se totiž dovoz ze zahraničí a zdražilo euro. Bazary tak plní sklady vozy z...

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Premium Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

  • Další z rubriky

Německý rozsudek o odškodnění za cinknuté diesely VW se na Česko nevztahuje

Rozhodnutí německého nejvyššího soudu o odškodnění majitelů vozů VW dotčených manipulacemi s emisemi se českých...

VW chce ukončit spory. Majitele vozů s cinknutými TDI v Německu odškodní

Německý automobilový koncern Volkswagen chce ukončit soudní spory s majiteli vozů, které mají upravený naftový motor....

Autofotka týdne: Smutný konec superelektromobilu

Sir James Dyson, vynálezce unikátního stavebního kolečka s gumovým míčem místo kola a hlavně výkonného bezsáčkového...

Suzuki Vitara přechází na hybridní pohon, umí opravdu ušetřit

Podruhé během necelých dvou let mění oblíbená Vitara nabídku motorů. Nově sází výhradně na spojení benzinového turba s...

Najdete na iDNES.cz