Velorex | foto: Profimedia.cz

Vozítka, co mají o kolo méně. Fenomenální Velorex byl nejlepším z nejhorších

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Velorex není jedinou československou tříkolkou. Už ve 20. letech s ubráním jednoho kola koketovaly automobilky Aero i Tatra. Ale životaschopný a opravdu funkční byl právě až vysmívaný Velorex.

Zní to logicky: stabilitu pohodlně zajišťují tři body, tak proč by auto mělo mít kola čtyři? A s nimi všechna ta složitá drahá a těžká řešení, která konvenční auto vyžaduje? Jako levné varianta pro lidová auta se tříkolka – alespoň na papíře – přímo nabízela.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se