Pininfarina Modulo
Autor: Pininfarina
Jeden z nejslavnějších konceptů všech dob je dílem Paolo Martina. Studio ho představilo na ženevském autosalonu v roce 1970.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Z nepochopitelných důvodů Pininfarina tento skvost prodal loni americkému sběrateli Jamesi Glickenhausovi.
Autor: Pininfarina
Modulo je ikona, nemusí se líbit každému, ale každý ho zná. Ten nizounký jednoduchý klín, který je manifestem automobilového futurismu sedmdesátých let.
Autor: Pininfarina
Mechanika čerpá ze závodního speciálu Ferrari 512 S. Modulo je dlouhé 448 centimetrů, široké 204 a jen 93 cm vysoké, rozvor je 2 405 mm a hmotnost 900 kg. Za kabinou je uložený pětilitrový dvanáctiválec s výkonem 550 koní (410 kW) při osmi tisících otáčkách. Na zadní kola přenáší sílu pětistupňová manuální převodovka. Auto bylo schopné jízdy, maximálka 340 km/h a sprint 0-100 km/h za tři sekundy pro něj byly ale jen teoretickými hodnotami.
Autor: Pininfarina
Koncept traktoru Zetor s designem od slavného studia Pininfarina
Autor: Zetor
Ferrari F12 Berlinetta
Autor: Ferrari
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Maserati GranTurismo MC Stradale
Autor: Maserati
Cisitalia 202 Berlinetta
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Maserati Birdcage 75th
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Lancia Aurelia B24 S
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Vstupné do muzea je 25 eur, dostanete se tam jen na objednávku.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Elektrický koncept Ecos
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Pininfarina Cambiano
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ferrari Sergio je jeden z nejznámějších konceptů Pininfariny posledních let.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Koncept nakonec ve výrazně upravené podobě doputoval do výroby.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Vzniklo jen několik kusů homologovaných pro silniční provoz.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Technika je vypůjčená z Ferrari 458 Italia.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ferrari Sergio vzdává hold Sergiu Pininfarinovi, který tragicky zemřel v roce 2012.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ferrari Sergio
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Cisitalia 202 Berlinetta
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Cisitalia 202 Berlinetta
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Pininfarina Cambiano
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ferrari P6 Berlinetta Speciale Coupe
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Šéfdesignér Pininfariny Fabio Filippini
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Spider Europa Volumex
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Lancia Florida II
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Specialita, kterou jinde nenajdete: zadní okno má stěrače zevnitř i zvenčí.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Základem je Lancia Aurelia B56
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Auto osobně používal Battista Farina
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Nash Healey Spider
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Koncept Pininfarina Cambiano
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ferrari SP12 EC
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Obraz Ferrari Daytona od slavného Paula Bracqa
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Battista "Pinin" Farina
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Muzeum studia Pininfarina v sídle firmy v Cambianu
Autor: František Dvořák, iDNES.cz