Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auta nezlevní, epidemie zdražování jen zbrzdila. Šrotovné v plánu není

Služební octavia jako standard pro řadového manažera, dvě auta v rodině a cestování kdykoli kamkoli. Tak to se v dohledné době změní. Aut bude na silnicích méně. Pandemie možná přinese krátkou vlnu slev, kterými se automobilky budou snažit oživit poptávku po nových vozech, pak se ale vrátí zdražování, které odstartovalo už loni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P43e32t59r 43K53r36a52u97s

10. 5. 2020 13:10

To zdražení se letos zatím týkalo zejména koncernových aut. Ty ceníkové ceny si v tuto chvíli říkají o minimálně 100.000,- slevu u prodejce. Na to, že jsem docela fanda Škodovek a 2x si jí kupoval jako nové auto, tak dnes bych do toho za ty peníze nešel.

0 0
možnosti
LK

Za ty plechovky je každé koruny škoda.:-)

0 0
možnosti
RM

"Individuální doprava, která byla po dlouhá léta symbolem svobody a společenského postavení, je dnes pro ekology a úředníky nepřítelem planety."

No a co je mi do nich? Těch ekos co by to chtěli u nás omezovat není ani 5% do parlamentu. Úředníci budou rozhodovat jak jim nařídí vláda a zákony, když ne dostanou padáka. A pokud nám to začnou cpát násilím z EU tak vystoupíme.

Takže pokud si za tím budeme stát a nenecháme se zblbnout, tak i nadále budou auta symbolem svobody a žádné zdražování nastat nemusí.

1 0
možnosti
Foto

V dubnu se prodala polovina aut proti r. 2019. Ještě budete tvrdit: auta nezlevní?

0 0
možnosti
MK

M62i83l39a93n 64K98r71á27l

6. 5. 2020 0:15

Pomohlo by šrotovné, ale automobilky si okamžitě přihodí na cenách. Já jsem kdysi čekal na šrotovné, až jsem se nedočkal. A když jsem kupoval auto, tak mi nabídli šrotovné v auto CB 30.000 Kč. Já jim povídám -"já už ale tu starou stodvacítku nemám. Ta už je pryč." - "To nevadí, to se nějak udělá na jiné auto." No prostě mi to dali sami. Když na Fábii byl tenkrát vývar 45% z ceny, tak co by ne. Já jsem si koupil tedy raději Fiata Pandu s plnou výbavou. Super 2hé auto na běžné jízdy do sto km. Neměnil bych ani náhodou.

Ale jedna věc je jistá. Bude přechodné zlevnění, možná i to šrotovné. Ale pak půjdou ceny tvrdě nahoru. Do roka a půl až o 30 %. Menší poptávka - větší prodejní cena. Nechceš koupit nové? - tak tě donutíme - (stát). Ekologická daň, STK a jiné radosti.

0 0
možnosti
MS

No tak jestli si někdo objednal článek na téma zdražení aut a zavádění drahých elektromobilů jako cesta ke snížení stáří automobilů na českých silnicích, tak to je fakt už úplnej úlet sluníčkářské lobby.

3 0
možnosti
MP

Stačilo by uznat, že celá honba za snížením emisí cestou "trestání" výrobců automobilů stojí na zcela chybné úvaze a zastavit zpřísňování emisních limitů automobilů na parametrech minulého roku. Soustředit se na skutečné znečišťovatele planety, ať už se jedná o technologie nebo země.

0 0
možnosti
MK

Na jake konkretne chybne uvaze stoji?8-o

0 0
možnosti
JN

kupujte, určitě taky nebudou

0 0
možnosti
MP

Ale je to pravda, jen je třeba vnímat problém v širších souvislostech :-) Nelze oddělit atmosféru města od venkova nebo přírody. Například přirozené proudění vzduchu dělá s výsledky "vědeckého měření" emisí úplné zázraky. V mnoha velkých městech při aktuálním velmi významném poklesu osobní automobilní dopravy (např. v dubnu) emisní stanice nezaznamenaly poklesy emisí, občas dokonce naopak jejich vzestup. Mnoho moderních automobilů dnes ve městech vypouští čistší vzduch než nasálo do motoru. Obrovským zdrojem zdraví škodlivých mikročástic je běžné opotřebení pneumatik, přitom elektromobily jsou obecně vždy výrazně těžší, tedy opotřebení pneu je o to výraznější.

Pokud budete uvažovat v globálních souvislostech, tak by pro vás měla být důležitější ekonomická funkčnost EU, než její vlastní sebedestrukce globálně nic neřešícími direktivami. Protože bez konkurenceschopné a funkční ekonomiky nám bude nepatrně čistší ovzduší jednoduše k ničemu. Na ropě budeme závislí stále až do doby vyvinutí a nasazení nového energetického zdroje.. a to nevyřeší ani elektromotor ani stávající vodíkový palivový článek, to jsou pouze zoufalé a ekonomicky nefunkční náhražky zavedené koncepce spalovacího motoru.

0 0
možnosti
VB

Jasne, auta nezlevni, nemovitosti nezlevni... Jeste nekdo tu chce neoznaceny PR clanek?

4 0
možnosti
JS

No možná zlevní , ale nikoliv nominálně , ale hodnotově. Teď se budou pumpovat peníze do ekonomiky , aby šla . Tudíž bude inflace a tedy reálně se peníze znehodnotí a bude vymalováno ;-)

0 1
možnosti
PM

Ta hloupost s hromadným carsharingem je pořád ještě nepřešla? To pak bude zajímavé, až se budou dávat úplatky za místo v pořadníku na víkend. :-D

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...