Diskuze
Spalovací motory v roce 2035 neskončí, ale budou muset tankovat e-paliva
Děkujeme za pochopení.
P85e10t89r 49R28ů84ž55i36č49k21a
To bude paráda. Bohatí budou do svých SUV dál tankovat syntetická paliva (byť neskutečně drahá, ale přesto si je někteří bohatí budou moci dovolit) zatímco běžní pracující neustále chudnou a tak si nebudou moci pořídit ani propagovaná a politicky protěžovaná elektro auta, protože jejich cena bude nad jejich finanční možnosti. Zkrátka dnes se zatím rozevírají nůžky mezi příjmy bohatých versus střední a nižší třída. Brzy však přijde doba kdy se začnou rozevírat nůžky i v mobilitě obyvatelstva a to se všemi důsledky pro celou ekonomiku.
Z48d65e30n94e23k 24V11r86b83a
Když se podíváte z čeho se ta e-srágora má vyrábět, tak Vám musí dojít, že ekonomicky to nebude dávat sebemenší smysl. Je to palivo doslova jen pro zcela specifické použití. Reálně to je jen mlha, aby plebs nevzal lopaty, krumpáče, cepy a nešel si to s tou ekoteroristickou svoločí vyřídit hezky ručně. Dobře se podívejte kdo pro tyhle nesmysle hlasoval a nevolte je. Prosím. Ani ve volbách do EU, ani ve volbách do našeho protektorátního parlamentu.
J87o84s17e71f 78K23r98a40t75o89c63h57v72i23l
Bezpředmětné. PHM pro pár vyvolených do sportovních a luxusních vozů. A všichni to oslavují, jak kdyby se něco změnilo.
R43a87d65e86k 68P19a39n57c34h50a79r87t34e46k
jen pro představu od člověka, který ví o čem to je https://www.youtube.com/watch?v=NM52_0PgO_k&t=1s
J64a74n 11K80u41d60e42r77a
Včera jsem v Událostech slyšel, že Brusel požaduje aby automobily jezdící na "klasický" benzín nebyly kompatibilní se syntetickým benzinem....takže asi vzniknout nějaká "nadřazená" kasta automobilů pouze na syntetiku...jak by řekl Donutil ve film Pelíšky "A komu tím prospějete, co?"
T58o37m81á31š 97D34o74l92e20ž24a61l
Je to obráceně, osobní auta registrovaná po 2035 by neměla být kompatibilní se stávajícími fosilními palivy.
Není důvod bránit někomu lít e-fuel do starého motoru, co umí spalovat třeba ethanol. Ale nikdo to stejně kvůli ceně e-fuel nebude chtít dělat.
J76i41n61d15ř64i14c17h 60L57a33i67t85n48e42r
Volte do EU motoristé sobě, Petra Macinku!
M32i15l59a65n 51T53r13o30j91a12n
Blbost trvá. Jen se to teď jinak jmenuje.
K15a94r62e59l 10V45o91p60a56t
M32a40r25t30i68n 25K18o24t46ě12r25a
A do čeho to e-palivo budeme tankovat, když dnes už automobilky nezajímá nic jiného než elektro.
Z90d50e42n87e75k 28V25r36b67a
No, protože to není o použitelnosti, ale zastírací manévr aby to lid nevyřešil a teď to řeknu obrazně - hromádkou ručních granátů naházených do jednacího sálu. Náklady na vývoj motorů a cena těch paliv ve své podstatě ukončí ten projekt dřív než začne - elektromobil bude levnější - cenou i náklady. Ostatně ono to začíná být patrné již dnes, proto ten zájem automobilek. Jakmile životnost elektromobilů - resp. jejich baterií dosáhne reálné životnosti ropáků (tj. 15-25 let) tak není imho již o čem mluvit. Dnes je bohužel 8 let starý elektromobil fakticky neprodejný a odepsaný a to z něj dělá ve finále provozně dost nerentabilní auto. Resp. možná to ekonomicky s vlastní elektrárnou vyjde, ale za ta rizika a provozní omezení to nestojí.
T58o55m49á59š 10L69e50t57a59v21k40a
Začínám být alergický na sousloví "uhlíkově neutrální", zejména v momentě, kdy nic není uhlíkově neutrální.
A17l39o26i12s 16P84e90t49r42á39č65e28k
To je právě absurdita současné doby. Přijde mi, že ta parta obchodníků co kdysi prodávala kotle se 110% účinností se dala na politiku. Cokoliv co někdo označí za uhlíkově neutrální je vlastně podvod, protože počítá jen tu část životního cyklu, která se mu hodí. Firmy dnes musí vymýšlet tyto pohádky aby je nějaký aktivista nenařkl ze satanizmu.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...