Diskuze
Bez spalovacího motoru nepřežijeme, říká expert. Auta tvoří 0,2 % CO2 na Zemi
Děkujeme za pochopení.
P87e49t34r 50N28o72v64á37k
zajímal se někdo nad tím kolik tun CO2 vyprodukuje letadlo ?
Praha-Paříž a zpět = 11 tun CO2
http://www.csa.cz/cs/portal/quicklinks/about-us/emise.htm?send=1&from=PRG&to=CDG&return_inc=1
J44a15n 65S39k89á17l14a
Myslím, že automobilky by měly zodpovídat i za počet kilometrů ujetých jimi vyrobeným autem. Když se v odhadu seknou, tak za každej kilometr zaplatěj hezky 10 eurocentů pokutu EU. Co vlastně EU dělá s těma penězma, co vybere na pokutách?
P61e94t35r 22V78o30k30á56č
"Energie na sto kilometrů jízdy vyžaduje 130kilogramovou baterii. Taková energie je uložená v 1,4 litru benzinu nebo 2,1 kilech čokolády." To znamená, že na sto km stačí 1.4litru benzinu? To je novinka.
M23i35r14o94s47l68a74v 96H32r51a17c67h
Jo 0,2 procenta. To je blbost. Možná, že když se sečtou papírové data. Ale některý spalovací motory pracují zároveň jako dýmovnice. V praze jich jezdí tak 2 procenta a jejich emise 100tisíckrát překračují normy. Takže až budete umírat na rakovinu poděkujte taky majitelum těchto dýmovnic. Hlody z kanceláře. To chce jít do terénu a pozorovat.
J68a60r78o69s91l92a22v 91Š92t28r18e81i18t
Spalovací éra končí, nastává éra elektřiny.... Přechod na spalování z éry páry taky plno lidí nechtělo :)
P86e40t78r87a 88M95a67l92a21k25o23v77a
o vidíte, a přitom parní stroje jsou ledaskde dodnes (ps. hádejte, jak se vyrábí elektřina v jaderné elektrárně?)
J26a67r69o18s42l86a81v 49Š45t11r25e65i29t
Opravdu směšné... Říct o elektromobilech tohle :-D Tesla S má dojezd 480km navíc se může dobíjet během jízdy... Stačí zabudovat pár drátů do dálnice... Ale radši vymyslíme kuličkové pero místo použití tužky...
M85i18l37a63n 93S27m32r85ž
Oprava: 85tunový bagr je na kabelu, ale 16 tunový ve Švýcarsku je opravdu na baterky http://www.20min.ch/schweiz/zentralschweiz/story/18417632
T81o43m28á43š 61K21u10c75h48a63ř
Asi máte pocit, že 16t bagr je příkladem obřího stoje na baterky. Jenže zrovna i velký bagr potřebuje stejně malý výkon motoru jako osobní auto (např 13ti tunový LIEBHERR má motor jen 62 kW, tedy jako fábie). Popojíždí jen občas, pomalu a na malé vzdálenosti a na vlastní rameno stačí jen pár kW a většinu času je v režimu bez zatížení, takže zde může být elektropohon výhodou. V osobním autě je to horší, tam to má smysl pouze v hustém městském provozu. Jak ale vyjedete na dálnici, tak prostě těch cca v 30 kW potřebujete trvale, a to je z baterek průšvih.
M55i24l75a53n 32S83m84r30ž
Údaj 0,2% se týká příspěvku emisí spalovacích motorů k celkovému obsahu oxidu uhličitého v atmosféře. Pakliže někdo tvrdí, že je ten údaj platí pro celkově vypouštěné emise je to holý nesmysl, protože z celkové světové spotřeby různých energetických zdrojů činí ropa 30%. Z tohoto objemu připadá dnes na dopravu cca 70% a z toho je 53% na osobní auta, což odpovídá přes 11% a ne jak expert uvádí 0,2%!!
Již dnes můžete elektrickým autem ujet přes 600 km na jedno nabití (např. Lekkermobil), cena baterek se bude prudce snižovat s růstem výroby. Ve Rakousku je v provozu 85 tunový bagr na baterky http://allgemeinebauzeitung.de/abz/oeko-miner-im-steinbruch-85-tonnen-elektrobagger-bringt-doppelten-vorteil-13550.html.
Takže nazdar.
T98o68m74á85š 24K22u68c13h87a39ř
Ale v tomto okamžiku ten elektromobil v Evropě dobíjíte elektřinou, jejíž výroba se také neobejde bez produkce CO2.
K38a27r97e90l 90N89o85v35á88k
Jak to ty lidi žerou :)
Škoda Auto zjistila, že auta skoro neprokukují CO2.
Philip Morris(a Academy of Tobbaco studies) zjistil, že kouření nezpůsobuje žádnou nemoc.
Česká Zbrojovka zjistila, že legálně držené střelné zbraně nikomu neublížily.
Jan Becher a Stock zjistí, že chlastání prospívá zdraví.
McDonalds a fast food nesouvisí s epidemií obezity..
ještě popřít gravitaci
J98o34s70e49f 69A61n61t20o15š
Chtělo by to emisní limity na lidský dech. To bude prča. A ty poplatky. Jenom to nikdo neříkejte Babišovi, aby tím nechtěl nyplnit rozpočet :)
K19a63r15e78l 19N95o32v27á61k
Proč dechem? Stačí zdanit vyžraná prasata jako v Japonsku. 520miliard jak z praku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!