náhledy
Khaos jako vzpínající se kůň.
Autor: Polaris
Když si po chvíli začnete na ovládání i zvláštní rozložení hmotnosti zvykat, začne být jízda na Khaosu neskutečně návyková.
Autor: Polaris
Když si začnete na ovládání i zvláštní rozložení hmotnosti zvykat, začne být jízda na Khaosu neskutečně návyková.
Autor: Polaris
Když si po chvíli začnete na ovládání i zvláštní rozložení hmotnosti zvykat, začne být jízda na Khaosu neskutečně návyková.
Autor: Polaris
Khaos jako vzpínající se kůň.
Autor: Polaris
Khaos jako vzpínající se kůň.
Autor: Polaris
Tomuto skútru chybí gyroskopický efekt.
Autor: Polaris
Skútr Khaos je pravověrné sportovní náčiní.
Autor: Polaris
Skútr Khaos je pravověrné sportovní náčiní, se kterým se dá vyrazit mimo cesty do hlubokého sněhu a skákat mezi stromy.
Autor: Polaris
S Khaosem začnete mít chuť zkoušet projet zatáčku jako profík po jedné lyži a nechat se z ní vytáhnout přidáním plynu.
Autor: Polaris
Toto je pravověrné sportovní náčiní, se kterým se dá vyrazit mimo cesty do hlubokého sněhu a skákat mezi stromy.
Autor: Polaris
Elektroniky je ve skútru na dnešní poměry minimálně.
Autor: Polaris
Toto je pravověrné sportovní náčiní, se kterým se dá vyrazit mimo cesty do hlubokého sněhu a skákat mezi stromy.
Autor: Polaris
Na to, že je to vrcholový sportovní model, překvapí svou jednoduchostí.
Autor: Polaris
I kdybyste chtěli pokoušet štěstí, vaše hříšné myšlenky rychle zkrotí únava.
Autor: Polaris
Nad stupačkami jsou třmeny, za které zapřete špičky nohou a část zátěže přenesete z rukou na lýtka. A zvládnete snáze přenášení váhy při zatáčení a samozřejmě i při skocích.
Autor: Polaris
Když jedete ve stoje proti svahu a necitlivě přidáte plyn, máte co dělat, abyste řídítka udrželi.
Autor: Polaris
Čeští majitelé s Khaosy a jejich sesterskými modely nejčastěji vyrážejí směrem na jihovýchod do liduprázdných balkánských hor.
Autor: Polaris
Khaos má brutální výkon. Musíte vynaložit hodně síly, abyste ho uřídili. Zátěž na tělo je větší, než se na první pohled zdá.
Autor: Polaris
Khaos má brutální výkon. Musíte vynaložit hodně síly, abyste ho uřídili.
Autor: Polaris
Khaos má brutální výkon.
Autor: Polaris
S motokrosem má Khaos společné jedno – abyste ho uřídili, musíte stát.
Autor: Polaris
S motokrosem má Khaos společné jedno – abyste ho uřídili, musíte stát.
Autor: Polaris
Skútr Khaos není žádný drobek, se kterým může jezdec pod sebou smýkat.
Autor: Polaris
Principy ovládání jsou zvláštní směsicí návyků ze silniční a motokrosové motorky.
Autor: Polaris
Principy ovládání jsou zvláštní směsicí návyků ze silniční a motokrosové motorky, žádný z nich však vlastně nefunguje tak, jak jezdec očekává.
Autor: Polaris
Stroj se řídí nejvíc přenášením váhy, oproti motorce je však vratký.
Autor: Polaris
Stroj se řídí nejvíc přenášením váhy, oproti motorce je však vratký.
Autor: Polaris
Pokud si nováček, který má zažité motorkářské stereotypy, sedne na Khaose, může si být jistý, že skútr dostojí svému jménu.
Autor: Polaris
Konstrukce funguje tak, že při nárazu by měly energii absorbovat ty nejméně drahé díly.
Autor: Polaris
Dlouhý zadek, díky kterému Khaos vypadá jako obří vážka, není nosič na zavazadla, ale chladič.
Autor: Polaris
Pokud se naučíte pracovat s přenášením hmotnosti a plynem, bude pro vás skútr ovladatelnější, vyváženější a čitelnější.
Autor: Polaris
Pokud se naučíte pracovat s přenášením hmotnosti a plynem, bude pro vás skútr ovladatelnější, vyváženější a čitelnější.
Autor: Polaris
S výkonem na hranici 170 koní a hmotností pod 180 kilogramů je to ta nejšílenější věc, kterou můžete na sněhu krotit.
Autor: Polaris
Uřídit Polaris RMK Khaos chce hodně cviku. A zapomenout na všechny návyky z motorek. Tady totiž funguje všechno jinak.
Autor: Polaris
Uřídit Polaris RMK Khaos chce hodně cviku. A zapomenout na všechny návyky z motorek.
Autor: Polaris
Uřídit Polaris RMK Khaos chce hodně cviku. A zapomenout na všechny návyky z motorek.
Autor: Polaris
Uřídit Polaris RMK Khaos chce hodně cviku. A zapomenout na všechny návyky z motorek.
Autor: Polaris
Jako jediní v Česku otestovali redaktoři auto.idnes.cz jeden z nejrychlejších a nejradikálnějších sněžných skútrů na světě.
Autor: Polaris
Jako jediní v Česku otestovali redaktoři auto.idnes.cz jeden z nejrychlejších a nejradikálnějších sněžných skútrů na světě.
Autor: Polaris
Skútr má páteřový rám, ve kterém je osazen celý blok
Autor: Polaris
Šasi je uděláno hodně bytelně, aby se nedalo lehce poškodit.
Autor: Polaris
Pod zadkem jezdci řve poctivá dvouválcová dvoutaktní osmsetpadesátka.
Autor: Polaris
Skútr Khaos vypadá jako vážka.
Autor: Polaris
Skútr Khaos je pravověrné sportovní náčiní, se kterým se dá vyrazit mimo cesty do hlubokého sněhu a skákat mezi stromy
Autor: Polaris
Abyste Khaos uchladili, musíte jet rychle a ideálně v hlubokém sněhu.
Autor: Polaris
Abyste Khaos uchladili, musíte jet rychle a ideálně v hlubokém sněhu.
Autor: Polaris
Abyste Khaos uchladili, musíte jet rychle a ideálně v hlubokém sněhu.
Autor: Polaris
Dvouvrstvá kovová plotna je dochlazována odletujícím sněhem, proto má skútr Khaos rozměrnou zadní zástěrku.
Autor: Polaris
Skútr Khaos je pořádně zrádný a svému jezdci nedaruje nic zadarmo.
Autor: Polaris
Skrotit skútr Khaos není snadné.
Autor: Polaris
Formule na sněhu
Autor: Polaris
Jízda na jedné lyži
Autor: Polaris