Diskuse k článku

Superb do zásuvky dorazí příští rok, známe podrobnosti

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J35i65r94k17a

9. 3. 2018

:-) budeme to sledovat a uvidime, jaka je celkova ucinost procesu a vliv na biosferu pocinaje tezbou vsech surovin po likvidaci odpadu. Uz jsem tim nekolikrat jel a ac je to nove auto, je na baterky.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H20o91n59z52a 28T64a57r

5. 3. 2018

Termín uvedení do prodeje už několikrat posouvali .

Uvěřím až to bude možné koupit .

Aby to nakonec nedopadlo jako u >>>

Mercedes se zeptal lidí, zda chtějí elektromobily. Díky, už je máme, zněla odpověď

http://www.hybrid.cz/mercedes-se-zeptal-lidi-zda-chteji-elektromobily-diky-uz-je-mame-znela-odpoved

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M61i34c76h50a55l 70N80o83v47ý

5. 3. 2018

Ani si to neumím představit. Myslím, že by bylo lepší se nedříve zamyslet nad kvalitou a vzhledem výrobku a poté se pouštět do náročnějších úkolů. Myslím, že mají ještě velké rezervy ve všech oblastech.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J94i13ř44í 63S84c25h75w62a25c18h

5. 3. 2018

"souputnice" Michaela Stará to potvrdila, má také stejně nulovou představivost.

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J34a30n 21H10a58j71e61k

2. 3. 2018

Pár otázek kolem,

Kolik auto stojí?

Jak daleko auto dojede?

Za jak dlouho se auto nabij?

Poruchovost komplokovaného systému?

Kolik stojí baterie nové, př. kolik stojí jejich likvidace?

Jaké má hybrid výkon a emise po ujetí 100, 200 000...km.

A také, jakou cenu bude mít auto po 2, 5, 10 letech?

2 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M42i59r15e37k 19G48a93j21e89r

2. 3. 2018

U Skodovky odpovedi jeste dlouho nebudeme vedet. U Toyoty Prius je to znamo. V USA se dal poridit bezne pod 25 tisic USD, dojede dal, nez prumerny cisty benzinak, nabijet ani nesel, to az pozdejsi verze (dnes Prius Prime), nabijel se alternatorem a rekuperaci, poruchovost mensi, nez jina spolehliva japonska auta, ani na vymenu brzdovych desticek clovek nemusel ani prvnich 100 tisic km, zustatkova hodnota po 5 nebo 7 letech porad vysoka. Celkova cena vlastnictvi pocitana na 5 let, po nichz majitel auto odproda, se ukazala byt jako rekordne nizka. Obzvlaste vyhodne auto do mest s kopcovitymi ulicemi, kde je uspora paliva obrovska.

Jak vidite, nepredpokladam, ze jste se ptal na ciste elektricke auto. O takovem nema Skoda jeste ani jasnou predstavu, jakouu bude mit konstrukci a jak reseny pohon.

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M48a40r16t25i95n 11K86a82r34á50s27e98k

3. 3. 2018

No kdyby to bylo zname tak to asi v clanku bude....

Zkusenosti ve vetsim jsou dneska hlavne s toyotou, a tam hybrid vychazi cca jako diesel - diesel s automatem, dojede stejne jako kazdy jiny spalovak - je to umerne nadrzi, poruchovosti patri nejlepsi auta, cena baterii se neresi - u aut baterky neodchazi, emise ma auto o neco lepsi nez spalovak...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J14i75ř38í 74H37u52m11l

2. 3. 2018

cenu radši nezmiňují, takže o to bude velká rvanice :-P, když VW Up elektro stojí přes 600tis. ;-D

2 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J42a52n 10V55á38c54l21a18v32í15k

2. 3. 2018

Cenovou politiku bych viděl podobně jako u Passatu.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J44i96r16i 54K46u31c63e72r75a

2. 3. 2018

Mám zatím zkušenost s "hybridem" jen jako spolujezdec v Mondeu. Nevidím tam žádnou výhodu. Kolem 15-ti km/hod se to přepne na spalovací motor a žere to jak duha, 8,5-9 litrů.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M77i28r15e25k 97G70a88j37e90r

2. 3. 2018

Musite se seznamit s hybridnim systemem Toyoty. Ten vyhody ma. Treba Prius zere malo pres 4 litry, i kdybyste ho nedobijel ze zasuvky. Pokud dobijite jeho verzi Prius Prime, tak tankujete benzin jen na delsi vzdalenosti nebo jen proto, aby spalovaci motor netrpel nepouzivanim.

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P42e16t33r 43J19o29r83d47á46n

2. 3. 2018

Další ujetost. Elektrický Superb! Konstrukcí auto na dlouhé jízdy, pohonem na ježdění kolem komínu.

4 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M96i62r25e50k 72G41a70j25e28r

2. 3. 2018

Nechal jste se zmast manipulaci se slovnikem. To je dnes trend, ze se veci nazyvaji jinak, nez je pravda. V clanku neni zminka o jinem Superbu, nez ktery ma a bude mit benzinovy spalovaci motor. To, ze ho vybavi pomocnym elektrickym motorem nemeni nic na tom, ze bude jezdit bud vyhradne na benzin a jen u pozdejsi verze bude mozne dodat trosku elektriny ze site. Dojezd auta se tim naopak zvetsi v porovnani se soucasnym, takze s tim "kominem" jste vedle. Ale jak rikam, neni to vase vina, je to uspech novinarske manipulace se ctenari.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J21a63n 16V68á83c37l15a87v38í65k

2. 3. 2018

Také čtete jen nadpisy a pak rovnou do diskuse?

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J74i81ř50í 22S56c50h29w94a23c12h

2. 3. 2018

no jistě 200kW je typický pohon pro jízdu kolem komína....

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K90a82r20e36l 11M79a35z39a79č

2. 3. 2018

E-Golf 2016 dojede v zimě 65 km a nesmíte moc topit! Což je v -16 fakt super. Jestli mi někdo nevěří tak ho s tím klidně svezu. Když je na rychlonabíječce ČEZu, dobíjí se 35 min na cca 40-45 km jízdy.

11 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M64i88r73e35k 38G28a21j72e30r

2. 3. 2018

Nissan Leaf je na tom malicko lepe, ale take to neni plnohodnotne auto. Tyhle elektricke hracky nejsou pro ty, kteri potrebuji skutecne auto.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J51a26n 74J35e91m77e59l18k41a

2. 3. 2018

Zase na druhou stranu jsou i jiné země, kde takové teploty nejsou.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M87i43r10e59k 84G29a94j33e96r

2. 3. 2018

A take takove, kde nejsou takove vzdalenosti. Treba San Marino, Monako, apod.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K61a25r85e72l 11N14o18v13o36t93n27y

2. 3. 2018

Jo, ale tam zase obvykle potrebujete klimatizaci...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K60a48r31e22l 11N82o50v81o48t65n45y

2. 3. 2018

A kdyz si v nem zatopite, abyste mel stejny teplotni komfort jako v klasickem aute, bude dojezd jaky...?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K10a19r11e75l 30M48a75z55a73č

3. 3. 2018

Dojezd se sníží o cca 5-15 km.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J74a52r97o25s49l32a89v 11K87a61d89l73e50c

2. 3. 2018

Tak ještě počkám na obnovu až přijde jen elektrický...:-P

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J14i14ř93í 26H48u21m63l

2. 3. 2018

jo jo ale připravte si pořádný balík ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

S17o93r49i56n 78V75a30c37l10a94s

2. 3. 2018

V jednoduchosti je krása! Malé auto a la Citigo, plné elektrické s nabití 220V. Kdo bydlí v RD tak za rozumnou cenu si to koupí. Dojede do práce, škola, školka a nákup! Proč to komplikovat??? Peníze!

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

S17t37a15n55i50s15l73a55v 68P13i66š11t58ě58k

2. 3. 2018

Ale to by muselo byt opravdu za rozumnou cenu a ne za cenu co se vam vrati az po ujeti +200tis km.

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V63á56c48l28a36v 34P26o43u81s38t34k62a

2. 3. 2018

Budete-li s takovým autem jezdit denně okruh práce - škola - nákup, pak těch 200tis km nemůžete najezdit ani za 15 let. Taové auto se kupuje jako druhé do rodiny k něčemu univerzálnímu, zpravidla pro manželku a tady by měl člověk sakra přemýšlet.

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M87a89r31t98i75n 20K34a67r34á89s78e43k

2. 3. 2018

Tak nikdo neceka, ze se budou masove prodava auta parametru a s cenou jako dnesni eUP....

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V76á98c47l74a42v 46P17o47u89s81t54k30a

2. 3. 2018

A co se tedy bude prodávat a kdy?

0 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M27a65r79t61i75n 79K13a88r21á68s75e48k

2. 3. 2018

Tak VW planuje uvest prvni model s ambicemi na masovejsi prodeje v roce 2020, s nejakym "levnym" elektroautem bych nepocital drive nez 2022....

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V91á79c22l45a11v 82P48o39u87s23t38k57a

2. 3. 2018

Citigo stojí v základu 200K. Jeho bratranec up! stojí srovnatelných 220K, ovšem jeho elektrická varianta 640K... je tohle rozumná cena?

4 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J89a48r44o43s63l91a26v 79K51a40d27l30e88c

2. 3. 2018

Ono nejde o cenu, ale o to, co chcete a na co máte...

2 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V17á12c54l37a12v 63P73o19u35s15t66k96a

2. 3. 2018

Aha. Takže nejde o cenu, ale jde o to na co mám. ;-D

11 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M25a67r77t46i52n 47K78a35r90á48s47e32k

2. 3. 2018

Nejspis ne, proto se ty auta prakticky neprodavaji (a VW se ani nijak nesnazi o to je prodava vice)... na druhou stranu srovnatelny UP s elektrickym stoji uz nejakych 400 (vykon vybava), tam je ten rozdil trochu mensi...

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J22i50ř76í 35V22e56l75í98š69e14k

2. 3. 2018

Ve srovnání s ostatní konkurencí si VW a bratříčci moc dobře nevedou. eGolf byl nejdřív úplně k nepoužití, postupně se dost zlepšil, ale pořád je za podobnou cenu jako Hyundai Ioniq, přitom Ioniq je úplně jiná liga. Pohodlné, komfortní a úsporné elektrické auto. Z vlastní zkušenosti vím, že i když jsem elektromobil kupoval jako druhé auto do rodiny, nakonec se stal tím naprosto primárním. Málokdy přesáhnu denních 150 km, no a kdyby náhodou ano, diesel čeká v garáži. Elektroauta jsou hlavně o změně myšlení, dojezd u nich není tak limitující, jak vypadá. Naopak se mi líbí, že každé ráno mám "natankováno", takže se o "tankování" starám ve výsledku méně, než kdybych měl průběžně tankovat spalovací auto.

Na elektrickou verzi jakéhokoliv koncernového auta bych nečekal, na světě už je hodně moc dobrých elektrických aut a nejsou úplně za špatné peníze. Nový Nissan Leaf je naprostá bomba, Hyundai Ioniq také. Nedrncají jako VW a škodovky a jsou proti nim nebývale komfortní. A za stejné peníze. Kvalita nesrovnatelně lepší, pocit z jízdy také.

A náklady na zakoupení? Je mi celkem jedno, jestli měsíčně projezdím 3000 za palivo, nebo ty samé 3000 dám do leasingu na dražší auto, přičemž provozní náklady mohou být třeba za měsíční paušál 440 Kč u ČEZu a jezdit můžu neomezeně.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M83a61r58t32i85n 68K10a55r36á74s34e17k

2. 3. 2018

No rekneme si uprimne - ioniq je v pouzitelne verzi za milion, leaf je pozitelny az ted v nove verzi a taky to neni zadna lace, auto nizsi stredni ve spalovaku se da koupit do 350, elektricka alternativa prakticky neexistuje (nejblizsi je leaf za 800)....

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V57á34c28l64a83v 62P79o76u51s38t75k62a

2. 3. 2018

Leaf stojí v základu 850 tisíc, to je i přes slušnou výbavu za auto velikosti Fábie opravdu hodně, o Ioniqu ani nemluvím.

2 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M88a63r41t60i68n 58K79a53r50á48s67e17k

2. 3. 2018

No zase prr, leaf je cca o pul metru delsi nez fabka, tzn o tridu vetsi.. a I ve sve nizsi stredni patri mezi ty vetsi auta....

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J42a68k84u29b 13M15a78t46ě75j85ů

3. 3. 2018

oproti kombikovy je delsi o 20cm

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M75a51r27t63i31n 57K43a85r50á13s83e16k

3. 3. 2018

No touhla logikou je podla vas golf, focus, a dalsi auta "velikosti fabky", protoze oproti kombiku jsou jen 20cm delsi?

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M92i19r15e21k 90G94a23j65e58r

2. 3. 2018

Smysl ma takove elektroauto jen tehdy, kdyz vam do 10 nebo 12 let uspory na palivu a nizsi provozni udrzbe zaplati rozdil v cene nebo kdyz si ho kupujete jako hracku. Proto to neni pro lidi, kteri jezdi malo nebo jezdi delsi trasy.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M77i80r76o25s25l55a47v 18K65u18c72e57r19a

3. 3. 2018

No, zadne uspory nejsou. Koupim Leaf za 850 tisic nebo nizsi střední za 400k. Pokud pocitam 2,20 Kc / km, tak s benzinakem ujedu cca 204 tisic km, a teprve ted se dostanu na cenu leafa. A ten samozrejme nejezdi zadarmo (kolem 0,8 Kc / km). Takze uspory za na palivu nejsou. Samozrejme by "byly", kdybych nekupoval auto za 400k, ale za 850k. Jenze to pak jsme zase nekde jinde rozmery, komfortem atd.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R27o64m74a92n 16P61o89l28á90č33e30k

2. 3. 2018

Dokud cena elektroauta bude jako cena běžného + benzin na 15 let + údržba na 15 let, tak není žádná motivace elektriku kupovat...

Navíc baterie jsou taky časovaná bomba a to jak pro planetu, tak i pro uživatele... Něco jako DPF...

5 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V90á64c11l22a19v 94P73o34u84s90t61k84a

2. 3. 2018

No, hlavně musí existovat smysluplná nabídka napříč spektrem. Nejen předražené nákupní tašky a limuzíny pro bohaté.

5 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M68a84r50t79i28n 69K93a65r75á50s84e46k

2. 3. 2018

Tak od prvni aspon hypoteticky pouzitelneho a realne prodavaneho elektroauta neuplynulo ani 10 let, tezko cekat v tak kratkem case nejakou svetobornou nabidku...

0 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M57a12r72t39i48n 72L52a25c89o

2. 3. 2018

Elektrické autá tu boli skôr, ako autá so spaľovacím motorom. Omnoho skôr.

3 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M58a34r90t34i55n 53K64a94r62á61s45e91k

2. 3. 2018

Muzu rozvest tu myslenku, jaky vliv maji elektrovozitka prodavana pred vice nez stoletim, na soucasnou nabidku elektroaut?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M79a83r40t30i92n 15L76a21c15o

2. 3. 2018

Môžete, samozrejme. Nebránim vám.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V22á25c68l60a31v 92P77o69u19s32t85k88a

2. 3. 2018

Deset let není ve vývoji aut nijak krátký čas a elektroauta tu byla dávno před "klasickými".

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít