- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za me je do jeste lepsi nastupce nez stavajici verze... Takze se mate na co tesit ;)
Na mě jdou mdloby už když vidím ten okřídlený šíp.
prodlouzeny hatchbak je vlastne kombi
Není prodloužený hatchback jako prodloužený hatchback, viz srovnání Rapidu SB a Fabie kombi. V jednom nemáte nekonečný kufr, ale pohodlně si za sebe sednou dva dospělí, ve druhém naopak.
Pokud to bude mít kuft aspoň 450 litrů tak ok. Jinak to je k ničmeu.
A co to bude mít za motory ? Že by nějaké 0.6 HTTP na CNG ?
Viz clanek, 1.0 a 1.5 na benzin nebo cng
Proč ne, jen je otázkou jak postaví cenu.
Nemci umi hezka a kvalitni auta.
Jojo... lidi nadavaji na Diesel ale pak si koupi 1.0 TSI Pry levnejsi na provoz
tak oproti 1.4TDI je 1.0TSI motor se sametovým během a na jízdu "kolem komína" jednoznačně lepší volba....
TSI = Total Shit Inside, no a nedávno kolem mě projela Fobie a přišlo mi, že ji motor jel jen na 3
Tomu říkáte pohyb? Akorát to překáží na vozovkách.
Zvětšení rozměrů nesouvisí s posunem v rámci nabídky (není odkud kam), ale s platformou MQB A0 která je znatelně širší - viz. nové polo nebo ibiza.
To bude zas 1/3 Fabie, 1/3 Octavie a 1/3 Supíka.
Osobitost značky potažmo modelu je passe. Ušetřit, aby nejlépe jeden díl pasoval na celé portfolio
Ze superba a octavie toho v tom moc nebude