Novinka přijela do francouzského hlavního města ve velice sportovním duchu. Na první pohled zaujmou zejména povedená šestipaprsková 17" litá kola, přední spoiler s bodovými mlhovkami či rozšířené blatníky. Oblý přechod spojující střechu a zadní výklopné dveře doplňuje decentní spoiler.
Významnější revoluci ale designéři připravili v interiéru. Originalitu nepostrádá přístrojová deska, které dominuje velký kruhový otáčkoměr s digitálním rychloměrem. Sportovní lahůdkou - pro praxi však nikterak pohodlnou - je bezesporu nový tříramenný volant. Esteticky působí i zvolená barevná kombinace čalounění, která ladí například i s nezvyklými hliníkovými nosníky po stranách spojujícími středovou konzolu a tunel s řadící pákou.
Škoda Fabia Paris má snížený podvozek se sportovně naladěnými pružinami a tlumiči. Samozřejmostí je výbava, zahrnující čtyři airbagy a klimatizaci, dynamiku a jistotu jízdy umocňuje elektronický stabilizující systém ESP.
A jak vidí budoucnost fabie paris sám výrobce? "Studie slouží k tomu, aby přitáhly pozornost odborníků a potencionálních zákazníků ke stánku firmy," naznačil osud konceptu mluvčí škodovky Evžen Krauskopf. Jsou ale i studie, které se záhy po velkolepých premiérách objevují u prodejců. Škoda ale naznačila, že u fabie paris -přestože nejde o nějaký extravagantní úlet - tomu tak nebude.
Koupěchtiví návštěvníci pařížské show si tedy budou muset vybírat z jiných mladoboleslavských vozů. Nově mohou přemýšlet například o fabii s tříválcem 1,2 HTP, superbu se 74kilowattovým dieselem 1,9 TDI či o octavii combi v provedení RS. Všechny tyto modely si v městě nad Seinou odbývají výstavní premiéru.
Na v sobotu se veřejnosti otevírajícím autosalonu tuzemská automobilka vystavuje celkem 25 vozů.