Škoda Auto představila dnes na koncernovém večeru Volkswagen Group pod heslem "The New Power of ŠKODA" nový korporátní design a designovou studii, která naznačuje nový směr značky. Ta se ubírá směrem k rozšíření modelového portfolia a zesílení aktivit nejen v Evropě, ale také na trzích Číny, Indie a Ruska.
Bude takhle vypadat dlouho očekávaný model nižší střední třídy, zaplňující mezeru mezi fabií a octavií, nebo je to jenom stylistické cvičení? To zatím neví nikdo, a automobilka mlčí.
"Škoda se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna,” říká Jürgen Stackmann z vedení automobilky.
Autosalon Ženeva 2011Sledujte zpravodajství na iDNES.cz |
Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga – okřídleném šípu, který bude v novém provedení podstatně větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného okřídleného šípu se změní z dosavadní "přírodní zelené" na "Škoda green”. Vnější části pak zdobí chromový vzhled. Více o novém logu čtěte ZDE