- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z použité formulace je jasné, že nemáte osobní zkušenosti. Ale přesto máte jasno.
Poprvé jsem využil novou možnost komentovat přes mobilní aplikaci, a jak vidím, tak i naposled - poslalo to úplně mimo téma.
Diskuse k článku opět zaspamovaná Bačou, vesničanem z Újezdu který se živí jako dodávkář a se svou 15letou japonskou herkou v sotva poloviční hodnotě nové octave si myslí že je král světa v jiné diskusi tento člověk ostatní napadal ať nekomentují něco co nesnáší a sám na tom má založené bytí na idnes.cz
Já bych ho nezavrhoval. Na něm by šla napsat hodnotná absolventská práce z oboru psychologie. Zatím jsem se pokusil sestavit vyřazovacího pavouka pro určení viníka dopravních nehod podle B:
1. jedná-li se o BMW, Alfu a podobně, jsme zticha, nikdo za nic nemůže, byl to osud. 2. řidič žena, ale pouze pokud nesrazí chodce
3. Felicie
4. jedničková Octavia, Fabie (tento seznam se bude postupem času rozšiřovat o další škodovky
5. kdo jel nižší rychlostí než na značce
Koukám, že za pár let to bude už mít masku jak Kia
81 kW? Ta varianta 1.0 s 85 kW byla tedy povedenější. Dva skoro stejné motory, ale rozdíl byl znát.
Vy už jste jezdil s novým 1,0 TSI Evo?
Pořád vyzdvihuji postor v kufru,radši vyřešte sedadlo řidiče a debilně vyřešeny středový panel,při ovládání pedálu plynu
Kdyby sem dovolili dovazet cinu tak by cela skoda se svym predrazenym sortimentem sla do kytek
Pul mega za tuctovou vesnickou herku
Dobre ti Nemci ty vesnicany skubou, ale komu neni rad...
a přitom by vesničani za půl míče mohli mít z áček šestkovou atmo mazdu v červené metle, zajetou s čtvrtmelounem nalítaným na tachecu se zárukou stavu, na osmnáctkách hlínách a možná i v kombíku, což se do jugošky vždycky hodí, ale zase je lepší tahle oktávka v dýzlu než nějakej elektrokrám
Od kdy je Octavia auto střední třídy? Pokud se nepletu tak i Superb je nižší střední střída.
Superb je plnohodnotná střední třída, nikdy do nižší střední třídy nepatřil. Dokonce trošku přerůstá i VW Passat a ten je etalonem střední třídy.
Byl jsem v konfigurátoru hóóóódně při zemi a benzínovým motorem jsem se dostal na více než 750tisíc. To mi přijde trochu dost
Já na 770 tisíc a taky mě nepřipadalo, že bych si zrovna vymejšlel.
Auto se mi nelibi. Je to porad takova omlazena Octavia 1. Vsechny auta na jedno kopyto. Na 50 metru nepoznam jestli Scala, Karoq, Kodiaq, ... Jedno tema na vsech autech pres 20 let.
Pokud nepoznáte Scalu od Kodiaqa, tak si skočte k očnímu.