Nové verze Škody Karoq: Scout a Sportline s nejvýkonnějším benziňákem

  14:07aktualizováno  14:07
Pod kapotu Karoqa se dostane dvoulitrový benzinový motor s výkonem 190 koní. Bude to nejvýkonnější benzinový motor, který půjde do tohoto SUV Škody koupit. Nový motor se objeví v nové variantě vozu označené Sportline. Další novinkou bude Karoq v provedení Scout. Obě novinky se představí v říjnu na autosalonu v Paříži.

Škoda Karoq Sportline | foto: Škoda Auto

V nové variantě Sportline si lidé budou moci vybrat ze čtyř motorů, dvou benzinových a dvou naftových. Dvoulitrový benzinový bude automobilka dodávat s pohonem všech kol a automatickou převodovkou DSG.

Pro benzinový motor 1,5 TSI 110 kW (150 k) s pohonem předních kol nabídne Sportovně vyhlížející Karoq kromě manuální převodovky také sedmistupňovou převodovku DSG ve volitelné kombinaci s pohonem všech čtyř kol.

„U motoru 2,0 TDI s předním náhonem a výkonem 110 kW (150 k) je k dispozici standardně dodávaná manuální šestistupňová převodovka. Pohon všech kol je pro tento model k dispozici volitelně, na přání i v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG. Silnější varianta motoru 2,0 TDI 140 kW (190 k) bude dodávána se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol,“ vypočítává  Štěpán Řehák ze Škody Auto.

Karoq ve variantě Sportline bude mít sportovnější vnější i vnitřní vzhled. Dostane upravené nárazníky a originální černě lakovaná osmnáctipalcová kola (k mání budou sedmnáctipalcové i devatenáctipalcové ráfky). Vzhled doplní obložení spodní hrany dveří v barvě karoserie a v černé barvě, tónovaná skla a černé střešní nosiče.

V interiéru budou černá sportovní sedadla se stříbrnými švy nebo pedály z nerezové oceli. Černou barvu budou mít také boční sloupky a stropnice.

Scout

Druhou variantou, která obohatí základní provedení Karoqa je „offroadově“ nastrojený Scout. Ten bude vždy v nabídce standardně s pohonem všech kol.

Robustní prvky oživující vzhled v duchu terénních aut doplňuje paketem pro špatné cesty.

Škoda Karoq Scout

Pro nejnovější přírůstek „scoutského“ oddílu Škody bude na výběr ze tří motorů. „Kromě benzinového motoru 1,5 TSI s výkonem 110 kW (150 k) v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG jsou k dispozici také dva dieselové motory. Model s motorem 2,0 TDI s výkonem 110 kW (150 k) má sériově manuální šestistupňovou převodovku, sedmistupňová převodovka DSG je k dispozici volitelně. V nejvýkonnějším modelu je motor 2,0 TDI o výkonu 140 kW (190 k), který je standardně vybaven sedmistupňovou převodovkou DSG,“ uvádí Štěpán Řehák.

Fotogalerie

Vnější vzhled oživují stříbrné ochranné prvky karoserie, výrazné lemy blatníků a antracitově černá 18palcová kola s leštěným povrchem. K mání budou i antracitová 19palcové ráfky. „Skla s vyšším stupněm tónování v zadní části vozu a plakety s nápisem SCOUT na předních blatnících dotvářejí energický vzhled. V interiéru upoutají pozornost sedadla s novými potahy a černohnědými kontrastními švy. Všechna sedadla mají vyšitý nápis SCOUT,“ dodává Řehák.

Karoq se začal oficiálně prodávat loni v říjnu, kdy nahradil model Yeti, Škoda nabízí také větší SUV Kodiaq. 

Proti Yetimu se Karoq prodloužil o 16 centimetrů na 4,38 metru, šířka je 1,84 metru, tedy o 3,5 cm více. Zavazadlový prostor se zvětšil o 106 litrů na 521 litrů. Při sklopených zadních opěradlech činí objem až 1630 litrů

Autor:

Nejčtenější

Jawy jsou zas snem Indů. Perak se s velkou slávou vrací

Detail indické JAWY 300

Je neděle a v novém motosalonu Jawa v indickém Džajpuru je rušno. Čtyři zaměstnanci se nestačí otáčet. Na barové...

Dovolená v karavanu: levné to není a chce to trpělivost, cílem je cesta

Karavany

Obytná auta jsou v kurzu a stále více Čechů si je nejen pořizuje, ale hlavně půjčuje. Vidina dobrodružné dovolené je...

Autofotka týdne: Punková octavia hvězdou pražské autovýstavy

Hot rody na výstavě Autoshow Praha 2019

Kvůli tomuto exponátu stojí za to vyrazit do Letňan na výstavu Autoshow Praha, která probíhá o tomto víkendu. V zadním...

Němečtí vědci: Emise sníží zvrat v dopravě a zdražení, problémem je prach

Ilustrační snímek

Zákazy vjezdu aut do měst nesnižují zatížení škodlivinami. Změnit se musí nejen auta, ale celý způsob dopravy, tvrdí...

Ojeté VW, škody a toyoty si cenu drží, nejvíc padá u aut z Francie

Ilustrační snímek

Trh mladých ojetin stále roste a pravděpodobně tomu tak bude i nadále. Zejména pokud dojde k avizovanému zdražování...

Další z rubriky

Dovolená v karavanu: levné to není a chce to trpělivost, cílem je cesta

Karavany

Obytná auta jsou v kurzu a stále více Čechů si je nejen pořizuje, ale hlavně půjčuje. Vidina dobrodružné dovolené je...

Point zéro: všechny francouzské cesty vedou k Notre-Dame

Point zéro (bod nula) je místo na náměstí Place du Parvis-Notre-Dame před...

Point zéro, tedy francouzský bod nula, je přímo před vchodem do pařížské katedrály Notre-Dame. Do dlažby vetknutá...

Boj o gramy CO2 bude extrémně nákladný, může zdražit auta

Ilustrační snímek

Výrobcům hrozí obrovské pokuty za nadlimitní emise, které vypouští auta se spalovacími motory. Dá se čekat, že účet za...

Najdete na iDNES.cz