- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proboha, snad to nebude mít dopad na vzhled Škodovek?
Od doby co začala tahle "slovenská hvězda" dělat na vzhledu Škodovek, se pro mě ta auta stala neakceptovatelná, právě díky tomu jak vypadají.
Aktuální Passat je celkem pohledné auto, tak jsem zvědav, jak dopadne jeho nástupce. Na to ale bude třeba ještě nějakou dobu ještě počkat, stejně tak, jako bude ještě nějakou dobu trvat, než se Škoda zbaví jeho stigmatu.
No vidíte. Mě se zase jeho změny maximálně zamlouvaly a nesla jsem s nelibostí jeho odchod. Takže teď mám radost.
U konkurence se neuchytil, tak jde zpět? Nejhorší je přeceňovaný neúspěch. Na druhou stranu chtěl vyzkoušet něco nového, neuspěl, tak je mu opět Skoda dobra. Kam si odskocite příště? I když to je zřejmě jedno. Českých designérů je očividně málo a ve Škodě budete mít dveře otevřené asi i po deseti navratech ...
Nemám rád Kabaňovy výtvory. A to jsem prosím škodovkář. Dodnes si pamatuju na jeho hodinové rozplývání se nad novou Octavií před jejím odhalením a když ji odhalili tak byla až na pár přidaných prolisů stejná jako ta předtím.
Ano, měla čtyři kola a volant, přesně jak ta předtím
To vypadá, jako by každému šlo jenom o peníze, přitom jde taky o seberealizaci, volnost v nápadech, pracovní kolektiv, šéfy a celkovou atmosféru ve firmě. To už je podle mě jedno, jestli má člověk 200 tisíc měsíčně nebo 100, důležité je vidět svoji práci a nápady na silnicích a ne jenom na papíře. A s tím potenciálním čínským angažmá je to podobné...
Zamestnani, kde je mozne se seberealizovat, je dneska milion. Kdyz jeden zamestnavatel nabidke o 50% vetsi plat, rozhodne pujdu za nim - i kdybych se mel stehovat o dva staty vedle.
Se divím že po té pomstě co udělal na facdliftu Octavie III ho vzali.
Ta pomsta byl jeden z více návrhů "do počtu" a vedení si bohužel vybralo tento. Šéfdesignér udává směr, ale nemá poslední slovo.
Malovať ...
Na modro, na bielo? ...
Je dobre, že sa vrátil.
Rád bych se jednou podíval na jeho "13.komnatu" - kde by pravdivě vylíčil tyhle veletoče.
Po tom co předvedl u Octavie 3, jsme rád že se nevrátil do Boleslavi..
Facelift 3.Octavie bol úlet, ale kabaň teraz paradoxne povýšil. Volkswagen je v hierarchii koncernu na vyššej úrovni ako Škoda, podstatne vyššie sú aj jeho predaje.
Ale od vedenia koncernu určite dostal frčku po nose, a už si na takéto extravagancie dá pozor.