Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M33i88r13o35s78l22a67v 49S36t36e62i52n67e24r 2846220770976

Fabia je úspěšná i v Německu, je už vidět častěji, než VW Polo. V podstatě nahradila Renaulty, ty jsou vidět v Německu stále méně. Zejména mezi Alpami, t.j. Tegernsee a Chiemsee a Dunajem je Škoda zcela běžné auto- od Superb po Fabii. Zásadně však kombi, limo není už dávno oblíbená.

0/0
doporučit
18.5.2019 8:59

J82a80r77o27s67l94a33v 15H98o57r22k39ý 3594464309256

To je slávy.

0/0
doporučit
17.5.2019 14:17

J95i91ř78í 86S21c44h66w39a12c83h 8288344338906

Ano, je.

0/0
doporučit
17.5.2019 14:37

I43g76n62á60c 58M15r31k18v12i72č22k19a 2368962769255

Tohle má s fábií společný jen jméno. Ani ty světlomety nejsou z fábie (jestli vůbec nějaký díly?)

0/0
doporučit
17.5.2019 13:39

J32i51ř72í 96V25ý84b29o95r69n42ý 4608371910485

Tak to je překvapivá informace. Myslel jsem, že je to běžná fabia, jen trochu potuněná ;-D

+3/0
doporučit
17.5.2019 13:53

L86a73d34i30s94l81a82v 68K66a44l65o86u89s 7155736111170

A k čemu to je ? Z důvodu reklamy ? Tento model se pro normální automobilisty neprodává. Jinými slovy Fabia 4x4 není na trhu. Kdyby se prodávala normální Fabia třeba s 1.6 Turbo 4x4 , pak by to smysl dávalo. Je divné, že na to ještě nepřišli, ale pohon 4x4 je mnohem bezpečnější, než jen s pohonem jediné nápravy.

0/−3
doporučit
17.5.2019 8:50

J69a61n 85K61a75v60a36n 8749575568662

Kamo, tohle je auto pro rallye. Jestli jezdis rallye tak si ho normalne koupit muzes.

+1/−1
doporučit
17.5.2019 10:12

O90n25d54ř92e25j 62Č84a47p84k15a 6111931423624

Mám pocit, že teď už by musel jezdit rallye *dobře*. Že poptávka už je větší než stíhají vyrábět a tak si vybírají.

+1/0
doporučit
17.5.2019 11:46

L84a38d41i38s93l23a31v 67K34a90l74o15u86s 7215236961550

Rallye nejezdím.Ale jezdím s normální Imprezou po normálních silnicích s normální spotřebou. Zato v zimě a na kluzkých vozovkách většina aut pak jezdí nenormálně.

0/0
doporučit
17.5.2019 13:36

J46i35ř25í 76V50ý89b71o71r37n29ý 4358261110675

To je v motorsportu jaksi obvyklé, že na tratích jezdí něco, co daná automobilka ani nenabízí. Třeba mercedes neprodává auta s šestiválci 1,6 l, s ferrari to asi bude obvyklé. A pokud jde o rally, pak Hyundai i20 dle mého názoru také není k dispozici jako 4x4 s 1,6 turbo.

Myslíte, že nikdo dosud nepřišel na to, že v některých situacích je 4x4 bezpečnější? ;-D Úmyslně píšu v některých situacích, protože v drtivé většině situací je pohon 1 nápravy dostatečně bezpečný. A v dnešní době, kdy jsou automobilky honěny, aby auta měla co nejnižší emise, nikdo do všech aut standardně 4x4 montovat nebude, protože po většinu doby je to jen zbytečná zátěž.

0/0
doporučit
17.5.2019 13:52

L67a53d97i89s32l93a46v 63K43a44l33o89u63s 7285206751730

No to je právě ten omyl. V některých situacích. Ty situace jsou dost často. Třeba za deště. Pak ta standardní vozidla jsou buď brzdou provozu, nebo způsobují havárie a následně kolony vozidel.A dokonce i na suchých vozovkách není standardní vozidlo schopné svižně projet zatáčku.

0/0
doporučit
17.5.2019 14:02

J34i86ř59í 64V68ý26b85o43r47n69ý 4658661920945

Tak to nevím, s čím jste jezdil, nebo jak (ne)umíte řídit. S běžným autem s předním pohonem (běžná koncernová produkce nižší střední třídy) jsem nikdy neměl problém, ani za sucha, ani za deště a ani na sněhu, ledaže jsem jel jak šílenec. To ale nepomůže nic, ani 4x4. Teď mám auto s 4x4 a nepozoruji žádné výrazné zlepšení či zhoršení.

Samozřejmě pokud si děláte z běžné silnice rychlostní zkoušku a bez ohledu na počasí a profil silnice jedete nadlimitně, mohou se vám ostatní auta zdát brzdou. Ale to ve většině případě není technikou, ale řidičem. Zkrátka auto by zvládlo i rychlejší jízdu, ale řidič neumí/nechce jet rychleji.

+2/0
doporučit
17.5.2019 15:14

L50a33d32i17s61l87a30v 89K13a18l82o91u79s 7535596351530

Tohle Vaše tvrzení, že nepozorujete rozdíl, je dost pochybné.Když máte 4x4, tak je tam obvykle řešena svornost náprav. I s jednou nápravou jsou k dispozici samosvorné diferenciály.Tam, kde není, tak jde za zhoršených podmínek 100% výkonu a momentu na 1 kolo. Kdežto u kvalitně navrženého 4x4 je to přesne 1/4 za všech okolností.

0/0
doporučit
17.5.2019 18:19

M61i60c55h11a39l 51K13u97č36a22v55í83k 5346794956498

Jako chápu nadšení někoho, kdo má Subaru, že logicky bude opěvovat poho všech kol. Jako sám majitel vozu Audi s Quattrem umím ocenit vlastnosti pohonu takového auta, ale zas ruku na srdce, rozhodně to zas není tak dramatické jako popisujete, a že by byly auta s 1 poháněnou nápravou nepoužitelné... Jako Quattro je fajn, má to význam při svižné jízdě, nebo výrazně snížené trakci, nebo pří jízdě v kalamitě, na chatu a pod. (napřiklad co se týče kopců, tak kde auto s jednou nápravou zůstane stát, tak s Quattrem zastavíte v tom místě a rozjedete se a jedete dál). Ale jinak při předpisové a klidné jízdě (suchá nebo i mokrá silnice) rozdíly fakt poznat nejde...

+1/0
doporučit
20.5.2019 9:24

L48a81d66i40s20l57a86v 52K43a83l51o80u76s 7455416831210

To není nadšení. To je fakt. Jel jsem nedávno normálním autem, a zapoměl jsem na to, a v zatáčce jsem málem vlít do baráku. Vyfasoval jsem tady plno záporných hodnocení. Přestávám přispívat na toto téma v diskusích, nemá to smysl. Naštěstí pár výrobců, kteří nabízejí normální auta s 4x4 ještě existují, je jich opravdu poskromnu. . Fabia 4x4 mezi nimi není. Všem nadšencům tady a Fabii WRX přeji hodně štestí a věřím , že si ji vystaví někde alespoň jako model někam do vitríny.

0/0
doporučit
20.5.2019 15:32

M26i14c16h47a93l 21K80u28č18a35v75í73k 5166784376868

Zase nemůžu souhlasit.

Je třeba srovnávat auta stejného typu (Audi A4 vs. A4 Quattro) nebo minimálně stejné kategorie, velikosti.. Jako sorvnávat Imprezu s nějakým malým Korejcem nebo autem úplně pro úplně jinou cílovou slkupinu není vhodné. To je jak když někdo porovnáva iPhone s laciným telefonem s Androidem a vyvozuje z toho závěry o celém Androidu. A že existují naštěstí ještě pár výrobců, co prodávají auta s 4x4 taky není na místě. Naopak si myslím, že těch aut, které se prodají s pohonem všech kol je čím dál více (kde je doba, kde bylo Audia Subaru a jen vyjímečně se viděla 4 kolka od BMW nebo MB). Ale rozčilovat se, že nejsou zrovna ve Fábii? V tomhle autě myslím je daleko horší, že se nedají koupit motory se 4 válci a diesel. To že nemá pohon všech kol je myslím úplně nepodstatné. Kdo chce 4x4 má na výběr mnoho alternativ od stejné značky.

0/0
doporučit
20.5.2019 15:53
Foto

M51i41r70o91s93l42a13v 72S12t66e54i98n32e31r 2896790710716

Moje Yeti z r. 2013 je vlastně syntéza typu Fabia a Roamster 4x4. Rozměry velmi podobné, přes krátký vůz ale slušný prostor uvnitř. Kvůli 4x4 byly použity stabilnější části podvozku, třeba klouby nebo kotouče brzd z Oktávie, ale třeba sedačky jsou z Roamsteru/Fábie. Roamster musel skončit bez následovníka- snad kanibalismus uvnitř V.A.G.

Karoq s Yetim nesouvisí, je to jiná platforma. Úspěšný Yeti musel být nahražen, zda se úspěch bude opakovat, pochybuji.

Současná Fabia má velmi blízko k původní Oktávii kombi. Opět větší platforma. Ale úmyslně neumožňuje 4x4, V.A.G. chce prodávat jiné, dražší typy.

Na rallye se samozřejmě dělají malé série, zcela mimo současnou produkci. Musí jenom splnit podmínku minimálního počtu vyrobených kusů.

0/0
doporučit
18.5.2019 21:01

J18i75r89i 12B54e69c85v22a11r 7312219776

Jsem moc zvědavý na přímé porovnání starého a nového modelu na tratích! Tam se teprve ukáže, o kolik je nová verze rychlejší..

+3/0
doporučit
17.5.2019 8:43

Najdete na iDNES.cz