Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M36i75r93o76s50l34a82v 70S94t88e55i64n93e95r 2926960480186

Fabia je úspěšná i v Německu, je už vidět častěji, než VW Polo. V podstatě nahradila Renaulty, ty jsou vidět v Německu stále méně. Zejména mezi Alpami, t.j. Tegernsee a Chiemsee a Dunajem je Škoda zcela běžné auto- od Superb po Fabii. Zásadně však kombi, limo není už dávno oblíbená.

0/0
doporučit
18.5.2019 8:59

J59a92r56o93s69l16a34v 92H61o54r62k93ý 3274764509566

To je slávy.

0/0
doporučit
17.5.2019 14:17

J81i41ř58í 82S37c44h24w31a73c66h 8358204698816

Ano, je.

0/0
doporučit
17.5.2019 14:37

I65g48n35á39c 39M53r28k66v69i69č83k87a 2798292769775

Tohle má s fábií společný jen jméno. Ani ty světlomety nejsou z fábie (jestli vůbec nějaký díly?)

0/0
doporučit
17.5.2019 13:39

J22i14ř17í 22V64ý44b24o20r72n45ý 4718811360435

Tak to je překvapivá informace. Myslel jsem, že je to běžná fabia, jen trochu potuněná ;-D

+3/0
doporučit
17.5.2019 13:53

L95a64d20i95s16l37a63v 86K32a32l89o22u70s 7735946571250

A k čemu to je ? Z důvodu reklamy ? Tento model se pro normální automobilisty neprodává. Jinými slovy Fabia 4x4 není na trhu. Kdyby se prodávala normální Fabia třeba s 1.6 Turbo 4x4 , pak by to smysl dávalo. Je divné, že na to ještě nepřišli, ale pohon 4x4 je mnohem bezpečnější, než jen s pohonem jediné nápravy.

0/−3
doporučit
17.5.2019 8:50

J46a52n 61K61a27v97a14n 8469515378612

Kamo, tohle je auto pro rallye. Jestli jezdis rallye tak si ho normalne koupit muzes.

+1/−1
doporučit
17.5.2019 10:12

O93n67d70ř90e32j 73Č15a73p91k72a 6901221893884

Mám pocit, že teď už by musel jezdit rallye *dobře*. Že poptávka už je větší než stíhají vyrábět a tak si vybírají.

+1/0
doporučit
17.5.2019 11:46

L81a27d98i92s70l29a62v 57K97a28l30o73u26s 7975596731530

Rallye nejezdím.Ale jezdím s normální Imprezou po normálních silnicích s normální spotřebou. Zato v zimě a na kluzkých vozovkách většina aut pak jezdí nenormálně.

0/0
doporučit
17.5.2019 13:36

J78i75ř69í 29V61ý41b67o48r65n10ý 4128831330345

To je v motorsportu jaksi obvyklé, že na tratích jezdí něco, co daná automobilka ani nenabízí. Třeba mercedes neprodává auta s šestiválci 1,6 l, s ferrari to asi bude obvyklé. A pokud jde o rally, pak Hyundai i20 dle mého názoru také není k dispozici jako 4x4 s 1,6 turbo.

Myslíte, že nikdo dosud nepřišel na to, že v některých situacích je 4x4 bezpečnější? ;-D Úmyslně píšu v některých situacích, protože v drtivé většině situací je pohon 1 nápravy dostatečně bezpečný. A v dnešní době, kdy jsou automobilky honěny, aby auta měla co nejnižší emise, nikdo do všech aut standardně 4x4 montovat nebude, protože po většinu doby je to jen zbytečná zátěž.

0/0
doporučit
17.5.2019 13:52

L61a71d79i10s97l21a75v 32K74a13l95o48u50s 7275156741550

No to je právě ten omyl. V některých situacích. Ty situace jsou dost často. Třeba za deště. Pak ta standardní vozidla jsou buď brzdou provozu, nebo způsobují havárie a následně kolony vozidel.A dokonce i na suchých vozovkách není standardní vozidlo schopné svižně projet zatáčku.

0/0
doporučit
17.5.2019 14:02

J10i47ř93í 25V52ý69b37o49r58n60ý 4368701260775

Tak to nevím, s čím jste jezdil, nebo jak (ne)umíte řídit. S běžným autem s předním pohonem (běžná koncernová produkce nižší střední třídy) jsem nikdy neměl problém, ani za sucha, ani za deště a ani na sněhu, ledaže jsem jel jak šílenec. To ale nepomůže nic, ani 4x4. Teď mám auto s 4x4 a nepozoruji žádné výrazné zlepšení či zhoršení.

Samozřejmě pokud si děláte z běžné silnice rychlostní zkoušku a bez ohledu na počasí a profil silnice jedete nadlimitně, mohou se vám ostatní auta zdát brzdou. Ale to ve většině případě není technikou, ale řidičem. Zkrátka auto by zvládlo i rychlejší jízdu, ale řidič neumí/nechce jet rychleji.

+2/0
doporučit
17.5.2019 15:14

L34a73d65i57s92l25a98v 47K96a31l13o71u73s 7805206241610

Tohle Vaše tvrzení, že nepozorujete rozdíl, je dost pochybné.Když máte 4x4, tak je tam obvykle řešena svornost náprav. I s jednou nápravou jsou k dispozici samosvorné diferenciály.Tam, kde není, tak jde za zhoršených podmínek 100% výkonu a momentu na 1 kolo. Kdežto u kvalitně navrženého 4x4 je to přesne 1/4 za všech okolností.

0/0
doporučit
17.5.2019 18:19

M72i20c10h64a89l 18K80u91č44a39v50í46k 5836154166958

Jako chápu nadšení někoho, kdo má Subaru, že logicky bude opěvovat poho všech kol. Jako sám majitel vozu Audi s Quattrem umím ocenit vlastnosti pohonu takového auta, ale zas ruku na srdce, rozhodně to zas není tak dramatické jako popisujete, a že by byly auta s 1 poháněnou nápravou nepoužitelné... Jako Quattro je fajn, má to význam při svižné jízdě, nebo výrazně snížené trakci, nebo pří jízdě v kalamitě, na chatu a pod. (napřiklad co se týče kopců, tak kde auto s jednou nápravou zůstane stát, tak s Quattrem zastavíte v tom místě a rozjedete se a jedete dál). Ale jinak při předpisové a klidné jízdě (suchá nebo i mokrá silnice) rozdíly fakt poznat nejde...

+1/0
doporučit
20.5.2019 9:24

L78a31d81i91s33l88a75v 18K12a25l89o52u77s 7885266351960

To není nadšení. To je fakt. Jel jsem nedávno normálním autem, a zapoměl jsem na to, a v zatáčce jsem málem vlít do baráku. Vyfasoval jsem tady plno záporných hodnocení. Přestávám přispívat na toto téma v diskusích, nemá to smysl. Naštěstí pár výrobců, kteří nabízejí normální auta s 4x4 ještě existují, je jich opravdu poskromnu. . Fabia 4x4 mezi nimi není. Všem nadšencům tady a Fabii WRX přeji hodně štestí a věřím , že si ji vystaví někde alespoň jako model někam do vitríny.

0/0
doporučit
20.5.2019 15:32

M87i26c70h60a87l 25K91u73č23a62v74í62k 5626914256178

Zase nemůžu souhlasit.

Je třeba srovnávat auta stejného typu (Audi A4 vs. A4 Quattro) nebo minimálně stejné kategorie, velikosti.. Jako sorvnávat Imprezu s nějakým malým Korejcem nebo autem úplně pro úplně jinou cílovou slkupinu není vhodné. To je jak když někdo porovnáva iPhone s laciným telefonem s Androidem a vyvozuje z toho závěry o celém Androidu. A že existují naštěstí ještě pár výrobců, co prodávají auta s 4x4 taky není na místě. Naopak si myslím, že těch aut, které se prodají s pohonem všech kol je čím dál více (kde je doba, kde bylo Audia Subaru a jen vyjímečně se viděla 4 kolka od BMW nebo MB). Ale rozčilovat se, že nejsou zrovna ve Fábii? V tomhle autě myslím je daleko horší, že se nedají koupit motory se 4 válci a diesel. To že nemá pohon všech kol je myslím úplně nepodstatné. Kdo chce 4x4 má na výběr mnoho alternativ od stejné značky.

0/0
doporučit
20.5.2019 15:53
Foto

M91i51r97o28s89l71a96v 11S96t48e98i64n13e12r 2276140530586

Moje Yeti z r. 2013 je vlastně syntéza typu Fabia a Roamster 4x4. Rozměry velmi podobné, přes krátký vůz ale slušný prostor uvnitř. Kvůli 4x4 byly použity stabilnější části podvozku, třeba klouby nebo kotouče brzd z Oktávie, ale třeba sedačky jsou z Roamsteru/Fábie. Roamster musel skončit bez následovníka- snad kanibalismus uvnitř V.A.G.

Karoq s Yetim nesouvisí, je to jiná platforma. Úspěšný Yeti musel být nahražen, zda se úspěch bude opakovat, pochybuji.

Současná Fabia má velmi blízko k původní Oktávii kombi. Opět větší platforma. Ale úmyslně neumožňuje 4x4, V.A.G. chce prodávat jiné, dražší typy.

Na rallye se samozřejmě dělají malé série, zcela mimo současnou produkci. Musí jenom splnit podmínku minimálního počtu vyrobených kusů.

0/0
doporučit
18.5.2019 21:01

J67i43r54i 18B62e39c17v77a69r 7242229546

Jsem moc zvědavý na přímé porovnání starého a nového modelu na tratích! Tam se teprve ukáže, o kolik je nová verze rychlejší..

+3/0
doporučit
17.5.2019 8:43

Najdete na iDNES.cz