Diskuze
Potvrzeno. Fabia combi schválena i pro příští generaci, která dorazí za rok
Děkujeme za pochopení.
P54e47t86r 20Č25e37r21m33á24k
Pro Frýdu: Očekávám omluvu, doufám že po přečtení článku už konečně vidíte že je to přesně jak jsem uváděl - fabia combi nebyla v plánu, není vyvinutá, nebude uvedena současně s hatbackem.
M22i54r62o55s29l93a62v 63S62t49e67i84n40e31r
Tendence je jasná, jenom kombi má budoucnost. Případně o něco zvýšené, jako Scout. Oktávia kombi nám už trochu odrostla, takže je místo právě pro lehce zvětšenou Fabii.
Mám tady v Bavorsku dvougaráž, ale jenom jedno auto, Yeti 4x4. Takže druhé stání pronajímám a ejhle, přihlásily se mi jako podnájemnice dvě dívky ze sousedství- mají zánovní Fabii. Zjišťuji, že Yeti je možná o fous kratší, než ta Fabie. Yeti je ovšem z r. 2013 a Fabie 2019.
Auta nezadržitelně rostou!
R87a37d90o69s36l20a87v 90J69a62n79ý18r
existenci zkrácenýho rapidu combi, místo kterýho je teď teda scala a prodloužený fabie vedle sebe, to jsem nikdy moc nechápal
M35i21r66o17s98l39a68v 32S45t24e25i97n82e33r
Určitě zde hrají roli normy VW, takže všechny vozy Škody (můj Yeti ještě ne) stojí na některé platformě, shodné s jinými modely koncernu.
Už by bylo na čase, koupit si nějaký nový model, ale když vidím tu elektroniku a močovinu, dostávám nával deprese.
Čím víc cerepatiček na tom autě mám, tím víc poruch a oprav mě čeká. Už moje Euro5 je zdroj problémů, kolerm AGR nebo i EGR se stále musí něco opravovat.
M67i84c22h35a30l 84F98r74ý20d63a
Tak a pan Čermák je ohrožený na životě, teď mu praskne žilka. Před dvěma týdny se tu se mnou přel, že to není pravda a řadil mne mezi individua, která nemají o automotive ani páru. Pane Čermáku, jen pro vysvětlení, mne automotive profesně provází již 38 let. Obávám se, že ten, komu automotive nic neříká, jste vy.
M36a62r78t59i50n 91K48a41r68á64s57e68k
Njn, Petr "Scala je malé auto" Čermák, samozvaný expert na automotive, a možná příbuzný nejlepšího řidiče všech dob v celém vesmíru Petra Báči, ti dva nikdy nezklamou....
P75e11t33r 32B21á61č70a
No tak to mi spadl kamen ze srdce, auto pro nejvetsi nemehla ceskych silnic bude a bude combi
L10a12d32i71s75l88a71v 94B32u76č65e24k
Třeba jednou budeme vyrábět i dodávky a přijdete si na “své” :)
L68u20k25á19š 46H68o83f68m41a26n
já bych pro velký úspěch udělal i Fabii sedan, v minulosti to šlo na dračku.
P86e77t36r 27B80á85č70a
to jo, takovy nadherny auto skoda ho neudelat v nove generaci
Z15d56e66n79ě27k 84G20l67a48s
Pro méně majetné....to máte špatné představy a tom, kdo je majetný a kdo holý zadek.
P46a23v39e17l 90M17a22t74o92u85š98e27k
Dobře udělali, tohle je relativně levná varianta, jak získat další model a nenechat si utéct průměrně situované konzervativní chalupáře k Dacii a spol.
Š45i76m50o90n 94M23a62r62t57y39n29e82k
Dacie ale už také nenabízí kombík....
J73a11n 92V54a13š89á53t78k85o
Problém vidím hlavně v konkurenceschopnosti vůči Scale. Výbrobní náklady budou podobné, velikost kufru podobná, ale bude tam méně místa v interiéru. Buď to budou prodávat s menší marží anebo to bude prodejní propadák. Osobně si myslím, že to význam moc nemá.
P91a84v11e86l 72M14a60t37o95u97š31e70k
Ty vozy si budou navzájem kanibalizovat jen u velmi malého procenta zákazníků a Scala bude vždycky dražší. Ano, čím menší auto, tím menší marže, tak to zkrátka je, ale zase lepší, než v tom segmentu nemít marži žádnou.
F30i54l28i25p 53N37a58v82r55á20t22i96l
To je takový problém tu kastli natáhnout o ca 25 cm, a jinak nechat všechno stejný?
Mám jedničkovou v kombiku a to je zlatý auto. Jasně, kdo by nechtěl oktávku kombi, ale tahle fabie je přesně jak píšou: rodinný auto pro méně majetné skupiny. Těch věcí, co se vejde do kufru.... OK, zadní sedačka je skutečně jen pro děti, ani omylem to nelze považovat za auto pro 4 dospělý, ale jinak je to kára k nezaplacení.
Na druhou stranu chápu, že když můžou skládat auta s vyšší marží, proč by vyčerpali kapacitu zrovna tímto autem.
M34a38r58t38i45n 19K35a27r71á44s98e19k
Problem to neni, ale taky to neni cviceni na tyden, ono nejde jen o to protazeni kastle, ale cely podvozek se musi "preladit" na jine rozlozeni hmotnosti, musi se nadizajnovat mirne odlisny vyrobni proces apod.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...