Pátek 13. prosince 2019, svátek má Lucie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 13. prosince 2019 Lucie
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K84a34r95e11l 61K73u33č51e51r22a 7575311443890

Z toho jde strach.

Pokud se ukáže, že ty investice jsou zbytečné protože zákazníci o elektroauta nestojí, tak nastoupí tvrdý lobbing a bude jim kupovat to správné zboží fakticky nařízeno.

Takže nová totalita, zákazník neznamená vůbec nic, všechno se řídí podle toho jak mocní tahají za nitky. ;-€

+17/−1
doporučit
11.11.2019 12:10

R21o27b64e27r15t 20M88a79t70u70l79a 8127239746485

Ted ještě to nejdůležitější sehnat někoho, kdo to koupí;-D

+11/0
doporučit
11.11.2019 12:25

T74o35m 61K26l54í30č87n57í78k 5830544525875

Marně si lámu hlavu, kde je výhoda elektromobility? Drahé vyrovnávací baterie, dotace na dobíjecí stanice, ohnivzdorná parkovací místa... Že by podpora stavebnictví?

+12/−2
doporučit
11.11.2019 9:07

G37e43o14r23g 72K28o70m81b58e50r69e44c 9944541356391

Ředitel Škody Auto pro vnější vztahy Michal Kadera řekl v říjnu na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně, že by se stát měl podílet na budování dobíjecích stanic.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-dealer-nabijecka-setrvacnik-energeticke-uloziste-powerbanka.A191108_174104_automoto_fdv

ano presne tak. Ti chudsi zas budou podporovat ty majetnejsi. A pak se vsichni divej ze nuzky mezi bohatym a chudym se neustale rozviraji. Rv

+9/−1
doporučit
11.11.2019 7:20

V80í71t 19K76o12u47b32a 6686270454218

Jezdíme běžně v šesti, potřebuji naložit dveře (2m délky zavazadového prostoru) a potřebuji na jeden zátah ujet alespoň 600 km s jistotou dojetí. Bydlím v paneláku v 3NP a pracuji v místě, kde Vám PRE nedá ani 5A navíc na jističích, protože je v ulici nemá a firma jede na 70% výkonu stávajícího jištění. Může mi někdo poradit 1) model, který bych si mohl koupit do max 800 tisíc Kč bez DPH, místo kde budu moci alespoň 3x týdně dobýt do plných a nebudu muset 4 hodiny čekat v autě až to bude?

+11/−3
doporučit
11.11.2019 9:42

J33i68ř85í 43Z60ý67k11a 9519363661660

by mě zajímalo, kde najednou vezmou tolik elektrikářů. Tohle není jen o proškolení stávajících autoelektrikářů, které může dělat prakticky kdokoliv. Na ty vysokonapěťové systémy už musí být člověk elektrikářem, tj. mít na to vzdělání a oprávnění.

+6/0
doporučit
11.11.2019 11:50

M39i93c14h66a25l 83K91r80č58á74l 6628288966222

Nějak pořád nechápu proč by měl stát dotovat budování nabíjecích stanic. Nebo snad dotuje výstavbu benzinek?

+6/0
doporučit
11.11.2019 11:12

P44a75v84e88l 21K44u94d36r16n46a 2227728177181

Je to podpora nás, elektrikářů. Vybudování a provoz infrastruktury je práce pro hodně odborníků z mého oboru. Ceny šly poslední tři roky prudce nahoru, tady v Nizozemí už se dá vydělat téměř 50€ na hodinu za běžnou práci. Česko ale těch lidí v oboru tolik nemá, dost odsaly montovny a to trapně nízké ohodnocení odborné práce vedlo k malému počtu nové krve. A Ukrajinci to nezachrání.

+6/0
doporučit
11.11.2019 9:59

T76o92m12á97š 72K24u41c25h71a45ř 3327471758451

Kontejner se setrvačníkem, vyrovnávací akumulátory, které se znehodnocují každým cyklem.. To ty ekektromobily rovnou prodávejte v párech, jeden se bude pomalu celý den nabíjet ze sítě a druhým se bude jezdit. A druhý den se prohodí. ;-)

Zoufalství. :-P

+12/−6
doporučit
11.11.2019 6:48

M86i46l70a50n 87C31h25a90l26u62p24a 7314706137863

Než budovat ty karantény pro nabourané elektrohračky, nevyšlo by levněji postavit pár izolací pro zapálené prosazovače elektrošílenství?

+5/0
doporučit
11.11.2019 16:57

M66a54r51e76k 82B14a65r71t63o54š 2824793296137

Môj rekord je byť 8 v poradí na natankovanie. A i pri rýchlosti 5min/ auto to bolo o nervy. Ak by sme mali všetci akuautá čakal by som deň!!!

+4/0
doporučit
11.11.2019 19:27

M65a73r68e58k 49K69o75l70m83a85n 5926854767491

To je všechno tak strašně komplikovaný, že to jen dokazuje, jak v plenkách ta technologie je.

+4/0
doporučit
11.11.2019 9:00

J82a50n 52K38a37š14p90a79r 9691913410317

Spíše Elektrodebilita.

+10/−9
doporučit
11.11.2019 6:30

M73a16r94t15i50n 94K87r76o95u50p62a 2221633269900

Auto na uhlí je hovadina.

Eletrárna účinnost 40%, ztráty ve vedení 10%, baterie v dobíječce účinnost 80%, baterie v autě 80%, motor v autě 85%.

To je horší než parní lokomotiva. To není ekologie, to je nesmyslně dotovaný elektrošílenství.

+8/−7
doporučit
11.11.2019 9:52

T82o66m89á89š 28Z87e32m79a14n 3405518914975

Nezlobil bych se za nějaký soft-hybrid s elektromotory v nábojích zadních kol bez permanentních magnetů, které by rekuperovaly při brzdění, pomáhali při rozjezdu a na kluzkém povrchu a zároveň by odpadl problémový Haldex.

Místo baterií nějaké kapacitory/kondenzátory.

Ale elektromobil je pro mne problém - nemám garáž, nejezdím do práce autem, a cca 5% jízd je delších než 300km a občas parkuji daleko od přípojky elektřiny (a ikdyby byla blíž, nebude mít kapacitu na tolik EV kolik se tam obvykle sejde vozidel)

+2/0
doporučit
11.11.2019 21:01

J57a84k13u75b 27M28a95š69e75k 6782446960967

pokud chcete pravdive a nepokrivene pravdy o EVmobilech nectete o tom clanky na Idnes a jinych Buresovych portalech. zajdete se ted o vikendu podivat do PVA Letnany kde je veletrh E-salon. budou zde i prednasky, kde dostanere relevantni informace. muzete se zeptat co Vas zajima. Zjistite ze ty lzi co se bezne pisou jsou jen zajmy nekterych spolecenstvi.

+2/−1
doporučit
11.11.2019 11:37

M98i52k42u87l39á74š 20S23l17o23v78á12k 5230428502354

Dost lidí si tu neuvědomuje, že u elektromobilů nejde primárně o emisní stopu. To je až druhé v řadě. Na prvním místě je, že díky elektromobilitě nám snad konečně nebudou ve městech smrdět výfuky pod nos. Běžte si stoupnout ráno na zastávku MHD a pochopíte.

+3/−5
doporučit
11.11.2019 17:58

J90a74k98u13b 88S28v20i46h85l94a 6451307306174

Našel by se tu nějaký odborník, který by vysvětlil, proč elektro mobilita nemůže fungovat?

+2/−4
doporučit
11.11.2019 8:31

G87e55o92r30g 87K78o47m26b10e75r80e83c 9504711346731

Zajimavy clanek vysel v nemeckym tisku. Fa. BOSCH ktera se chtela zapojit do vyvoje a vyroby akku pro auta a tim padem do toho nasypat ca. 20 miliard Eur se k tomu otocila zady a radsi vsadila na vodik (palivovy clanek) Nejpozdeji do roku 2022 chteji dodat na trh svuj palivovy clanek a podle nich by mohlo uz v roce 2030 jezdit s palivovym clanekem az 20% vozidel a to celosvetove. Vzlehedem k tomu ze BOSCH nejsou zadny orezavatka a v automobilovym prumyslu se pohybuji od zacatku a ne zrovna malou merou, tak jsem na ne zvedavej. cely clek je zde: https://www.dw.com/de/bosch-will-brennstoffzellen-in-serie-bauen/a-48528119

Dale vzniklo konsorcium kde je Linde, Air Liquide, Shell, Total, Daimler, etc. (taky zadny orezavatka) kteri se dohodli ze do konce roku 2020 postavi v Nemecku 500 novych cerpacich stanic na hydrogen (vodik). Navic nechapu ty narky kolem CO² kdyz z nasledijicich pohonu diesel, palivovy clanek a baterie ma do najezdu 200.000km nejhorsi CO² stopu prave to auto na baterie.

+1/0
doporučit
12.11.2019 13:25

Z13d84e55n43ě83k 13P45o92k18o80r41n94ý 1112449390896

už se těším za pár let ,není ta technika užásná a bude líp

0/−1
doporučit
11.11.2019 6:44

Premium

Zoufale jsme se snažili postřeleného muže zachránit, líčí lékař z Ostravy

Hrudní chirurg Marcel Mitták z Fakultní nemocnice Ostrava se snažil s týmem zdravotníků zachránit jednoho z těžce...

Premium

Na Gottově pohřbu jsem se bál, že spáchám atentát na Zemana, říká Strach

Každý se ho ptá na Anděla Páně 3. Jiří Strach ale trpělivě vysvětluje, že to nezáleží jen na něm. „Rozhodujeme o tom...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...

Najdete na iDNES.cz