Diskuse k článku
Autofotka týdne: Elegantní stará škodovka předznamenala maturitu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
babcaškodaDobrého nápadu, který (jako obvykle) zůstal nedotažený - a to ze dvou základních důvodů: 1. Slečny neodpovídají době (oblečením, o účesech nemluvím) 2. Co to pozadí?!? A to auto je fakt krásné. |
![]() |
ičmeka už potřetí smazaliRe: škodauplnej souhlas + bych ještě rád dodal že ty slečny ani náhodou nejsou ošklivý. to jenom místní krasavci s umaštěnejma vlasama a 20 kily nadváhy hledaji na kráse každou pihu |
![]() |
ztrewq1001?nie "tudor", ale škoda 1101? a tie desať tisíce, keď neskôr "spartak" stá 12 mtisíc ... o tom, že nielen dodávka, ale aj sanita ... a auto nie je pôvodné! originál mal smerovky na biku pred dverami! výklopné, niektoré dokonca aj mávali. podstatným znakom tohoto vozidla bol "páteřový rám".
0/0
22.5.2011 19:58
|
![]() |
Van SarockinRe: OA OlomoucTo je FAKE. Podivej se na posledni prispevek na tehle strance. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=819&t=817691&st=0&sk=t&sd=a&start=16395 |
![]() |
albus severusRe: OA Olomouchmm, ale že si jsou ňáký slečny podobný.....http://www.maturitni-tabla.cz/tablo/obchodni-akademie-4-b/fotka/6909 |
![]() |
Chleba namazanej z obou stran 2Re: OA Olomoucuž sem to někde viděl, nicméně montáž je to pěkná |
![]() |
Zůstaň nad věcí, babyRe: Škoda 1101mě to 1001 taky zarazilo, jak je možný, že redaktor si ani na googlu nezjistí pořádně celý název auta, o kterém píše článek...? |
![]() |
12589...http://obchodniakademie4b.rajce.idnes.cz/Obchodni_akademie_Prerov_4B/
0/0
22.5.2011 11:47
|
![]() |
korsičanto je ale kukačka....
|
![]() |
Zůstaň nad věcí, babyRe: to je ale kukačka....Proč do listopadu, jenom..co to je za blbost, zase |
![]() |
pri-placeni-se-prosim-usmivejtepár poznámekPro autora: v galerii kubánských křížníků jsou sice krásné vozy, ale kde se tam dají najít fotky z článku? nebo že bych byl slepý? Jinak pro tablo nápad zajímavý, méně úprav fotek by možná bylo více. Jen bych asi viděl jako lepší než moderní oblečení oblečení dobové z let vzniku auta (pánové kloubouky atd.). Slečny pěkné, slečna na poslední fotce v otevřených dveřích mi hodně připomněla herečku paní Jiráskovou zamlada. Sluší jí to. Něco k autu. Renovace zdařilá, ale na rozdíl od toho, co se píše v článku - auto rozhodně není v originálním stavu, protože na české vozy se nikdy nemontovali pneumatiky s bílými boky (to byl americký trend, u nás je to spíš něco jako pokus o tuning), a dále ani zrcátka na blatnících nejsou originál, originál Tudor měl pouze zrcátko na dveřích řidiče. Zrcátka na blatníky se montovala opět jako pokus o tuning na tyto a podobné vozy na konci 60. a začátku 70. let. V těchto letech totiž bylo možné tato auta ještě na silnicích běžné potkávat. |
![]() |
pri-placeni-se-prosim-usmivejteRe: pár poznámekNejvíc mne ale pobavil autorův údiv nad tím, že auto bylo možné pouze po dolití provozních kapalin a benzinu, i když před tím dlouho stálo, nastartovat a normálně s ním odjet. Njn, pan autor (ale nejen on, všichni kteří se tomu diví) je asi z mladších ročníků a zná jen moderní auta, které když odstavíte na půl roku, tak díky elektronice už neodjedete. Dřív u odstaveného auta v pdostatě po libovloné době stačilo dolít chladící kapalinu (u motoru chlazených vodou), zkontrolovat množství brzdové kapaliny, dolít benzin, ACE pumpou (pro neznalé palivové čerpadlo s možností ručního ovládání) napumpovat karburátor benzinem a mohlo se jet. :-D Vím o autě, které bylo takhle zprovozněno po skoro 20 letech stání (měli jsme ho doma - Škoda Rapid cabrio r.v. 1941, jeden z předchůdců Tudora). Ale možné tohle bylo ještě v době nedávné u některých aut, i když, pravda, dnes už to jsou taky pomalu veteráni (stáří aut 20+). |
![]() |
Rambo-xRe: pár poznámekMohu potvrdit,rekonstruovali jsme škodu 1000MB,stála asi 25 let ve stodole,dolili jsme benzín a vodu,dali baterku,napumpovali benzín AC pumpou,a auto po 25 letech normálně nastartovalo,to je neuvěřitelný s jakým fortelem se dělali auta kdysi,dneska je to narvaný elektronikou a za pár let to je do šrotu,nebo jsme taky křísili škodu 120 po 10 letech,stejný scénář jako u MBčka,auto po doplnění provozních kapalin a napumpování benzínu normálně nastartovalo a odjeli jsme s ním.....kam se na to dnešní auta hrabou,ještě do roku 2000 to docela šlo,ale pak už to je dělaný stylem nabitý elektronikou po střechu,třeba 10 let to funguje dobře,ale pak když už se začne sr...spousta těch různých čidel a elektroniky tak by oprava byla mnohonásobně dražší než nové auto |
![]() |
ztrewqRe: ac pumpa u tudoraasi nebola, benzín tiekol spádom z nádrže ako u trabanta. ale netvrdím to, neviem presne. a doplním - premazali sa čapy upevnenia karosérie (cuplík naľavo od prepínania diaľkových a stretávacích svetiel :-) |
![]() |
TDWKrásné auto !Škoda že dneska se už podobně pohledné vozy nedělají...
0/0
22.5.2011 9:17
|
![]() |
Lev-_-z_-RožmitáluRe: krásný holky..tak to musíš na ekonomku studentíku ideálně do ostravy |
![]() |
Zůstaň nad věcí, babyideálně do tý vaší ostravy?a proč jako..na obchodkách jsou hezký holky všude |
![]() |
Lev-_-z_-RožmitáluRe: ideálně do tý vaší ostravy?to je přerov takže ostrava VŠB když už |