náhledy
Sir Clive Sinclair při prezentaci svého výtvoru v lednu 1985.
Autor: Sinclair
Řez názorně ukazuje důmyslnou konstrukci Sinclairu C5. Elektromotor o výkonu 250 W (0,34 k) pohání přes dvoustupňový převod levé zadní kolo.
Autor: Prioriman
V roce 2011 Sinclair představil elektrokolo s akrylátovým krytem X-1. To se ale nakonec do výroby nedostalo.
Autor: Sinclair
V roce 2006 začal Sinclair nabízet skládací kolo A-bike, které vážilo pouhých 5,5 kg a šlo ho snadno vzít do prostředků hromadné dopravy.
Autor: Sinclair
V roce 2006 začal Sinclair nabízet skládací kolo A-bike, které vážilo pouhých 5,5 kg a šlo ho snadno vzít do prostředků hromadné dopravy.
Autor: Sinclair
Idylická představa: úspěšný manažer při cestě do práce v Sinclairu C5.
Autor: Sinclair
Ze Sinclairu C5 se stal kultovní předmět pro sběratele. Nadšenci založili kluby majitelů a někteří svá vozidla upravili.
Autor: Sinclair
Sinclair C5 byl prezentovaný jako ideální dopravní prostředek také pro ženy.
Autor: Sinclair
Ikonický design byl dílem tehdy jen 23letého průmyslového designéra Guse Desbaratse.
Autor: Sinclair
Ikonický design byl dílem tehdy jen 23letého průmyslového designéra Guse Desbaratse.
Autor: Sinclair
Při nepřízni počasí trochu pomohla speciální pláštěnka. Byl to ale bizár!
Autor: Sinclair
Řídítka umístěná pod koleny řidiče poskytovala ovládací prvky pro řízení, brzdění a zrychlování. Pedály přišly ke slovu, když došla energie a také jako pomoc slabému elektromotoru v kopcích.
Autor: RM Sotheby´s
Ayrton Senna za volantem C5 v barvách John Player Special jeho týmu Lotus v roce 1985 v Silverstone.
Autor: Lotus Cars
Společnost Hoover nejen elektrickou tříkolku vyráběla, ale také zajišťovala její servis.
Autor: Sinclair
Tato fotografie měla demonstrovat, že se v Sinclairu C5 sedí vlastně výše, než v Mini. V něm ovšem nebyl řidič vystavený větru, prachu a výfukům z nákladních aut…
Autor: Sinclair