Španělská automobilka Seat představila pátou generaci svého zásadního modelu Ibiza.
Autor: Seat
Hatchback, který konkuruje Škodě Fabia a dalším typickým malým autům, je velmi pohledný.
Autor: Seat
Velmi povedené jsou různé hrany a zlomy na karoserii. Seat tvrdí, že takto ostré zlomy linek, jako to má ibiza u těch bočních, snad neumí vyrobit nikdo jiný.
Autor: Seat
Nová platforma MQBA0, zdá se, skýtá opravdu skvělé prostorové možnosti. Ibiza páté generace je totiž o dva milimetry kratší a o jeden nižší než předchůdce, ale uvnitř je o hodně více místa.
Autor: Seat
Základem bude motor 1.0 MPI, solidní dynamiku pak zajistí přeplňované tříválce 1.0 TSI.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Benzinovým vrcholem nabídky pak bude nový čtyřválec 1.5 TSI Evo s výkonem 150 koní. Později se do nabídky dostanou i diesely 1.6 TDI ve variantách s výkonem 80, 95 a 115 koní.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Ibiza páté generace se bude vyrábět výhradně jako pětidveřový hatchback, s ničím jiným se nepočítá. Končí tak nejen třídveřové provedení, ale také varianta kombi.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Nový Seat Ibiza je první auto koncernu Volkswagen, které vyjíždí na nové platformě MQB A0. Tu dostane i nový VW Polo a za pár let také Škoda Fabia.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
I vzadu je místa překvapivě hodně, 185 cm vysoký pasažéř se za stejně velkého řidiče posadí zcela bez problémů a před koleny mu zbývá ještě spousta místa.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Vpředu se řidič s výškou 185 cm usadí velmi pohodlně a přijde si tu jako v autě o třídu vyšším.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Výbava balancuje na hranici moderních možností a tradičních řešení v rámci zachování rozumné ceny. Je tu tedy třeba téměř povinný dotykový displej, který může být až osmipalcový.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Převodovky budou u motorů s 95 a méně koňmi pětistupňové, u silnějších šestistupňové, za příplatek bude sedmistupňový automat DSG.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Zavazadlový prostor má mít objem až 355 litrů.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Podlaha kufru se dá umístit do nižší polohy. I tak je ale kufr na poměry dané kategorie královský a navíc má hezky pravidelný tvar.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat se například chlubí standardními LED světlomety pro denní svícení, které mají výraznou trojúhelníkovou grafiku.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Seat Ibiza 5. generace
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Předchozí čtyři generace Seatu Ibiza
Autor: Seat
Seat Ibiza první generace
Autor: Seat