Šárka Heyna Fuchsová, generální ředitelka Volvo Car Czech Republic | foto: Lucie Robinson

Dvacet let s Volvem. Manažerky na sebe mají velké nároky, říká šéfka značky

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Už v patnácti si udělala první řidičský průkaz, téměř celou pracovní kariéru spojila s auty a jako jediná žena v oboru vede již pátým rokem české zastoupení automobilové značky. Volvo pod jejím vedením prodává rok od roku více vozů.

Šárka Heyna Fuchsová přitom za svůj největší pracovní přínos možná trochu překvapivě považuje, že změnila atmosféru ve firmě.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se