Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf Seatu: Lovíme zákazníky pro koncern VW, se Škodou si nekonkurujeme

Jürgen Stackmann má ke strohosti a chladu německých manažerů daleko. Usmívá se, má jiskřivý pohled úsměv a jasnou vizi do budoucna: pilíři Seatu boudou Leon, Ibiza a crossovery.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Docela bych věřil tomu, že to současné zmrtvýchvstání Seatu je osobní zásluhou Jürgena Stackmanna.  ;-)R^ ... Určitě tomuto člověku fandím. Je to borec!

0 0
možnosti
AF

Ono by stačilo snížit ceny.

0 2
možnosti
JK

Ano snížit mzdy,omezit placené svátky,rozpustit odboráře a pak by to šlo !;-D

0 0
možnosti
MJ

Seat Leon se mě vždy líbil a ten poslední obzvlášť, ale je to bohužel koncern, čili novější benzínové motory s označením TSI ani za nic, dokud budou tyhle motory jedna velká loterie na funkčnost. Zoufalých majitelů TSI motorů jsou stále plná fóra, ale o tom ticho po pěšině. Zajímavý článek o motorech http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

nebo pak tento podrobněji o paskvilu zvaném TSI http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswagenu-s-motory-tsi-nekonci-nyni-ostrouhalo-scirocco

1 1
možnosti
TR

v obou článcích je jasně napsáno že problém rozvodovejch řetězů byl vyřešen v roce 2012

4 1
možnosti
JS

J19a93n 94S29l19a25v63í80k

4. 5. 2015 10:24

Vůbec nic mě nenapadá proč si kupovat SEAT? Ta značka totiž nemá nic, ani ryba ani rak. VW to těžce nese a já jen čekám kdy ho odpískají...viz. trh v Rusku.

5 8
možnosti
MH

Presne tak nejak to vidím aj ja...

2 1
možnosti
MK

Je to pekne napísaný článok, kde by sa Seat rád profiloval. Ale nie je tomu tak. Je to len značka na zvýšenie podielu na trhu, a zníženie nákladov na vývoj. Obvzlášť teraz keď je MQB platforma, tak VW Golf, Leon a Octavia majú toho spoločného viac než kedykoľvek predtým. Tie reči o zameraní na mladých duchom, to je len marketing. Škoda je jasne zameraná, má svoju klientelu a ľudia ktorý si ju kupujú vedia prečo ju chcú. Seat sa zatial 30 rokov hľadá sám seba, a po pravde v našich končinách je zaujímavý iba cenovkou...

4 0
možnosti
JK

Tak nevím. V našich krajích asi škodovce konkurovat nemůže, ale jinde po Evropě asi ano. Je to stejná technika zabalená v hezčím obalu. Když bych si musel koupit něco z koncernu VW a nebylo by to Audi, tak bych šel právě do Seatu. Jsou to hezká a designově nápaditá auta, která navzdory koncernové unifikovanosti mají šmrnc a jistou dávku sportovnosti.

9 1
možnosti
LP

Leon X-p.... bych bral .

0 0
možnosti
LK

Mě by se líbila Cupra. Měl jsem kdysi dávno staré TOLEDO - obrovský kufr a papírově slabý motor, fyzicky naopak strašně pružný, silný, perfektrní a relativně úsporný. Jediné, co se mi nelíbilo, byl autorizovaný servis. Díly totálně předražené až 3x, a chování servisu , když se budu hodně ovládat, "DAREBÁCKÝ". Takže posledních 6 let z 9 let jsem servis dělal úplně sám. Cupra by se mi líbila, akorát bych s ní jezdil na garančky někam "JINAM".

0 0
možnosti
PZ

jsem mlady chci tedy design a dravost... nikoliv funkcnost to je pro stare... takze asi divny koncept

0 0
možnosti
KV

Ofrflávaná funkčnost? - Co s autem, když nefunguje? ;-D

0 0
možnosti
MH

On ten SEAT aj niekomu konkuruje? Ak koncern, tak SKODA alebo VW, inak fakt netuším, čím by mohol SEAT zaujať....

4 5
možnosti
PZ

jestli skoda nebo seat je jedno ne?

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...