- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super,neumíme udělat kanál tak, aby to nedrncalo,ale lítame do vesmíru,jezdíme autíčkem a lítame vrtulníčkem po Marsu.Krásný příklad z Moravy,průtah Rajhradem,nový protihlukový koberec,ale všechny kanály utopené o 2-3 cm.Nechápu kdo to takto převzal a zaplatil.
Zažil jsem v poslední době velké stavby a rekonstrukce kanalizací v Pojizeří. A můžu vám říct, že projektanti jsou prostě ignoranti, kteří to naprojektují, jak je napadne.
Asi tak. U nás nedávno rekonstrukce mezinárodní silnice první třídy. V jejím rámci se měla kanalizace posunout a šachty měly být mimo vozovku. Opět to ztroskotalo a obstrukcích včetně obligátního "stálo by to moc peněz a trvalo dlouho", takže máme opět šachty umístěné přesně pod koly projíždějících aut. No a během těch tří let už se všechny šachty musely opravovat, protože byly propadlé. Ono 30 tisíc aut za 24 hodin je velká zátěž. Zvlášť, když odhadem čtvrtina jsou kamiony.
A proto se jezdí ve městě zásadně v levém pruhu a řidiči velkých SUV s balónama místo pneumatik nebo přespolní nadávají na notorické "levoproudaře"
To jsou tedy vymluvy. Posledni dil s kanalem je asymetricky, lze ho natacet libovolne v prumeru skruze, takze vystup lze natocit tak, aby neprekazel.
Jenze udelat to poradne je moc prace a zadavatel to zaplati tak jako tak, ze.
Tím ho posuňte o nějakých 30-40 cm, což nic moc neřeší.
Tady je zase odborníků na projektování a výstavbu inženýrských sítí...
Že jsou kanalizační poklopy leckdy s vozovkou srovnány ledabyle je bohužel fakt, ovšem nic to nemění na jiném faktu, a sice že většinou prostě není kam jinam tu kanalizaci umístit...
Květinové záhony, dětská hřiště, takových míst by bylo .
Promovaní inženýři vám dokáží jen vysvětlit, proč to nejde... Ale ono to opravdu jde.
Tak jde, ale potřebujete nový projekt, ze kterého zase vyplyne přesunutí dalších sítí, a ve výsledku jste na úplně jiné částce.
jinde, historicky je to jinak. Londýn, Amsterdam a Berlín jsou nově postavená města, kde nejezdí těžká auta.
Doplním, ještě lepší jsou vpusti které jsou pod úrovní a ještě prohnuté. Tam se přejet autem nebo kolem prostě nedá.
A největší sranda je, když na takovou vpusť naženou cyklistu pruhem...
Co díra, ale takovej vystouplej kanál... to je lahůdka
Bylo v černých ovcích jak v půjčeném autě o jeden prorazil vanu. Nejdřív mu škodu potvrdili a když přišlo na placení začli mlžit. Co natom že to měli nafocené včetně olejové skvrny začínající kanálem
Už jsem zažil že po opravě byl okrja kanálu krásně zarovnaný s povrchem alfaltu ale víko bylo kdo ví proč o centimetr níže..
Chyba montérů. Obruba kanálu z jedné pevnostní třídy, víko z jiné. Nebo dva různí výrobci podle dvou různých standardů. Za rohem to bude nakombinované obráceně.