náhledy
Vlastníkem Bugatti La Voiture Noire je s nejvyšší pravděpodobností saúdskoarabský princ Badr bin Saud, který vlastní rozsáhlou sbírku exkluzivních hypersportů.
Autor: Bugatti
Vývoj trval plných 65 000 hodin, což představuje 8125 pracovních dnů s klasickou osmihodinovou pracovní dobou.
Autor: Bugatti
Vůz musel projít všemi etapami testovacího procesu.
Autor: Bugatti
Zádi dominuje šest koncovek výfuku a velký difuzor.
Autor: Bugatti
Nápadné disky kol ukrývají karbon-keramické brzdy.
Autor: Bugatti
Černý speciál byl inspirován krátce před druhou světovou válkou záhadně ztraceným Bugatti 57 SC Atlantic syna zakladatele značky Jeana Bugattiho.
Autor: Bugatti
Bugatti La Voiture Noire před Atelierem Bugatti v Molsheimu.
Autor: Bugatti
Rimac Nevera dostal jméno po bouřích, které se občas objevují na chorvatském pobřeží.
Autor: Rimac
Přístup do interiéru Rimacu Nevera usnadňují vpřed výklopné dveře.
Autor: Rimac
Monokok Nevery je údajně největší jednodílnou strukturou z uhlíkových vláken v automobilovém průmyslu.
Autor: Rimac
Elektrický hypersport pohání čtveřice elektromotorů s celkovým výkonem 1408 kW (1914 k) a točivým momentem 2360 Nm.
Autor: Rimac
Baterie ve tvaru písmene H s kapacitou 120 kWh je součástí konstrukce podvozku. Její umístění pomáhá k dosažení rozložení hmotnosti v poměru 48:52.
Autor: Rimac
Baterie ve tvaru písmene H s kapacitou 120 kWh je součástí konstrukce podvozku. Její umístění pomáhá k dosažení rozložení hmotnosti v poměru 48:52.
Autor: Rimac
Kokpitu rimacu dominují tři digitální displeje.
Autor: Rimac
Nevera zvládne sprint na stovku za 1,97 s a již po 9,3 s jede třístovkou, přičemž maximálku má až ve 412 km/h.
Autor: Rimac