náhledy
ZIS 115 z roku 1949 má pod kapotou šestilitrový osmiválec. Jeho 162 koní rozjede 4,1 tunový kolos na 140 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
ZIS 115 z roku 1949 má pod kapotou šestilitrový osmiválec. Jeho 162 koní rozjede 4,1 tunový kolos na 140 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
ZIS 115 z roku 1949 má pod kapotou šestilitrový osmiválec. Jeho 162 koní rozjede 4,1 tunový kolos na 140 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Čajka - GAZ 13 z roku 1972 má pod kapotou osmiválec objemu 5 530 ccm s výkone 195 koní. 2,1tunová limuzína uměla jezdit až stošedesátkou.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Figurína Stalina na zadním sedadle ZILu
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
ZIL 111G z roku 1964 má pod kapotou dvousetkoňový šestilitrový osmiválec. Ten rozjede auto hmotnosti 2815 na 170 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
ZIL 111G z roku 1964 má pod kapotou dvousetkoňový šestilitrový osmiválec. Ten rozjede auto hmotnosti 2815 na 170 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
ZIL 111G z roku 1964 má pod kapotou dvousetkoňový šestilitrový osmiválec. Ten rozjede auto hmotnosti 2815 na 170 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
ZIL 111G z roku 1964 má pod kapotou dvousetkoňový šestilitrový osmiválec. Ten rozjede auto hmotnosti 2815 na 170 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Muzeum aut v lotyšské metropoli Rize
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
ZIS 110 B. Auto z roku 1950´pohání osmiválec objemu 6005 ccm. 140koňový motor rozjede 2630 kg těžké auto na 140 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
GAZ M20 Poběda z roku 1951 pohání čtyřválec s výkonem 52 koní. Motor objemu 2120 ccm rozjede 1360kilogramové auto na 105 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
GAZ M20 Poběda z roku 1951 pohání čtyřválec s výkonem 52 koní. Motor objemu 2120 ccm rozjede 1360kilogramové auto na 105 km/h.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz