náhledy
Různé měkké a tvrdé cíle pro testování brzdových asistentů. Záď "vozu" je na kolečkách, figurýna je držena magnety.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Takto scénu vidí kamera za čelním sklem.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Takzvané UFO, tedy lehký pojízdný model auta pro testování brzdných asistentů a autonomního řízení.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Ten šedivý "skateboard" dole je pohon: řídicí elektronika, elektromotory, akumulátor. A je udělán tak, že přežije opakované přejetí osobním vozem.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pískot gum a ticho. AEB to stihnul a do UFO nevletěl.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Přijímač diferenčního GPS
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Základnová stanice referenčního GPS signálu
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Laserový skener Scala
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pracoviště řidiče v jednom z testovacích vizidel
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Nechybí červené tlačítko nouzového odpojení testovaných systémů.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Testovaná kamera na čelním skle
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Testovaná kamera na čelním skle
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Panel pro základní ovládání elektronické výzbroje umístěné v kufru vozidla
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Vozidlo nahrává obraz z kamer pro další zpracování, podle GDPR musí být označeno takovouto nálepkou s QR kódem s dalšími informacemi.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Radar pro parkovací asistent
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Radar pro parkovací asistent
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Ukázka parkování automobilu z aplikace v chytrém telefonu
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Zda se testují funkce "park to home", takto vybavení vozidlo umí samo zajet do "své" garáže.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Nebýt otvorů pro testované senzory a oblepeného čelního skla, vypadá tento passat jako obyčejný služebák.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz