Devadesátá léta
Nová příď a přepracovaná palubní deska byla maximem toho, na co se Dacia po pádu socialismu zmohla. V roce 1994 konečně dorazil dlouho plánovaný silnější motor s objemem 1,6 litru a výkonem 73 koní. V druhé polovině devadesátých let se objevily motory se vstřikováním benzinu, pick-up dokonce dostal naftový motor, přibyla verze s dvojkabinou Dacia 1307 a v nabídce pick-upu se objevil i pohon všech kol.
Poslední zásadní inovace se odehrála v roce 1998, kdy model 1310 dostal nové světlomety a masku chladiče, doplněné o velké plastové nárazníky.
Motory splňovaly emisní normu Euro 2, ale další vymoženosti jako je klimatizace, ABS nebo airbagy se do auta, původem 30 let starého, zabudovat nepodařilo.
Na konci kariéry bodovala dacia jen nízkou cenou od 4 100 eur. Výroba byla nakonec ukončena v roce 2004, pick-up vydržel ještě o dva roky déle.