Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
.....jenže je problém v tom, že tam kde je to již "opravené" to je také na nic, protože je to místo díry drobná vyvýšenina; takže jsme si nepomohli; myslím, že by měl být nějaký zákon na hmotnou zodpovědnost; protože takhle zaplácnout bych to snad uměla i já
Google Plus | Zavřít |
Hele lidi jednou se stejně někdo někde domluví a půjde někomu zrozbít držku, protože tohle snad ani není možný. Platím daně jako kr@tén na silnice v ceně benzínu a silnice jsou roztřískaný. Tak nevím jestli se někam neodstěhuju. Kde jsou normální lidi a normální zákony a ne jako v týhle banánový republice která si všechno vyloží jak se jim zrovna hodí. Tohle je fakt už hnus.
ps. pozdravuji cenzory.
Google Plus | Zavřít |
Kdekoliv na západ, i po Evropě. Já neřeším kam emigrovat, to už mám rozhodnutý (USA), přemýšlím, jestli se zúčastním dalšího cinkání klíčema...
Google Plus | Zavřít |
ano, platíme daně jak mourovatí a pánové si to rozdělí na odměnách.... jaký výsměch opravdu to už není možný, dělají si z nás srandu...
jinak já platím silničku i dálniční známku a je mi to stejně naprd; díry jsou i na dálnicích, takže najet na to ve 130 je lahůdka
Google Plus | Zavřít |
Doporučuji přestat vyřvávat po hospodách a diskuzích a začít něc opro své štěstí dělat
Google Plus | Zavřít |
Nikdo neříká že nedělá. Můžeš žr*t, ale nesmíš při tom mlaskat...
Google Plus | Zavřít |
Žrát je sprosté slovo? To jsme to dopracovali že. Máme rozbité silnice a bojíme se říct "žrát"
Google Plus | Zavřít |
http://www.youtube.com/watch?v=uZonCgTJKX4
Google Plus | Zavřít |
:-D dobrý, no takže se tu máme vlastně ještě dobře :)))
Google Plus | Zavřít |
Každému řidiči stát dá jedno SUV a nemusí vůbec cesty opravovat Cesty ničí především nákladní doprava! Ta pokud se nepřesune na železnici, tak je to o ničem. Tranzitní kamióny nemají na cestách co pohledávat!
Google Plus | Zavřít |
Jako majitel SUV ti mohu říct že větší světlá výška v kombinaci s nízkoprofilovými pneumatikami které jsou na většině SUV nemá nic společného s pohodlím. Trpíš zcela stejně jako v osobním voze. Pokud tedy nemáš vzduchové pérování.
Google Plus | Zavřít |
Tak minimální profilové číslo pneumatiky 60 nebo lépe 65.
Google Plus | Zavřít |
Silnice v DE nejsou tak rozbité, a to i když tam jezdí tranzit.
Průšvih je: 1) kvalita oprav silnic. (úředníci ŘSD dělají konkurzy tak, aby je mohli za chvilku dělat znovu. Snaží se udržet se na svém místě a zdůvodňovat existenci úvazku. )
2) Překračování zátěže na nápravu ("zvednuté třetí kolo u přívesu") - což však podle Policie ČR není tak závažný přestupek, jako rychlost na výjezdu z města nebo "nesprávný" obsah lékarničky.
Jinak souhlasím s tím, že tranzit má jezdit vlakem, a zeptejte se soudruhů ze SŽDC, proč vlak jede z Prahy do Brna déle, než auto(a je dražší), a to i v pátek odpoledne. Podnikatel sice může mít nějaké idee, ale reálně vyhraje to levnější a kvalitnější.
Google Plus | Zavřít |
to je jen jeden z problémů, Tím hlavním je vrstva asfaltu, kdy u nás je často používáno 7-12 cm, ale správně je min. 30 cm a více ....
Google Plus | Zavřít |
v podstatě je mi totálně jedno kdo či co silnice ničí; mě zajímá jen to, aby se po silnicích dalo jezdit a ne abych musela jezdit jak připo..aná
Google Plus | Zavřít |
na to holt musí být odborník aby nám tohle zdělil bože
Google Plus | Zavřít |
no, ty jsi koukám také odborník :D
Google Plus | Zavřít |
Prosím vás proč mi říkáte jak to vzniká? To přece NIKOHO VŮBEC NEZAJÍMÁ. Jediný co vím je, že D1 by se dala do perfektního stavu zbrousit za 60 tisíc na kilometr, jenže z toho se nedá ukrást tolik co z miliardy na kilometr, takže nic. Před měsícem tekla veškerá ropa přes Egypt, teď teče všechno přes Libyi (jaká náhoda), takže máme litr za skoro 40 korun. To poslední co mě zajímá je "proč a jak výtluk vzniká", pro mě je podstatný, že začínám závidět majitelům SUV pohodlnou jízdu po tom městským bitevním poli.
Google Plus | Zavřít |
Neboj - to jen mylná představa, že SUV lépe zvládne díry. Naopak - možná menší, ale do velké musí pomalu stejně jako klasika. A když se vyvede - tak oprava přední nápravy je opět v jiné cen než klasika.
Google Plus | Zavřít |
Tatík SUV má. Escape od Fordu jezdí přes ty samý krátery mnohem lépe a pohodlněji než Octavia Combi L&K. Možná že Citroeny budou lepší a obecně všechny dražší (BMW 5, A5..), ale co se dělnické třídy okolo mě týče, SUV je pohodlnější.
Google Plus | Zavřít |
Není to mylná představa. msoap má zjevně na mysli SUV, která se nebojí ani do lehčího terénu, ne crossovery a jiná podivná vozítka, určená k jízdě po vyhlazených západoevropských městských aglomeracích. Je jednoduchý test: pokud můžeš přejet standardní litinový retardér, aniž bys ho zaznamenal při zapnutém rádiu, máš SUV (nebo offroad). Pokud ti vypadnou zuby, máš auto pro silnice, které se u nás nevyskytují v souvislé délce větší než kilometr.
Google Plus | Zavřít |
Já bych řekl, že ani ten kilometr ...
Google Plus | Zavřít |
K tvému příspěvku lze pouze říct že máš velký zmatek v tom co je SUV, offroad a crossover....zkus si to nastudovat.
Google Plus | Zavřít |
Pokud je to co tady uvádíš opravdu JEDINÝ co víš, tak bys měl číst "jak to vzniká" i když to podle tebe "nikoho nezajímá", protože pak MOŽNÁ toho budeš vědět více.
Google Plus | Zavřít |
A proč by nás mělo zajímat jak to vzniká?! Nás přece zajímá jenom jak rychle a jak kvalitně se to spraví-NIC VÍC A NIC MÍŇ!!!
Google Plus | Zavřít |
" Za výtluky obecně může hlavně historicky stavba komunikací a jejich podloží. V minulosti se šetřilo na technologii a silnice nebyly stavěny na dnešní zátěž."
No tak tohle bych si nedovolil vypustit ani náhodou. V mém okolí je mnoho silnic, které byl rekonstruovány či nově budovány po revoluci a jejich stav je řádově horší než povrchy dělané např. v 80. letech.
Google Plus | Zavřít |
z citovaného textu plyne poměrně jasně, že dřívější silnice = nekvalita, proto se to dnes sype. Což je blbost na ntou,
Google Plus | Zavřít |
Uz jsem to tu onehdy psal - kazdy pred dirou zpomaluje a vyhyba se ji jak silenec, div nevjede uplne do protismeru ... Ja na to jdu presne opacne .. zadnym diram se nevyhybam a zjistil jsem, ze kdyz je prejizdim v rychlosti 90+ km/h, tak je vymol skoro neznatelny - plati to i u hlubokych der .. prejezdu apod.... Nikdy jsem se zadnym diram nevyhybal, ani nezpomaluji a mam na originalnich tlumicich najeto pres 200 000 km a jsou v pohode ...
Google Plus | Zavřít |
Divné, někdy to zkusím ve služebáku.
Google Plus | Zavřít |
Babičko, a proč máš tak velké zuby?
Google Plus | Zavřít |
Kdyby lépe a včas opravovali trhliny ve vozovce, tak se tam nedostane voda.
Google Plus | Zavřít |
Rozlomil jsem na jedné takové osamocené díře lité kolo podélně a správce komunikace mi při žádosti o náhradu škody napsal:
Ve Vašem případě k porušení § 4 zákona č. 361/2000 Sb. odst. a):
Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen chovat se ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví ani majetek jiných osob ani svůj vlastní, aby nepoškozoval životní prostředí ani neohrožoval život zvířat, své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, povětrnostním podmínkám , situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu.
...
Google Plus | Zavřít |
...a k porušení § 18 odst. 1 výše uvedeného zákona:
1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, kategorii třídě, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat, smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
Google Plus | Zavřít |
„Ve vašem případě k porušení“ – hezky zapracovalo podvědomí toho vyžírky, když tam zapomněl napsat slovo DOŠLO...
Google Plus | Zavřít |
To je oficiální odpověď ze SUS Mnichovo Hradiště.
Google Plus | Zavřít |
takže, když máme přizpůsobit svou jízdu vozovce ... to máme jako chodit pěšky?
Google Plus | Zavřít |
Stálo by za to, upravit jeho zdravotní stav do stavu srovnatelného se stavem silnice.
Google Plus | Zavřít |
Za vytluky moze aj ochudobneny asfalt.
Nam minuly rok opravovali jeden usek cesty - fakt si dali zalezat na podlozi, cesta je urobena dobre. Az na kvalitu asfaltu. Ten je prilis hrubozrnny a obsahuje malo zivicnatych zloziek. Takze cesta je vyrazne nachylna k prasklinam a uz po 1 roku je vidiet miesta, kde dochadza k predcasnemu starnutiu cesty a o dalsi rok sa objavia prve trhliny.
Google Plus | Zavřít |
Přesně tak,za díry může nekvalitní asfalt.Je to většinou hromada obaleného kamene a asfalt skoro žádný.Navíc specialitou silničářů bývá,pokládat nový koberec v druhé polovině října,kdy jsou na to opravdu "ideální" podmínky
Google Plus | Zavřít |
Starosta města: V i
se musí stihnout termín tahájení investiční akce, jinak nejsou dotace.
ŘSD: Aby to mohli za chvilku znovu opravovat.
Google Plus | Zavřít |
na vine jsou kamiony, ty co silnice staveli pred 40 lety...
jenom ti nejsou zodpovedni, co ty silnice maji poradne opravit a nejem zalivat diry
Google Plus | Zavřít |
kdyz mrzne, tak neni treba delat draha nekvalitni provizoria, tento nesmysl uz prosim prestante opakovat
Google Plus | Zavřít |
což mi připomíná, že je špatně, že nejsou schválena pro silniční provoz vznášedla..
Google Plus | Zavřít |