náhledy
Škoda Fabia RS Rally2 má ze sériové fabie i přední masku. Přibyl jen symbol RS
Autor: Škoda Motorsport
Škoda Fabia RS Rally2
Autor: Škoda Motorsport
Přeplňovaný benzínový motor 1.6 má 286 koní
Autor: Škoda Motorsport
Zadní světla jsou totožná se sériovou verzí čtvrté generace fabie.
Autor: Škoda Motorsport
Mohutný zadní spoiler generuje dvojnásobný přítlak proti předchozímu modelu.
Autor: Škoda Motorsport
Masivní nasávací otvory směrují vzduch k brzdám a zároveň pomáhají lepší aerodynamice.
Autor: Škoda Motorsport
Pilot má důležité ovládací prvky přímo na volantu. Stiskem loga uprostřed se startuje motor.
Autor: Škoda Motorsport
Tlumiče se sníženým třením a větším zdvihem. Celkově je uložení náprav zesílené.
Autor: Škoda Motorsport
Kliková hřídel s částí ojnice Škoda Fabia RS Rally2
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Přepracovaná hlava válců s ventilovými sedly.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Škoda Fabia RS Rally2 dostala zesílené brzdy a tlumiče s vyšším zdvihem
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Elektřinu dodává speciální lithiová baterie. Kromě výkonu má i nízkou hmotnost. Pod 10 kilo.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Ovladače a displaye v kokpitu. Malý monitor má před sebou řidič, velký je zhruba ve středu vozu, ovládací panel s logem je na volantu, druhý mezi sedadly
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Zakrytování podvozku a spodní „šusplech“ pro ochranu motoru.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Na bezpečnostní rám padlo skoro 36 metrů speciálních pevnostní trubek. Přesto celý svařenec váží pouhých 55 kilogramů.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Zesílená karoserie a pasivní bezpečnostní prvky Škoda Fabia RS Rally2
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Škoda Fabia RS Rally2 při testovacích jízdách
Autor: Jan Váca, iDNES.cz