Diskuze
Rakouský soud zakázal poměrové měření rychlosti
Děkujeme za pochopení.
inkvizitor2005
"střední pražský okruh"
Redaktor zdá se trochu zaspal dobu, dnes už existuje pouze vnitřní a vnější, nikoliv střední okruh
tom.tore
Rozvnost před zákonem
Ono již samotný fakt, že obec je provozovatelem radaru, správním orgánem rozhodujícícm o trestu a příjemcem pokuty je více než sporný, kde je nazávislost soudce a rovnost stran před zákonem? Je to stejné jako by si soudce provozoval vlastní věznici a zajištoval její obsazenost svými rozhodnutími. To, že obce ve svém rozpočtu plánují příjmy z pokut hovoří za vše.
OndraTM
Kdyby tak fungovaly i naše soudy...
Poměrové měření rychlosti, způsobem jaký byl v Rakousku a jaký je v např. právě v Praze je nesprávný. Kde je prevence, když mi pošlou pošlou předvolání za měsíc nebo delší dobu ...navíc je zde problém s bodovým systémem. Po dvou třech měsících přijdou 2 nebo více předvolání, a body..v tahu. Řidič nemá nejmenší možnost si přestupek uvědomit a třeba začít jezdit pomaleji, třeba už jen kvůli hrozbě ztráty ŘP. Rychlost by měla být měřena v provozu a postihy udělovány bezprostředně po spáchání přestupku, platba výhradně blokově.
inkvizitor2005
Re: Kdyby tak fungovaly i naše soudy...
Prevence je přece taková, že tam máš ceduli, že se jedná o měřený úsek. Někde chybí, pravda, třeba v Mrázovce myslím není. Na D5 je u tunelu Valík dokonce napsáno "RADAR!!!!!"
Ještě by tam mělo být napsáno "Pro Vaší bezpečnost - automatická radarová kontrola" jak ve Francii a je to.
corvus
děsím se
No úpřimně se děsím, jestli se podobné rozhodnutí dostane do ČR, kde velká část mobilní populace má plno keců o tom jak se dá jezdit bezpečně i ve 180km/h a jak ježdění deadesátkou zdržuje. No nevím jak ostatní, ale osobně největší zdržení na dálnici (nejen) vždy zažiju díky trotlům, co je jeli 150 a více a potom vyprošťování vraku jejich auta vytvoří kolony na desítky minut. Jsem jednoznačně pro úsekové měření rychlosti. Samozřejmě ale s rozumnou tolerancí dle aktuální situace (před školou méně, na dálnici více).
Chris Kelvin
Re: děsím se
To nebývá vrak jejich auta, ale auta někoho, koho svým myškováním donutili prudce zabrzdit a poté to do nich našil někdo, kdo pro změnu zase kufroval. Pravý viník zpravidla ujíždí bez následků a pak má na internetových diskusích plnou hubu keců o tom, jak je 180 bezpečná rychlost na D1....
Jo, už jsem podobnou situaci viděl a málem i zažil na vlastní kůži
Ach jo (bls1)
Jak asi rozhodne soud?
Až bude projednávána žaloba na stát od pozůstalých po nehodách způsobených vysoce překročenou rychlostí? Myslím, že je jen otázkou času, kdy se my daňoví poplatníci pěkně prohneme. Někdo dodržoval státem nařízenou rychlost a sejmul ho jiný, který tu rychlost překročil třeba o 50 km/h a stát přitom měl technické prostředky, aby takové porušení zákona zachytil a trestal, ale neučinil tak. Až se to stane nějakému občanovi USA, tak se nedoplatíme.
petr_sleder
Větší problém,
než pokuta za rychlost je další ztráta soukromí. Za pár let už nebudete moci ani vystrčit nos z bytu, aby vás nezaznamenala nějaká kamera nebo jiné špiclovací zařízení.
Nawia
Re: Větší problém,
to uz tady mame nekolik let, za par let te bude kamera sledovat i v byte
Hajný-lesa pán
Česká policie žádné poměrové radary v Praze rozhodně nemá
Aiwan
Re: Česká policie žádné poměrové radary v Praze rozhodně nemá
A co jižní spojka ? Hochu ty budeš určitě vidlák z vesnice , nebo máčko z brna.
josef
hlupáci
proč to rušej ? když někdo jede rychlke musí za to bejt potrestanej ne ? fakt se těm rakouskejm soudum divim. já jezdím 40 - 80 - a na dalnici 110 až 120 a nikoho a ničeho se nemusim bát. já bych řidičům který jězděj víc jak 50 - 90 - 130 sebral řidičák na čtyři roky. to by si dal každej majzla a dodržoval předpisy jako já. lidi neblbněte a jezděte podle předpisu. jediný co bych zrušil je to svícení ve dne když je vidět. to vymyslel nějakej slepej úředník.
rybizek
zadny pomerovy radary! Chci si jezdit podle svyho a ne jak nejakej populistickej blbec vymysli, aby se zviditelnil.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...