Diskuze
První neúspěch pro Škodu Octavii?
Děkujeme za pochopení.
Bacha
postavíme si 10 lidí do řady
postavíme si 10 lidí do řady (nějakou minoritu) nasedneme do 10 aut. A naplno se rozjedeme. Uvidíme kdo bude nejméně polámaný, a toho znovu postavíme, a test opakujeme tak dlouho dokud stojí,. a srovnáme testy kdo byl na tom nejhůře.MP
Re: postavíme si 10 lidí do řady
Souhlasim! A jedu jako prvni v te hnusne nekvalitni a nebezpecne Octavii, klidne i ve starsim modelu, proti Luckymu v Modusu, ktery ma prece 84% na celni a 100% na bocni! :-))) Kdy a kde se to bude konat?sayza
Zbrane
Auta jsou nebezpecny bez ohledu na to, kolik maji hvezdicek, ctverecku nebo trojuhelnicku. Na silnici to do vas muze kdykoliv kdokoliv napalit a nic vam nepomuze. Jo, kdyz je kontaktni rychlost 50km/h, maji hvezdicky smysl, ale potkat neco celnim narazem v te rychosti bych nechtel ani ve slavnem Volvu. Tak jezdeme opatrne!svobodny clovek
znuo, je to jinak
Ja jsem delal ve firme, jejiz sef byl fanda Citroenu. Ty sracky byly neustale v servise. Kazdy, kdo mel jet na sluzebni cestu trnul strachy, co se mu zase s tim Citroenem prihodi. Vsichni zamestananci nadavali "proc ten blb nekoupil radeji spolehlive a levnejsi Skodovky".ruprt
Výbornej příspevek
teď jsi to všem nandal. Zvlášť s těma škodovka, tos tomu nasadil korunu. HahahaDemeter
Nesmysly
"ŠKODA PENĚZ"
"ŠKODA PENĚZ"
svobodny clovek
Re:
Banalni havarie Hlinky byla o tom, ze ten superblbec nemel bezpecnostni zapnuty pasy. To zadny vyrobce neovlivni.Lucky
Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Výsledky testů Euro NCAP. http://www.euroncap.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.euroncap.com pro spoluobčany, neovládající anglický jazyk. VYSVĚTLIVKY : Čelní náraz - Frontal Impact ( zkratka - Front ), Boční náraz - Side Impact ( zkratka Side ). škoda Octavia je pod označením - Large Family Cars, společně se Superbem. Fábia je pod označením - Superminis. Výsledky : škoda Octávia I. - čelní náraz : 63 %, boční náraz : 83 % rok 2001. Š. Octávia II. - čelní náraz : 69 %, boční náraz : 89 %. rok 2004 /// Škoda Superb - 56 % a 94 % rok 2003. /// Š. Fábia - 75 % a 78 % rok 2000. Je to skutečný důkaz dle testů. /// Pro porovnání Renault Modus 88 % a 100 % rok 2004. /// Info pro škodováka, MP, Petra atd.MP
Re: Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Hmmm, ted jsi nam to ukazal, jsi dobrej :-)Richard
Nehádejte se.
Nehádejte se. Jesli vám jde opravdu o bezpečnost můžu doporučit z osobních zkušeností, Renault Espace nebo Renault Lagunu. Espace máme služební a Lagunu máme jako rodiný autíčko. Podle toho co sem nakouk na ty testy -ncap- sou to maximálně bezpečný auta na evropským trhu. A podle mých zkušeností sice dražší při nákupu, ale dost pohodlný. Ale každýmu se líbí něco jinýho. Takže si kupte co chcete třeba, Oktávku. Čau.Zed
Možná ve škodovce...
znuo
Re: Možná ve škodovce...
Df24
...
Stalo by to za psychologickou studii,tolik umante nenavisti vuci Skode.Vysledky crash testu byli myslim docela dobre.Je to pochopitelne o preferencich automobilek.Modus je sice superbezpecny,ale za to vypada jak model pro 4-lete deti.Tvrdit,ze Octavia je rakev na koleckach je ale pitomost.Standarty sve tridy splnuje s naprostym prehledem.Autoň
Fabia
Fabia není se 4. hvězdičkami průměrné auto na rozdíl od Oct.II., jako malé auto měla 4. hvězdičky stejně jako Yaris, žádné malé auto v té době nemělo 5 hvězd a dlouho ne ani ty čtyři.Lucky
Re: Fabia
Kde berete svou jistotu ? ? Fábia prodělala test Euro NCAP v roce 2000. A jen pro vaši informaci, byla v roce 2000 v testech Euro NCAP lepší tato auta - Renault Clio, VW Polo, Toyota Yaris atd. Opět se snaží další přispěvatel, tlačit škodovku tam kde není a nikdy nebyla. A takový Fiat Punto v roce 1999 byl lepší v testu než Fábia o rok později. Tak vidíte, že nic nevíte. Pane Autoni, jste výborný demagog. Ale každopádně, Vám Fábii přeji. Očividně si myslíte že v segmentu malých vozů, máte to nejlepší, pokud jde o bezpečnost. Bohužel, opak je pravdou. Je to v bezpečnosti, opět pouze průměrný automobil.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...