Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První neúspěch pro Škodu Octavii?

Na letošní poslední sérii výsledků crashtestů čekala s napětím i mladoboleslavská novinka. Narozdíl od koncernového bratrance (Seat Altea) si ovšem neodnesla maximální pětihvězdičkové ohodnocení za ochranu posádky. V dalších dvou disciplínách si ale vedla nadprůměrně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bacha

2. 12. 2004 14:11
postavíme si 10 lidí do řady
postavíme si 10 lidí do řady (nějakou minoritu) nasedneme do 10 aut. A naplno se rozjedeme. Uvidíme kdo bude nejméně polámaný, a toho znovu postavíme, a test opakujeme tak dlouho dokud stojí,. a srovnáme testy kdo byl na tom nejhůře.
0 0
možnosti

MP

6. 12. 2004 16:07
Re: postavíme si 10 lidí do řady
Souhlasim! A jedu jako prvni v te hnusne nekvalitni a nebezpecne Octavii, klidne i ve starsim modelu, proti Luckymu v Modusu, ktery ma prece 84% na celni a 100% na bocni! :-))) Kdy a kde se to bude konat?
0 0
možnosti

sayza

2. 12. 2004 2:50
Zbrane
Auta jsou nebezpecny bez ohledu na to, kolik maji hvezdicek, ctverecku nebo trojuhelnicku. Na silnici to do vas muze kdykoliv kdokoliv napalit a nic vam nepomuze. Jo, kdyz je kontaktni rychlost 50km/h, maji hvezdicky smysl, ale potkat neco celnim narazem v te rychosti bych nechtel ani ve slavnem Volvu. Tak jezdeme opatrne!
0 0
možnosti

svobodny clovek

2. 12. 2004 0:54
znuo, je to jinak
Ja jsem delal ve firme, jejiz sef byl fanda Citroenu. Ty sracky byly neustale v servise. Kazdy, kdo mel jet na sluzebni cestu trnul strachy, co se mu zase s tim Citroenem prihodi. Vsichni zamestananci nadavali "proc ten blb nekoupil radeji spolehlive a levnejsi Skodovky".
0 0
možnosti

ruprt

2. 12. 2004 12:08
Výbornej příspevek
teď jsi to všem nandal. Zvlášť s těma škodovka, tos tomu nasadil korunu. Hahaha
0 0
možnosti

Demeter

1. 12. 2004 13:58
Nesmysly
jako NCAP vytvářejí pouze mlhavou představu o bezpečnosti auta, stejně jako "bezpečnost auta" je pouze mlhavý pojem o přežitelnosti té které nehody. Doufám Lucky, že ti tvoje čísilka z NCAP pomůžou, až si pro tebe půjde zubatá někam pod kamion a ty budeš vykládat, že sis přece koupil RENAULT, protože investoval hodně peněz do bezpečnosti, tak jak to, že se to nepovedlo, dyť to má čelní 95% a boční 88%! 
Haló, Richarde, dobře, že doporučuješ, ale dokud tvoje zkušenosti nepramení z pořádných karambolů, tak víš o bezpečnosti asi tolik, co se dá najít na netu.
 
0 0
možnosti

Demeter

1. 12. 2004 13:58
Re: Nesmysly
a pro rejpaly OII. jsem neměl nemám nechci.
0 0
možnosti

"ŠKODA PENĚZ"

1. 12. 2004 9:57
"ŠKODA PENĚZ"
Ani se mi nechce věřit, že škodovky mohou být tak "bezpečné". Když to člověk vidí v praxi na silnicích  ...   většinou  tam  mají nejvíc práce funebráci. Nevím, jak je na tom suprblbec, ale  zveřejněné snímky banální havárie Hlinkova suprblbce a jeho exitus snad hovoří za vše. Kromě toho v běžném silničním provozu se nedají nalajnovat podmínky bouračky tak jako při zkušebních testech. Takže snaha p.Kulhánka přirovnávat k sobě konkurenci škodovky a Volva jako jedné z nejbezpečnějších značek na světě je opravdu síla. škodovka má (kromě ceny) do volva hodně daleko. Určitě bych si škodovku nekoupil, vzhledem k její vysoké ceně, drahému servisu atp. Navíc většina civilizační výbavy je u škodovky k mání na přání (a tedy za tučný příplatek) nebo ve vyšší verzi (opět za tučné navýšení  ceny). Konkurence ani takováta holátka nevyrábí a nabízí to v základu bez příplatku. Heslo "ŠKODA PENĚZ"  má své opodstatnění.
0 0
možnosti

svobodny clovek

2. 12. 2004 0:33
Re:
Banalni havarie Hlinky byla o tom, ze ten superblbec nemel bezpecnostni zapnuty pasy. To zadny vyrobce neovlivni.
0 0
možnosti

Lucky

30. 11. 2004 20:42
Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Výsledky testů Euro NCAP. http://www.euroncap.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.euroncap.com pro spoluobčany, neovládající anglický jazyk. VYSVĚTLIVKY : Čelní náraz - Frontal Impact ( zkratka - Front ), Boční náraz - Side Impact ( zkratka Side ).  škoda Octavia je pod označením - Large Family Cars, společně se Superbem. Fábia je pod označením - Superminis. Výsledky : škoda Octávia I. - čelní náraz : 63 %, boční náraz : 83 % rok 2001. Š. Octávia II. - čelní náraz : 69 %, boční náraz : 89 %. rok 2004 /// Škoda Superb  - 56 % a 94 % rok 2003. /// Š. Fábia - 75 % a 78 % rok 2000. Je to skutečný důkaz dle testů. /// Pro porovnání Renault Modus 88 % a 100 % rok 2004. ///  Info pro škodováka, MP, Petra atd.
0 0
možnosti

MP

1. 12. 2004 14:25
Re: Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Hmmm, ted jsi nam to ukazal, jsi dobrej :-)
0 0
možnosti

Richard

30. 11. 2004 17:05
Nehádejte se.
Nehádejte se. Jesli vám jde opravdu o bezpečnost můžu doporučit z osobních zkušeností, Renault Espace nebo Renault Lagunu.  Espace máme služební a Lagunu máme jako rodiný autíčko. Podle toho co sem nakouk na ty testy -ncap- sou to maximálně bezpečný auta na evropským trhu. A podle mých zkušeností sice dražší při nákupu, ale dost pohodlný. Ale každýmu se líbí něco jinýho. Takže si kupte co chcete třeba, Oktávku. Čau.
0 0
možnosti

Zed

30. 11. 2004 9:35
Možná ve škodovce...
přehnali tu snahu, aby auto vypadalo bezpečně a co nejrobustněji (rozuměj - jako mastodont) a už je toho moc, takže ty robustní plechy nakonec neunesou samy sebe :-)
Stačí vzpomenout na většinu recenzí - robustní karoserie dodávající pocit bezpečnosti. Možná je to důvod proč vždycky když mě na dálnici v dešti bere nějakej oktvávista 170tkou, tak si říkám - kr*tén, ale přírodní výběr si ho najde - mají zkrátka nepodložený pocit bezpečí :-) Co pak chudáček modus, vypadá jak nedochudče, ale člověk jízdu v něm možná přežije :-) narozdíl od "large family car" oktávky. Vlastně můžeme být rádi, že nás škodovka skrze oktavii zbaví debilních řidičů :-) Bohulibá činnost.
0 0
možnosti

znuo

1. 12. 2004 9:06
Re: Možná ve škodovce...
Nevím, co myslíš tím: že nás škodovka skrze oktavii zbaví debilních řidičů. Já z praxe mohu říct, že debil se pozná právě podle toho, jaký řídí vůz. Jsou  marketingové studie, kde se uvádí, kdo si vlastně škodovky kupuje: konzervativci, socky, 1. koupě auta, důchodci atp. A pak  "zámožné" firmy, co si myslí, jak nákupem škodovky reprezentují. V podstatě je jedno, jestli jde o Fabii, Octávku či Superblba.
Tuhle o víkendu jsem jel po prázdné dálnici z LBC na PRG. V pravém pruhu byla havárka. Hodil jsem blikač a chtěl se přesunout do levého pruhu. Tam však jel superblbec. Nemohl jsem se mu tam v žádném případě nacpat - když jsem začal brdit - začal i on. Myslel jsem tedy, že mne tam bude chtít pustit. Omyl - začal zrychlovat. Zkrátka, nechal mne v tom vykoupat do poslední chvíle, než jsem stačil před překážkou zastavit. Neřeknu, kdyby v jeho pruhu už někdo jel, ale tam široko daleko nikdo nebyl, takže mi to místo mohl udělat, ať před sebou nebo za sebou.
0 0
možnosti

Df24

30. 11. 2004 9:11
...
Stalo by to za psychologickou studii,tolik umante nenavisti vuci Skode.Vysledky crash testu byli myslim docela dobre.Je to pochopitelne o preferencich automobilek.Modus je sice superbezpecny,ale za to vypada jak model pro 4-lete deti.Tvrdit,ze Octavia je rakev na koleckach je ale pitomost.Standarty sve tridy splnuje s naprostym prehledem.
0 0
možnosti

Autoň

29. 11. 2004 12:25
Fabia
Fabia není se 4. hvězdičkami průměrné auto na rozdíl od Oct.II., jako malé auto měla 4. hvězdičky stejně jako Yaris, žádné malé auto v té době nemělo 5 hvězd a dlouho ne ani ty čtyři.
0 0
možnosti

Lucky

29. 11. 2004 23:45
Re: Fabia
Kde berete svou jistotu ? ? Fábia prodělala test Euro NCAP v roce 2000. A jen pro vaši informaci, byla v roce 2000 v testech Euro NCAP lepší tato auta - Renault Clio, VW Polo, Toyota Yaris atd. Opět se snaží další přispěvatel, tlačit škodovku tam kde není a nikdy nebyla. A takový Fiat Punto v roce 1999 byl lepší v testu než Fábia o rok později. Tak vidíte, že nic nevíte. Pane Autoni, jste výborný demagog. Ale každopádně, Vám Fábii přeji. Očividně si myslíte že v segmentu malých vozů, máte to nejlepší, pokud jde o bezpečnost. Bohužel, opak je pravdou.  Je to v bezpečnosti, opět pouze průměrný automobil. 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...