Honda NT1100
Honda se vrací do cestovního segmentu, který posledních pár let hájil jen majestátní Goldwing, a posílá na trh nástupce modelů Pan Europeanu a CBF1000. Do něj konstruktéři využili osvědčený a důkladně prověřený řadový dvouválec 1100 z modelu Africa Twin s výkonem přes sto koní a nabídli možnost s poloautomatickou převodovkou DCT. Naopak chybí poslední verze náklonového ABS s inerciální jednotkou, NT má ve standardu pouze klasické ABS.
Design tak trochu odkazuje na poslední verze maxiskútrů Hondy, stejně jako oni využívá výrazná šikmá LED světla. Cesťák nabízí dobrou ochranu před větrem díky široké kapotáži a na cestovní strunu hrají i boční kufry již v sériové výbavě. Podobně tomu bylo už v předchozím modelu NT, sedmistovce Deauville, kde ale byly nesnímatelné.
Myslelo se i na spolujezdce, který bude mít poměrně velké sedlo pro dlouhé výlety. A s plnou nádrží 20,4 litrů a pověstnou nízkou spotřebou tohoto dvouválce to znamená klidně i 500 km na nádrž. Verze s dvouspojkovou převodovkou DCT nabídne úplně jiný zážitek než variátorové skútry, ale přitom podobné pohodlí pro posádku i soustředění pro řidiče. Ten i nadále může řadit pomocí tlačítek na řídítkách. A Honda dokonce prozradila i první údaje o ceně, základní verze s manuálem bude za zajímavých 349 900 korun.