Sobota 7. prosince 2019, svátek má Ambrož, Benjamin
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 7. prosince 2019 Ambrož, Benjamin

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Na první crash test audiny stačil kopec

Žádné senzory, vysokorychlostní kamera nebo testovací figuríny. Před 75 lety spustili inženýři audi z kopce a za úspěch se považovalo, že vůz vypadal zhruba tak jako na začátku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i52r60o16s63l52a77v 14B80e46r19a78n 1146256631914

Vážená redakce, asi by bylo vhodné, aby články o automobilech psal někdo, kdo něco o automobilech ví.  Co to je "inženýrská společnost DKW"??? DKW byla výrobce automobilů zrovna tak jako společnost AUDI. Tyto společnosti spolu s Horchem a Wandererem vytvořily koncern Auto Union. Ale každá z těchto společností vyvíjela a vyráběla svoje auta pod svým jménem. Nazvat DKW F7 jako AUDI F7 má stejnou logiku jako Lamborghini Octavia nebo Škoda Veyron

+3/0
15.12.2013 22:27

R64a76d58e88k 33D85o75l74e68ž12a70l 2879533350590

Tak teď mi spadla čelist. Audi F7 je prosím CO? 8-o8-o

A co má společného NSU a Audi? Pravda je, že nakonec skončili v jednom koncernu, ovšem co měly společného v časech NSU Prinz?

Jako, přátelé,  takhle zmastěný článek, to je moc i na idnes..

+2/0
15.12.2013 19:35

P61e80t18r 85M79a17r26š97o29u44n 5855608206376

jen jestli ta první černobílá fotka není jen z natáčení nějakého biáku (já tam vidím kameramana, a  čumilové mohou být klidně štáb) ;-)

0/0
15.12.2013 15:38

J16i92ř39í 29Z11ý51k23a 9559203961980

to je všechno "krásný", ale proč se jim nedaří dělat tak bezpečná auta jako třeba Volvo? Viz nové IIHS crash testy nárazu s malým přesahem. Tam se ty Audi muchlají jako z papíru. Jo ahá, on jim nikdo dopředu neřekl, že se tenhle crashtest bude dělat. A já myslel, že se auta mají navrhovat tak, aby ochránila posádku při všemožných nehodách, ne jen aby to dostalo všechny hvězdičky.

+3/−4
15.12.2013 1:11

D76a84d46a60k 80P89e60t54r 7861570964948

A to muchlání dělá auto bezpečné.

+1/0
15.12.2013 5:15

P38a83v83l47a 77T39o53m46á34š64o47v61á 9195415674518

No to u testu malého přesahu není tak úplně pravda, naprosté většině aut se nepřijatelně muchlají i vyztužené zóny, které by neměly

+4/0
15.12.2013 7:01

M82i45c15h69a20l 85M12e32č78i46a48r 1540340159325

Trošku na obranu automobiliek.. koľko % havárii má štýl testov NCAP a koľko áut narazí 10% prednej časti do múru, ktorý sa ani nepohne..

0/0
15.12.2013 12:10

M78i19l97a10n 45Š27v14a44g26r66o59v73s21k46ý 9842519495318

Málo.

0/0
15.12.2013 12:29

P19a71v50l51a 37T83o52m80á61š68o41v90á 9985215294428

Řekla bych, že dost nehod je úplně jinak, než při crashtestech. Ty NCAP testy jsou, ač proti nim nic nemám, ba naopak, dělané u všech aut navlas stejně, dá se říci podle tabulek. A málokdo vám na silnici udělá přímý čelní náraz na milimetry přesně jako v laboratoři. Pokud by náraz hrozil, tak je lepší, když už se nedá nárazu zabránit, poslat to co nejvíc na čelní, aby se síly rozložily co nejlépe. Jenže chápu, že spousta řidičů na čelní náraz nemá koule a budou se snažit srážce zabránit co nejvíce a pak je tam právě prostor na nárazy typu 10-15%. Nehledě na to mám dojem, že při tomto způsobu nárazu zemřel Ivan Hlinka (možná se pletu).

A ten test samotný někdy probíhá tak, že naopak auto stojí a překážka se proti němu rozjede, ale je přece koneckonců jedno, co z toho stojí a co jede. Rychlosti se sčítají, takže oproti srážce dvou rychle jedoucích aut je ten test vlastně ještě kafíčko

+1/0
15.12.2013 12:41

J68i52ř21í 41P32e34l78n10á88ř 6135603216899

Rychlosti se sice sečíst můžou, ale energie se vždycky dělí. U podobně velkých těles pohybujících se přibližně stejnou rychlostí to tak nemá skoro význam.

0/0
15.12.2013 18:46

J84a93r94o97s32l25a43v 80M36a80j23s57t63r 6646441131354

to já mám v létě srážku s múrou skoro denně

0/0
15.12.2013 20:43

J66a47r54o78s77l41a40v 18M98a83j91s50t62r 6336331401894

prosím, pověste to vejš

0/0
15.12.2013 20:44

P76e74t45r 91N75e95s84v60a41d70b96a 2824675686439

Auto nemusí vůbec nic. To řidiči mají jezdit tak aby žádné bezpečnostní prvky být nemusely. A to že se auto muchlá to jsou deformační zóny.....

0/0
15.12.2013 16:13

P95e63t45r 22N66e21s16v61a63d89b32a 2404505406739

jako třeba tohle Volvo??? 

http://www.iihs.org/frontend/iihs/ratings/images/api-rating-image.ashx?id=eyJSYXRpbmdJZCI6MTY3MiwiUGhvdG9JZCI6MX0&width=800

0/−1
15.12.2013 16:15

F57r88a26n72t87i69s67e42k 89H51o69n28s46a 7699424346408

To Volvo je právě bezpečné, narozdíl od jiných aut, kde kolo neulítlo, ale zatlačilo se přímo do nohou řidiče- viz video z testu Volva:

https://www.youtube.com/watch?v=YSYLE55iYj0

0/0
15.12.2013 22:47

J25i58ř53í 98P86e21l73n78á70ř 6225803116539

Já vím že Volvotrotl jako ty to napsat musel, ale oba víme jak to je. Volvo už dávno za prémiovku nikdo nepovažuje a tak jim zbývá jen vytáhnout starý argument o bezpečnosti. Všichni výrobci moc dobře vědí kde mají auta slabiny. A náraz s malým přesahem tou slabinou je. Tak holt lulani ve Volvu udělali jeden model co to snese a hned to vytáhli na světlo boží jako kdo ví jaký zázrak. No a na takové jako ty, to očividně funguje... :-P

+2/−2
15.12.2013 18:38

Premium

Sprcha pro osm lidí: jak to vypadalo na Epsteinově ranči na dělání dětí

Kdyby zdi mohly mluvit. Přinášíme exkluzivně snímky přepychového ranče, kam americký finančník Jeffrey Epstein svážel...

Premium

Je sexting nevinná hra nebo nevěra? Pánové jsou tolerantnější než dámy

Generace našich rodičů tohle řešit nemusela. Měli poměrně jasno a věděli, co je a není zahýbání. Moderní technologie...

Premium

Den, kdy přepadli Mekku. V roce 1979 se zrodil moderní islámský středověk

Před 40 lety se stalo „11. září“ islámu. Aby saúdský král mohl pobít ozbrojence okupující posvátnou mešitu v Mekce,...

Najdete na iDNES.cz