Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a74n 23S86t43e84h26l61i38k 9795737746621

Já bych si auto koupil , ale je to spíše cenově pro bohatší lidi . Hezky to ukazuje statistika prodeju , kdy u nás auta z 80% kupují firmy. Prostě je to hodně drahý výrobek pro většinu lidí .

+97/−1
doporučit
27.12.2018 8:27

I93m64r76e 18N64o88v56á70k 9100436202147

Chrlit na trh stále více aut je očividně slepá ulička. Lidstvo by si zasloužilo lepší vizi.

+105/−6
doporučit
27.12.2018 6:01

J27i27ř96í 72B98r34u92t12o61v41s98k52ý 2750358212650

Výrobu čehokoliv nejde stále zvyšovat do nekonečna,jednou musí přijít útlum

+45/−1
doporučit
27.12.2018 9:21

P27e88t19e52r 10H96u51s65z82á51r 5748907225535

Automobilovy trhe se zakonite musi jednou nasytit. Nemuze preci mit kszdy auto a navic to auto stridat kazdy rok novym..Pochopte. Krize nekrize, strasak, nestrasak, zeleni nezeleni, proste vrchol prijit musi.

+74/−5
doporučit
27.12.2018 8:12

M60i55r43o41s49l36a27v 23S56u84c52h68y 5920669340510

Možná jsem jenom paranoik, ale mám neustále pocit, že se někdo snaží Evropu rozložit zevnitř, zničit ji. To už nemůže být jen hloupostí našich čelních představitelů, to musí být záměr. Zažíváme novou formu diktatury, ta nás už nezavírá do klecí, ale vodí si nás na obojku a s řetězy na rukou a nohou.

+59/−6
doporučit
27.12.2018 10:17

J81i47ř81í 79Z87ý88k46a 9529703831640

Je mnoho důvodů, proč nechci nové auto ...

nehodlám si kupovat nové auto za milion (nechci horší než to co mám jako ojetinu), abych ho za 5 let vyhodil, protože eurosvaz rozhodne, že i u nás musíme zakázat vjezd starých aut do emisně zatížených měst. V Německu se to sice týkalo jen dieselů, ale u nás vždycky přijmou něco extra, takže to nechci riskovat ani s benzínem. Raději odepíši dvě výplaty (hodnota stávajícího), než 30.

Dalším důvodem je to, že náklady na servis a odpisy hodnoty mojí ojetiny jsou kolem 10000Kč ročně. Roční náklady u nového auta? 200000 Kč ročně vyhodím "jen" na ztrátě hodnoty. Co pak si ty prachy tisknu?

Nelze opominout ani kvalitativní propad většiny automobilek a přechod z motorů na "motůrky". Výkonnostně jsou sice výše, ale jízdním projevem níže. A bohužel u některých se již začínají objevovat informace, že i životnost je podstatně níže.

Vlastně mě napadl jediný důvod, který by mě možná přiměl k pořízení nového auta. Kdybych si ho mohl alespoň z půlky odečíst z daní, jakožto účelně vynaložený náklad za dosažením zisku - dojížděním do zaměstnání.

+56/−7
doporučit
27.12.2018 9:22

T32o71m17á79š 54V76a87l40d59e19r 7103690839

Teoretici začínají vyvolávat paniku. Ta se přenese na burzu a investory, začne přituhovat. Tím, že se prodávali před registrované vozy, problém vznikl pouze na papíře. Prodalo se více vozů za stejné období než v minulém roce.Skokově,ne plynule. A tak pokles způsobený nedostatečným výběrem je v celku logickým výsledkem. Z hlediska brexitu opět poplašné zprávy. Opět se čeká pokles. Ale je třeba hned vyvolávat paniku? Teoretici často stahuji gatě dlouho před brodem. Trh sám ukáže jak se podobnými událostmi vypořádá. Je to stejné jako s voličskými preferencemi. Některé lehce manipulují s určitou masou voličů. Tady nikdo přesně neví co se stane a už se také manipuluje s masou.Ani neukáží data ze kterých vycházejí. Protože většina si výsledky cucá z prstu i když nějaká data mají k dispozici.

+94/−17
doporučit
27.12.2018 0:37

J79a17k38u64b 20R60o98u94s 3973850514282

EU se konečně povedlo to, o co se už roky usilovně snaží. Zařízla si husu, která snášela zlatá vejce, a na které jsme existenciálně závislí.

+150/−32
doporučit
27.12.2018 0:27

M15a73r27t83i67n 13P81r40o35k56o38p 6766767240135

Bohužel tohle není o ekonomickém cyklu. Na něj se to chce někdo hodit, článek popisuje dopady nepřirozené regulace trhu. Naprostá většina zákazníků nechce něco jako DPF , adBlue, ani eletromobily atd.... To je výmysl lidí kteří si většinou nikdy svoje auto nekoupili..

Trh není nesycen, ale došlo k změně nabídky a na trhu jsou z donucení auta která spotřebitelé nechtějí, nebo na ně finančně nedosáhnou. Narozdíl od předchozí nabídky.

+60/−10
doporučit
27.12.2018 9:31

R82a60d39i61m 82S25l28á68d13e80k 3811912463599

20 let se varuje před jednostranným zaměřením našeho průmyslu na automobilovou výrobu. Teď když ale čekáme druhou krizi za posledních 10 let, svedeme všechno na EU, je to pohodlnější ;-D

+58/−10
doporučit
27.12.2018 7:45

M59a80r54t32i49n 83K93o75u15š36a 6595434374

Nevím kterým investorem na pokles je asi podplacen autor tohoto článku, ale jestli nějaká krize přijde, pak kvůli takovým to "vědeckým" předpovědím.

Auta se prodávají hůře nikoli kvůli krizi, ale proto, že jsou díky zeleným fanatikům zase o něco horší, dražší a komplikovanější.

Náš největší problém není jak zažehnat krizi ekonomicky, nebo jak navrhovat auta.

Ale jak se zbavit běsu fanaticky zelených politiků, kteří nás vedou ke krachu svým běsněním.Je to rozvinuté náboženství, které jako všichni fanatici nic nenabízí, pouze vše rozvrací a jakékoli argumenty, ani zákony přírody neuznává.

+121/−27
doporučit
27.12.2018 6:44

A57l98e47š 31K86o73ž95í64š65e56k 2787807375923

Evropsti zeleni tady opet nastoli tak vytouzeny stredovek

+76/−17
doporučit
27.12.2018 1:28

P78a84t19r15i76k 65S85v25o23b29o10d34a 3159881396785

Po přečtení článku mě napadlo jediné? kdo chce vyvolat finanční krizi?

+39/−7
doporučit
27.12.2018 8:30

M57i45l70a97n 94N53o11v62á54k 2810225365925

Jsou to jen důsledky ekoterorismu prorostlého do mocenských struktur. Počínaje EU až po zklidňování na místní úrovni. Totálně to položí ekonomiku a většinu to přivede do chudoby. Solární ekobyznys, bysnis s emisními povolenkami, omezování výroby automobilů, tabákových výrobků, plastů, žárovek, vysavačů atd. Může to vyvolat i značný chaos ve společnosti prvním signálem jsou např. Žluté vesty.

+29/−4
doporučit
27.12.2018 9:40

J93a39n 18Z30í83m68a 3703265953807

Když se automobilový průmysl nedokáže rázně postavit ekologům a těm jejich nesmyslům, tak ať se připraví na sérii bankrotů a tisíce lidí které bude muset propustit.!!

+64/−15
doporučit
27.12.2018 7:13

J31a42n 98Z81í37m13a 3283375753917

Tady se jen ukazuje, do jakých pekel nas vedou soucasni ekologove.

+22/−2
doporučit
27.12.2018 11:31

V51l22k 18J55a26r14o53s42l76a76v 8333882

Útoky Europoslanců na vlastní firmy /viz. p. Jourová/ začínají nést své ovoce

nesmyslné euro normy a jiné nařízení prostě jinak dopadnout nemohly RvEURv

+38/−7
doporučit
27.12.2018 8:31

P98e85t86r 83M86o42l23á76k 9528191987444

No konečně si toho novináři všimli. Ted ještě zda to zjisti i Bureš, když ma jasné naplánovanou křivku růstu ekonomiky.

Jinak “ gratuluji” EU k likvidaci automobilového průmyslu! A elektromobilita zatím opravdu není zatím správné řešení. Dokud vetsina Evropy odmítá jádro a chce se spoléhat na nestabilní obnovitelne zdroje.

+60/−14
doporučit
27.12.2018 6:14

P86e43t31r 68V16e96s49e75l52ý 6616962975973

Koukal jsem, že 1,6 atmosféru už nikde neseženu, tak zkusím s novým autem ještě počkat, jestli nepřijdou v EU k rozumu.

+48/−11
doporučit
27.12.2018 0:15

V70á26c62l11a46v 91Z61a30j31í96č22e47k 4160431228406

Omezení výroby aut by v ČR mělo nedozírné následky. Možná že většina firem u nás je orientovaná na automobilový průmysl, omezení dodávek od subdodavatelů a výrobců, by asi znamenalo i snížení počtu zaměstnanců. Pro mnohé firmy, které nemají náhradní výrobní program buď z důvodu neschopnosti managerů nebo i z důvodu jednoúčelového vybavení továren a dílen a zaměstnáváním lidí bez vyučení, by to byla katastrofa. Je asi velká chyba, že ten ústup od našich tradičních výrob byl strašný a těžko by se ten stav obnovil. Nějak ta všemocná ruka trhu nefunguje pružně. Můj názor.

+17/−1
doporučit
27.12.2018 9:58

K35a25r97e60l 21M56a27z42a37č 3787753406409

Fascinuje mě, jak EU všemi možnými prostředky ničí sama sebe. Čí je to zájem?

+41/−11
doporučit
27.12.2018 1:52

P36e77t63r 88Š71i48m36e78k 2649227826838

Po celé Evropě je obrovská spousta zastaralých technologií, neudržovaných domů, utilit, které čekají na obnovu, údržbu, modernizaci, věci, které máme teď, nevyužíváme ani zdaleka na 100% a tady se fňuká kvůli pár neprodaným autům.

+25/−5
doporučit
27.12.2018 7:37

J46i35ř31í 73S51t73e68j69s98k22a30l 8692299448813

Po přečtení dlouhého článku jsem dospěl k názoru, že nikdo nic neví. Je to trochu jako volební prognózy. Nakonec to dopadne stejně jinak.

+14/−1
doporučit
27.12.2018 8:02

M53i24l74a66n 37V49o46l47e60k 5859263416919

Většina nových aut se neprodává proto, že je lidé nutně potřebují, ale protože už jezdí pár let ve starém a to si ve své pozici přece nemohou dovolit. To je i důvod, proč automobilky couvají z trhu malých aut, tam se mohou prodeje výrazně snížit na dlouhé roky, ale to u manažerských aut nehrozí, tam je to tak na rok dva. Cena v tom zase tak výraznou roli nehraje, ušetří se jinde (na jiných).

+16/−2
doporučit
27.12.2018 8:08

P48e70t65r 26P85o40l50á36k 1817595826648

Pokud prijde dalsi krize, bude to krize do velke miry umela - nafouknuta medii a jejich strasenim beznych spotrebitelu( zazili jsme to uz i behem krize po roce 2008 ) a dale naprosto iracionalnim pocinanim evropskych politiku, kteri pochoduji pod zelenymi prapory ke svetlym zitrkum a jsou diky tomu schopni zariznout automobilovy prumysl, ktery zivi stovky milionu lidi po celem svete...

+27/−7
doporučit
27.12.2018 8:24

Najdete na iDNES.cz