Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a14n 71S79t25e43h15l10i36k 9795717516831

Já bych si auto koupil , ale je to spíše cenově pro bohatší lidi . Hezky to ukazuje statistika prodeju , kdy u nás auta z 80% kupují firmy. Prostě je to hodně drahý výrobek pro většinu lidí .

+97/−1
doporučit
27.12.2018 8:27

I62m29r93e 92N97o12v50á54k 9320826362757

Chrlit na trh stále více aut je očividně slepá ulička. Lidstvo by si zasloužilo lepší vizi.

+105/−6
doporučit
27.12.2018 6:01

J55i71ř80í 68B98r98u70t83o15v15s90k19ý 2690528742930

Výrobu čehokoliv nejde stále zvyšovat do nekonečna,jednou musí přijít útlum

+45/−1
doporučit
27.12.2018 9:21

P97e47t70e53r 82H11u91s20z46á95r 5388677975935

Automobilovy trhe se zakonite musi jednou nasytit. Nemuze preci mit kszdy auto a navic to auto stridat kazdy rok novym..Pochopte. Krize nekrize, strasak, nestrasak, zeleni nezeleni, proste vrchol prijit musi.

+74/−5
doporučit
27.12.2018 8:12

M69i30r44o14s69l70a33v 40S36u80c11h66y 5780569380840

Možná jsem jenom paranoik, ale mám neustále pocit, že se někdo snaží Evropu rozložit zevnitř, zničit ji. To už nemůže být jen hloupostí našich čelních představitelů, to musí být záměr. Zažíváme novou formu diktatury, ta nás už nezavírá do klecí, ale vodí si nás na obojku a s řetězy na rukou a nohou.

+60/−6
doporučit
27.12.2018 10:17

J32i54ř36í 56Z55ý84k21a 9829913531780

Je mnoho důvodů, proč nechci nové auto ...

nehodlám si kupovat nové auto za milion (nechci horší než to co mám jako ojetinu), abych ho za 5 let vyhodil, protože eurosvaz rozhodne, že i u nás musíme zakázat vjezd starých aut do emisně zatížených měst. V Německu se to sice týkalo jen dieselů, ale u nás vždycky přijmou něco extra, takže to nechci riskovat ani s benzínem. Raději odepíši dvě výplaty (hodnota stávajícího), než 30.

Dalším důvodem je to, že náklady na servis a odpisy hodnoty mojí ojetiny jsou kolem 10000Kč ročně. Roční náklady u nového auta? 200000 Kč ročně vyhodím "jen" na ztrátě hodnoty. Co pak si ty prachy tisknu?

Nelze opominout ani kvalitativní propad většiny automobilek a přechod z motorů na "motůrky". Výkonnostně jsou sice výše, ale jízdním projevem níže. A bohužel u některých se již začínají objevovat informace, že i životnost je podstatně níže.

Vlastně mě napadl jediný důvod, který by mě možná přiměl k pořízení nového auta. Kdybych si ho mohl alespoň z půlky odečíst z daní, jakožto účelně vynaložený náklad za dosažením zisku - dojížděním do zaměstnání.

+56/−7
doporučit
27.12.2018 9:22

T70o32m13á69š 12V85a20l44d69e73r 7643820139

Teoretici začínají vyvolávat paniku. Ta se přenese na burzu a investory, začne přituhovat. Tím, že se prodávali před registrované vozy, problém vznikl pouze na papíře. Prodalo se více vozů za stejné období než v minulém roce.Skokově,ne plynule. A tak pokles způsobený nedostatečným výběrem je v celku logickým výsledkem. Z hlediska brexitu opět poplašné zprávy. Opět se čeká pokles. Ale je třeba hned vyvolávat paniku? Teoretici často stahuji gatě dlouho před brodem. Trh sám ukáže jak se podobnými událostmi vypořádá. Je to stejné jako s voličskými preferencemi. Některé lehce manipulují s určitou masou voličů. Tady nikdo přesně neví co se stane a už se také manipuluje s masou.Ani neukáží data ze kterých vycházejí. Protože většina si výsledky cucá z prstu i když nějaká data mají k dispozici.

+94/−17
doporučit
27.12.2018 0:37

J69a67k20u89b 51R25o32u45s 3803610724822

EU se konečně povedlo to, o co se už roky usilovně snaží. Zařízla si husu, která snášela zlatá vejce, a na které jsme existenciálně závislí.

+150/−32
doporučit
27.12.2018 0:27

M41a51r47t84i19n 61P21r25o91k62o18p 6336217980805

Bohužel tohle není o ekonomickém cyklu. Na něj se to chce někdo hodit, článek popisuje dopady nepřirozené regulace trhu. Naprostá většina zákazníků nechce něco jako DPF , adBlue, ani eletromobily atd.... To je výmysl lidí kteří si většinou nikdy svoje auto nekoupili..

Trh není nesycen, ale došlo k změně nabídky a na trhu jsou z donucení auta která spotřebitelé nechtějí, nebo na ně finančně nedosáhnou. Narozdíl od předchozí nabídky.

+60/−10
doporučit
27.12.2018 9:31

R67a22d68i21m 67S70l32á86d87e74k 3311412763319

20 let se varuje před jednostranným zaměřením našeho průmyslu na automobilovou výrobu. Teď když ale čekáme druhou krizi za posledních 10 let, svedeme všechno na EU, je to pohodlnější ;-D

+58/−10
doporučit
27.12.2018 7:45

M43a88r70t40i85n 69K43o71u59š60a 6225534674

Nevím kterým investorem na pokles je asi podplacen autor tohoto článku, ale jestli nějaká krize přijde, pak kvůli takovým to "vědeckým" předpovědím.

Auta se prodávají hůře nikoli kvůli krizi, ale proto, že jsou díky zeleným fanatikům zase o něco horší, dražší a komplikovanější.

Náš největší problém není jak zažehnat krizi ekonomicky, nebo jak navrhovat auta.

Ale jak se zbavit běsu fanaticky zelených politiků, kteří nás vedou ke krachu svým běsněním.Je to rozvinuté náboženství, které jako všichni fanatici nic nenabízí, pouze vše rozvrací a jakékoli argumenty, ani zákony přírody neuznává.

+121/−27
doporučit
27.12.2018 6:44

A16l58e86š 77K51o43ž64í32š22e50k 2147227195643

Evropsti zeleni tady opet nastoli tak vytouzeny stredovek

+76/−17
doporučit
27.12.2018 1:28

P19a86t30r44i92k 57S73v47o91b34o39d47a 3949611186975

Po přečtení článku mě napadlo jediné? kdo chce vyvolat finanční krizi?

+39/−7
doporučit
27.12.2018 8:30

M24i12l20a79n 38N87o52v88á43k 2650205765295

Jsou to jen důsledky ekoterorismu prorostlého do mocenských struktur. Počínaje EU až po zklidňování na místní úrovni. Totálně to položí ekonomiku a většinu to přivede do chudoby. Solární ekobyznys, bysnis s emisními povolenkami, omezování výroby automobilů, tabákových výrobků, plastů, žárovek, vysavačů atd. Může to vyvolat i značný chaos ve společnosti prvním signálem jsou např. Žluté vesty.

+29/−4
doporučit
27.12.2018 9:40

J35a73n 60Z78í22m49a 3723915183737

Když se automobilový průmysl nedokáže rázně postavit ekologům a těm jejich nesmyslům, tak ať se připraví na sérii bankrotů a tisíce lidí které bude muset propustit.!!

+64/−15
doporučit
27.12.2018 7:13

J62a42n 21Z93í53m22a 3953695703137

Tady se jen ukazuje, do jakých pekel nas vedou soucasni ekologove.

+22/−2
doporučit
27.12.2018 11:31

V97l83k 30J31a43r40o10s37l47a96v 8273662

Útoky Europoslanců na vlastní firmy /viz. p. Jourová/ začínají nést své ovoce

nesmyslné euro normy a jiné nařízení prostě jinak dopadnout nemohly RvEURv

+38/−7
doporučit
27.12.2018 8:31

P59e77t67r 81M21o44l16á15k 9388561467274

No konečně si toho novináři všimli. Ted ještě zda to zjisti i Bureš, když ma jasné naplánovanou křivku růstu ekonomiky.

Jinak “ gratuluji” EU k likvidaci automobilového průmyslu! A elektromobilita zatím opravdu není zatím správné řešení. Dokud vetsina Evropy odmítá jádro a chce se spoléhat na nestabilní obnovitelne zdroje.

+60/−14
doporučit
27.12.2018 6:14

P92e98t75r 47V95e49s72e77l44ý 6646612935913

Koukal jsem, že 1,6 atmosféru už nikde neseženu, tak zkusím s novým autem ještě počkat, jestli nepřijdou v EU k rozumu.

+48/−11
doporučit
27.12.2018 0:15

V28á39c60l18a46v 25Z45a93j37í92č43e37k 4860581688456

Omezení výroby aut by v ČR mělo nedozírné následky. Možná že většina firem u nás je orientovaná na automobilový průmysl, omezení dodávek od subdodavatelů a výrobců, by asi znamenalo i snížení počtu zaměstnanců. Pro mnohé firmy, které nemají náhradní výrobní program buď z důvodu neschopnosti managerů nebo i z důvodu jednoúčelového vybavení továren a dílen a zaměstnáváním lidí bez vyučení, by to byla katastrofa. Je asi velká chyba, že ten ústup od našich tradičních výrob byl strašný a těžko by se ten stav obnovil. Nějak ta všemocná ruka trhu nefunguje pružně. Můj názor.

+17/−1
doporučit
27.12.2018 9:58

K79a50r46e12l 37M43a64z62a40č 3977333486319

Fascinuje mě, jak EU všemi možnými prostředky ničí sama sebe. Čí je to zájem?

+41/−11
doporučit
27.12.2018 1:52

M93i26l72a88n 92V15o54l96e90k 5419113336659

Většina nových aut se neprodává proto, že je lidé nutně potřebují, ale protože už jezdí pár let ve starém a to si ve své pozici přece nemohou dovolit. To je i důvod, proč automobilky couvají z trhu malých aut, tam se mohou prodeje výrazně snížit na dlouhé roky, ale to u manažerských aut nehrozí, tam je to tak na rok dva. Cena v tom zase tak výraznou roli nehraje, ušetří se jinde (na jiných).

+16/−2
doporučit
27.12.2018 8:08

P15e41t19r 19Š89i14m42e59k 2839207566898

Po celé Evropě je obrovská spousta zastaralých technologií, neudržovaných domů, utilit, které čekají na obnovu, údržbu, modernizaci, věci, které máme teď, nevyužíváme ani zdaleka na 100% a tady se fňuká kvůli pár neprodaným autům.

+25/−6
doporučit
27.12.2018 7:37

P89e94t95r 54P15o27l21á54k 1167975276638

Pokud prijde dalsi krize, bude to krize do velke miry umela - nafouknuta medii a jejich strasenim beznych spotrebitelu( zazili jsme to uz i behem krize po roce 2008 ) a dale naprosto iracionalnim pocinanim evropskych politiku, kteri pochoduji pod zelenymi prapory ke svetlym zitrkum a jsou diky tomu schopni zariznout automobilovy prumysl, ktery zivi stovky milionu lidi po celem svete...

+27/−7
doporučit
27.12.2018 8:24

J96i65ř63í 89S87t88e19j45s78k70a38l 8322529318173

Po přečtení dlouhého článku jsem dospěl k názoru, že nikdo nic neví. Je to trochu jako volební prognózy. Nakonec to dopadne stejně jinak.

+14/−2
doporučit
27.12.2018 8:02

Najdete na iDNES.cz