Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T43o29m49á61š 20K80u93c75h25a87ř 3577231728791

"Auto kupte letos, než podraží"

A růst prodejů je zaručen. :-)

+17/−1
doporučit
25.1.2019 1:57

J37a31n 70M22a16c80h75á77č 3727116593342

Z těmi elektroauty je to asi jako,kdyby vám někdo nabídl novou práci-Je to super práce,sice dostaneš mín peněz,ale zase budeš makat víc hodin,a i ta práce je horší a těžší než ta před tím,prostě to bude fajn.

To samý z elektroautama-Kupujte si je,je to paráda,jsou drahé,maji malý dojezd,dlouho se nabíjí,taky není kde,servis je taky komplikovanej,a když začnou hořet,tak je to na celej den...

+23/−5
doporučit
25.1.2019 6:57

R94a88d59e34k 77H58o78d58a63ň 9956457331943

Hlavně chci vidět ten "masivní rozvoj elektromobilů", kterým všichni pořád straší. Před 20ti lety vypisovali spojenci Toyota+Alcatel granty na výzkum akumulátorů a superkondenzátorů jak divá. Výsledek je, že dobré není ani jedno. Jasně, akumulátory se zlepšují, ale o kolik?

Podobně se pořád řeší, jak je elektromobil výhodný a přepočty na spotřebu. Ty ovšem zcela ignorují ekonomický pohled, kde si stačí trochu propočítat bod zvratu a je zřejmé, že ty "levné kilometry" se začnou projevovat většinou tak někde u najetých 250 000 km. A to je ještě majitel elektromobilu v pozici černého pasažéra - kdy daně z benzínu a nafty slouží nejen na rozvoj/údržbu silnic, ale hlavně na sanování děr v rozpočtu. Jenže čím víc bude elektromobilů, tím víc budou tyhle peníze chybět. A pak co? No pak se zdraží, jak jinak.

No a pak je tu další drobnost. Zoufalý dojezd se řeší skrze nabíječky. Jenže nabíjet na dálnici půl dne nikdo nechce, takže je snaha nabíjet většími proudy. Je ale zřejmé, že tohle při zvětšujících se kapacitách stačit nemůže, protože taková připojení k dispozici nejsou. Takže bude muset být mezičlánek - tedy akumulátor "na benzince". S kapacitou výrazně větší než mají auta, aby bylo možno nabíjet z něj, a současně nebylo třeba řešit, že benzinka by potřebovala na rychlé nabíjení proudy v řádu stovek. Jenže... ten mezičlánek taky nebude zadarmo. Ono vykopat díru na benzín u benzinky je levné, ale ten akumulátor bude potřeba udržovat, vybíjení a nabíjení mu bude zkracovat životnost a tak dále. No, na tu "ekonomickou" stránku věci bych moc nesázel. Spíš jednoho dne zdaní spalováky tak, že se z nich stane neprodejný stroj, a současně nebude reálné ho provozovat. A současně elektromobil bude nedostupný. Takže kupujete-li si nyní nemovitost v okolí měst, protože stávající garnitura není schopna řešit územní plán tak, aby byty nestály 5+ milionů, počítejte s tím že by měla být ta dědina dostupná vlakem. Jinak můžete být v roce 2030 nahraní.

+8/0
doporučit
25.1.2019 16:20

L59a68d42i91s15l49a50v 94K27a58l94o76u23s 7615726711640

Asi budu dál smrdět se svým 15 letým autem ještě hodně dlouho, jako výsledek této rovnice.

+8/0
doporučit
25.1.2019 13:54

J56a48n 12M84a85r15t26i90n 6202980439

kupujte, nebudu !! (ja si zatial drzim svojho stareho a spolahliveho Hyundaia (11 rokov, 312 000 km najazdene mnou)

+6/0
doporučit
25.1.2019 10:22

V23l26a40d85i46s26l55a22v 42N85o66h61e18j39l 7778397648571

budu hejckat svoje stary delniky, at si zdrazuje co chce...

+5/0
doporučit
25.1.2019 2:37

K64a96m15i86l 98D49o95l31e20z73e63l 6262106934492

kdysi, kdyz byla levna elektrina na tomto serveru se neustale doporucovalo topte doma elektrinou, je levna, je to bez prace. Splousta lidi vyhodila kotel a koupila si primotopy. Za par let elektrina zdrazila a stal se z ni nejdrazsi zpusob vytapeni.

S elektroauty to bude stejne. Jakmile jich bude vic, stat zacne danit elektrinu pro nabijeni obdobne jak dani PHM, 70%.

+6/−1
doporučit
25.1.2019 12:20

H16o80n11z27a 19T39a95r 3159602384772

Mediální masáž .Stejně jako před zahájením prodeje SUV

Zvýšený počet článků na téma Elektromobil jen potvrzoval to, že se Škoda auto po několika letech slibování chystá začít prodávat automobily s hybridním a čiste elektickým pohonem.

+4/0
doporučit
25.1.2019 11:40

P88e86t92r 55B18á74č61a 8435556115375

Nechce tem elektro kramum udelat zvlastni sekci?

Fakt me tahle dennodenni masirka uz nebavi, chci si cist o autech, ne o vlkhkym snu par ekopomatencu.

+5/−2
doporučit
25.1.2019 16:13

J36a26r90o88m25í16r 81H57l26u84b71e21k 9124570765227

Přes den -4 a dojde mi proud. Nevím, jak bych to přežil? Dobíječka v nedohlednu a ještě bych tam musil strávit 4 hodiny. To už ani nemluvím, že v autě máte i malé děti. Děkuji, nechci.

+5/−2
doporučit
25.1.2019 13:21

I55r27e67n90a 54N58e30č59a18s38o64v64á 8877646664

Honem vykupte zásoby zastaralých vozidel ,jak vyrobíme modernější , tak ty stará budem zdražovat;-D

Tj mít škodovka skladem Favority nebo 120ky tak se o ně lidi poperou.

+6/−5
doporučit
25.1.2019 7:58

K48a48m77i54l 83D35o29l24e89z33e12l 6222916264752

co budu delat v zime s elektroautem v 5 hodinove zacpe na D1?

Zmrznu nebo mi hasici privezou napajeci kabel? Moznym resenim je vozit si plynovy varic aspon si udelam teply caj

+4/−2
doporučit
25.1.2019 12:14

P90e97t41r 62H16a25r87i20p82r76a95s41a79d 86H51a26j69i61č 5281336713330

Myšlení českého člověka. Kupte si naftáky, pak z toho vybouchejte filtr pevných částic a zablokujte softvérově AbBlue. A budete v pohodě. :-(

+5/−7
doporučit
25.1.2019 8:52

Z94d48e76n79ě22k 20P52a41v41l66i97š 8475490836

Nemám nic proti elektromobilům, nicméně ve středu před půlnocí jsem byl vytažen z postele, že musím na Letiště Praha, s poloprázdnou nádrží jsem se stavil na tank ono, vrátil jsem se ve 4 ráno, najel jsem téměř 300 km. Se zbytkem nafty v pátek jsem ujel 370 km za 7 hodin + 45 minut čekání v mrazu -8 v zahřátém autě. Nafta, prémiový německý šestiválec mně dává jistotu dojezdu bez přemýšlení kde natankovat.

+2/0
doporučit
26.1.2019 12:13

J37a65n 29D69l51o98u50h71ý 7844919670919

Hm hm na case vymenit jedno ze svych aut a svete div se neni z ceho vybirat (uz rok tapu co koupit). Mam konkretni pozadavek: 4 valcovy atmosfeticky motor s multi port injection ci podobnym resenim (Motor musi splnovat pozadavky pro prestavbu na LPG). Na trhu aktualne v me cenove relaci se pohybuje pouze par vyrobcu s JEDNIM autem v cele modelove rade: Dacia, Mitsubishi, Toyota, Mazda. A to je vse pratele ;-D Prekvapive u Jeepu jsem nenasel atmosferu ale pouze fiati turbo trivalec! Pokud se kouknu na mirne jete ojetiny s atmosferickymi motory, pak je nabidka obrovska R^

+2/0
doporučit
25.1.2019 11:07

J24i48ř55í 63B66r45u96t67o57v93s69k34ý 2370108142160

Elektroauta mají největší potenciál ve velkých městských aglomeracích, hlavně pro rozvážkové firmy-pro jednotlivce až moc ne

+2/0
doporučit
25.1.2019 8:34

G32e59o89r25g 90K81o77m43b60e44r29e71c 9794181516111

nekdo tu nize pise " ....nastane obdobná situace jako u chytrých mobilů"

nokia 5110 mi vydrzela s jednim nabitim minimalne 5 dni. Dnesni chytry mobil, opakuji chytry, vydrzi s bidou 24 hodin. Pro nekoho zrejme uzasny pokrok. ;-)

+2/−1
doporučit
27.1.2019 18:42

V31í26t 35K87o49u51b67a 6976870134298

Jako zámečník chodím hodně po novostavbách zabezpečovat prostory, ale že by některé podzemní parkoviště byla vybavena nabíječkami jsem ještě neviděl. Uvědomujete si, že aby jste mohli v takovém parkingu přes noc nabít třeba 40 vozidel, tak by jste místo stávajících 40 elektorměrů pro byty po 20A potřebovali 40 elektroměrů po 60A nebo dokonce 90A? Víte jaké vedení a jaká infrastruktura by byla potřeba v jednom jediném domě? Kolik by to stálo na jediném větším sídlišti? Navíc třeba Liberecký kraj nemá prakticky volnou kapacitu. Posílení jističe u bytu z 24 na 32A je neřešitelný problém.

Nechápu, komu chtějí ty předražené hračky nabízet ke koupi. Pokud EU neplánuje nějaké násilné zdanění veškeré ostatní dopravy, tak ani průměrně vydělávající Němec není dost bohatým, aby utáhl provoz takové věci. Natož pak našinec.

Jediným důsledkem bude likvidace mobility 50 až 70% populace a ve své podstatě návrat do 50-tých let. Hypermarkety zkrachují, protože se do nich nebudou z venkova sjíždět lidé na nákupy, nebudou mít čím. Vrátíme se smíšenkám v každé vesnici a bude nám dobře. Budeme se všichni mít stejně ŠPATNĚ.

+2/−1
doporučit
25.1.2019 12:15

L13u89k16á73š 40K10m49e65n55t 5779247184570

Aneb likvidace evropského automobilového průmyslu v přímém přenosu. Když pominu chemicko/potravinářský (z většiny tedy chemický) průmysl, tak je to v podstatě poslední velké průmyslové odvětví Evropy, které ještě něco skutečně produkuje. Vše ostatní se přesunulo do Číny a zde to dopadne stejně. Protože se najednou zjistí, že elektromobil z Číny stojí polovinu toho z Evropy. Kdy drtivá většina obyvatel Evropy prostě nebude mít na elektromobil za mega a více, když si dnes berou úvěry na auta za 300-500 tisíc.

A automobilový průmysl zaměstnává v Evropě poměrně dost lidí ... přímo i nepřímo. Vyhlídky nic moc.

+2/−1
doporučit
25.1.2019 10:07

J49i11ř61í 74Z36ý73k64a 9239903381300

koupit letos 3-4 válcový maloobjemový motor? To raději počkat na spřažení s elektromotorem v podobě plugin hybridu a nebo rovnou na plnobaterkáč.

+2/−2
doporučit
25.1.2019 13:20
Foto

J15o21s60e84f 73H80r96d56l94i35č92k82a 9129638232

ryba smrdí od hlavy a je to jako s timi uchoštouchy, něco co nemá největší vliv na znečištění tam začneme, stačí si najít grafy (http://www.vitejtenazemi.cz/cenia/?p=znecisteni_ovzdusi_z_dopravy&site=doprava) jestli na co2, nox či na pevné částice nemá náhodou vliv někdo jiný , třeba nákladní doprava či průmysl; osobní doprava se podílí dle url 12% ,7% 18%, kdybychom nyní zakázali veškerou osobní dopravu tak bude hned čisto, že? stejně tak když přestanem používat uchoštouchy ze dne a den hned budou skládky prázdné a moře čisté...

+2/−2
doporučit
25.1.2019 11:56

Z97d81e64n43ě74k 98P30a79v35l80i32š 8355110936

V současné době elektroauta nabízejí málo muziky za hodně peněz. Například jako manažerské vozidlo Audi e-tron začíná na ceně 2,1 mil. Přitom za 1,5 mil. se dá pořídit velmi slušné Audi v benzínu nebo naftě s dojezdem 1000 km na nádrž a nemuset řešit nabíječky. U dodávkových vozidel je to obdobné Renault Kangoo v elektrice 700 tisíc Dacie Dokker 200 tisíc.

+1/0
doporučit
27.1.2019 9:59

V38a17š36e15k 87Ř44í43h92a 2423593688702

Věta auto kupte letos než podraží je dokonalá novinářská kachna, kterou automobilky hodně zaplatily.

+1/0
doporučit
26.1.2019 23:18

S85t18a28n64i63s27l85a33v 39N12ý58v85l39t 2734625783

Nejdřív se to všechno zavede. Pak se začnu lidi bouřit, pak budou eurovolby a kromě krimigrantů i tohle bude téma. A pak se možná něco pohne. Akorát to bude trvat třeba deset roků. Rv

+1/−1
doporučit
27.1.2019 12:14
Foto

T23o93m56á24š 46Z87e46m12á84n33e90k 2987204462545

Měli jsme doma elektrické autíčko pro děti. Nejdřív jezdilo dlouho a rychle. Ale záhy to bylo s přibývajícími cykly horší a horší. Pak byla zima a nejezdilo se, jenom občas dobila baterie. A druhým rokem už milé autíčko jezdilo pomalu a krátce. Možná někdo namítne, že jsme se o něj měli víc starat. Hýčkat baterii, nabíjet pokud možno pomalu a přes zimu nosit domu. A já bych mu dal za pravdu.

+1/−1
doporučit
27.1.2019 4:31

Najdete na iDNES.cz