Diskuse k článku

Prodeje dieselů opět rostou, na českém trhu vládnou škodovky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vložit nový příspěvek

Přihlášen uživatel: (odhlásit)


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


M71a93r98e28k 40J79a73n18e46č39k26a

8. 11. 2019

Ať si říká, kdo chce, co chce, tak i nejnovější diesely a emise, neemise smrdí furt.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P46e69t27r 84M36i67c19h73a39l

10. 11. 2019

Protože je v tom řepka.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J46i86ř47í 88B82r72u52t71o70v76s18k45ý

7. 11. 2019

Volvo 3 roky staré, 500 koní 8x4,výfuk stále jako nový, uvažoval jsem chytat spaliny do pytlíků a pak to prodávat v Japonsku jako čerstvý horský vzduch ,tolik k emisím

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P12e15t90r56a 35B55r42o28d90o66v36á

7. 11. 2019

No když se na benzínovou fabku čeká půl roku... Ne každý má čas..

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P38e15t78r 38M29i39c48h62a27l

7. 11. 2019

Dalo se to čekat. Diselgate vyšuměla do ztracena a výhody naftových motorů jsou pro delší nájezdy kilometrů pořád nesporné. Navíc dnešní diesely jsou podstatně čistější, mimo jiné i díky té aféře.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P80e67t27r 84P55o20s45p67í37š12i46l

7. 11. 2019

Jenže u Škodovky je v reálu volba mezi benzínovým litrovým tříválcem a dieselem. Cukající a žravou 1,5 tsi nepočítám.

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J69i30ř79í 44S64e36h37n11a22l

7. 11. 2019

Tu 1.5 TSI mate, nebo jste o ni slysel jen v hospode od lidi co ji taky nemaj? Momentalne je to v tech strednich vykonech mozna nejlepsi motor na trhu. V oktavce se to spotrebou vejde pod 6, je to krasne tichoucky, bez vibraci, naprosta pohoda. A samozrejme naftak o stejnym vykonu si to namaze na chleba.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P75e55t47r 78M59i19c82h14a43l

7. 11. 2019

Tak on ten motor problémy měl:

https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/skodovka-uznala-potize-benzinoveho-turbomotoru-1-5-tsi-chysta-svolavaci-akci

Předpokládám ale, že je VW vyřeší, nebo už vyřešil. Výhledové o tomto motoru taky uvažuji, pokud nebude něco lepšího.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J32i41ř32í 23S89e63h44n86a16l

7. 11. 2019

Tak to snad ani neni problem motoru jako takovyho, ale nekterejch jeho aplikaci v kombinaci se SW v ECU a evidentne to jde fixnout. Mame ho v jedny asi rok stary Oktavce a je to zatim bez problemu.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P11e24t20r 73M89i88c30h66a17l

10. 11. 2019

Může být. Jen jsem reagoval na to, že ten motor prostě problémy měl.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M34a43r73e92k 11Š46t50ě50t35k29a

7. 11. 2019

Co jiného se dnes nabízí pro někoho s nájezdem +20-25 tisíc km ročně než diesel? Navíc všechna nová firemní auta jsou kupována také jako nafťáky, i Scala apod.

4 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Š48i34m46o36n 40M33a14r69t23y55n40e26k

7. 11. 2019

Třeba něco s benzínovým motorem?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J10i76ř30í 36S85e12h12n64a58l

7. 11. 2019

Zajimavy tvrzeni, akorat to neni pravda. Benzinovy motory jsou normalne k dispozici a ja treba jiny nekupuju, a to ani do firmy, ani soukrome. Presne na ten najezd co pisete, 20-30 tisic rocne. Koupit si muzete co chcete.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I57v92a11n 58K69o69p38t39a

8. 11. 2019

No tak pro 20-25.000km/rok bych ještě volil (volím) benzín. To není extra velký nájezd, 25km (diesel se sotva ohřeje, olej) do práce a zpět + 2 dovolené.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M84i71l48a37n 25R48e80z63n87i78c49e85k

14. 11. 2019

Asi ano, pokud odmyslíte individuální preference, čistě objektivní optikou bych řekl min. 30 tis. ročně a víc. Já mám nájezd cca 25 tis. ročně, délky tras hodně různorodé, ale nedám na 2.0 TDI dopustit (koupeno za cenu benzínu v akci). Dlouhodobý průměr spotřeby 5.2 l.

Navíc nové motory s označením EVO se budou ohřívat díky oddělenému chlazení podstatně rychleji. Taky je docela rozdíl, zda vyjíždíte s autem z garáže nebo celou noc stydne venku. Nicméně každý pohled na palivoměr a návštěva čerpací stanice je důvod úsměvu, ani hodnoty začínající čtyřkou nejsou vůbec výjimečné a to si benzínem neužijete ani omylem;-)

Na delší štreky ideální. Poslední měření Zalakaros v Maďarsku 700 km, průměr 87 km/hod na zimních pneu, naložený vůz 4 pasažéři a plný kufr. Výsledný průměr přesně 5.0 litru/100 km.

Firemní flotila je celá na naftě, škoda jen, že hodně 1.6 TDI s pětikvaltem, to je asi nejhorší kombinace, co koncern vyprodukoval.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J28o16z20e75f 18H43r96i72c74i60š48i48n

7. 11. 2019

Rozumí někdo této větě.

Podobný vývoj byl zaznamenán i v Německu, kde v říjnu prodej naftových automobilů vzrostl o 9,6 procenta na 30,9 %

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M70a69r89t41i44n 77S70e63d75o40n37a

7. 11. 2019

Mel by kazdy kdo logicky uvazuje. Z 21,3 % vzrostl o 9,6% na 30,9 %.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J82o90z87e84f 37H48r72i97c33i61š78i40n

7. 11. 2019

Tak to by ale byla pak pohádka o růstu podílu prodeje a ten vzrostl o 9,6 procentuální bodů.

Spíše to chápu jako růst o 9,6 procent s podílem dieslů 30,9%. Je to sice stále na nejnižší úrovni od října 2000, ale klesající trend se nyní zastavil.

Nic to nemění na tom že na idnes přestali po sobě číst a cílem není něco sdělit ale udělat článek aby na nej lidé klikali.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I50v81a34n 50K36o72p65t64a

7. 11. 2019

Mezimesicni rozdíl 9.6% a v říjnu mají podíl 30.9%. Jevto napsané stručně jasné a srozumitelné.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M34a33r10e66k 54D57o48l28e20ž17a85l

7. 11. 2019

Včera tady v Bristolu UK odhlasovali že od roku 2021 zakáží vjezdu dieselu do centra

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D20a86n78i37e84l 29P57a68n33e11k

7. 11. 2019

To jsem zvedav jak budou zavazet obchody a restaurace v centru :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D62a25v85i91d 38P48e58t19r

7. 11. 2019

Dnešní dieslový motor je takový, že ovzduší moc neznečišťuje. Jen CO2+voda-produkty hoření, ale skoro nic dalšího. nedá se to srovnat s tím, co šlo (či jde), ze starých naftových náklaďáků.

Ovšem CO2 u spalovacích motorů bude vždy (hoření: uhlovodík+kyslík=CO2+voda).

Elektromobily (zatím) mají dost nevýhod (vysoká cena baterie, dlouhá doba dobíjení, velká hmotnost baterie a malá výdrž-počet opakovacích cyklů).

6 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M36i43k90u19l75á13š 59K90a31l39i78n98a

7. 11. 2019

Do baraku mi nesmi nic pod obsah 1.9 a smi jen diesel :)

4 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D53a86v25i75d 67P52e71t54r

7. 11. 2019

Vybírám si auto podle jiných parametrů, než jen obsah motoru. výkon sice souvisí s výkonem motoru, ale není to jen objem.

Hledím na rychlost, kroutící moment pro obvyklé rychosti (=zrychlení), bezpečnost a na spotřebu.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není