Diskuze
Přibývá smrtelných nehod, od kterých ujede viník
Děkujeme za pochopení.
fikejz
tak jsem četl,
že za komančů bylo esenbáků asi 20 000 a dělali i to všechno co za ně dnes dělají úředníci měst a další lidé. Teď jich prej je 50 000 plus městský a nemůžu říct, že by stáli za každým rohem, nepřehlednou zatáčkou, nebo za horizontem.... ,a hlídali a zvyšovali pravděpodobnost potrestání nějaké prasárny. Fakt je, že i pracují - občas je vidím zašitý s radarem na dvoukilometrový rovince kde je padesátka a cesta na čtyři jízdní pruhy.
PetaP
přitvrdit
Mnohonásobně zvýšit pokuty a tresty vězení a dělat častější kontroly. A důsledně vše dodržovat. Jediné řešení.
AAA
Re: přitvrdit
Jenom aby se naslo dost mista v jiz dnes preplnenych veznicich
Kafka
Praktické výsledky díla dopravních "expertů"
Nějak nám zmlkly jejich vítězné tirády o tom, kterak nás občanstvo ochránili před sebezničením. Dokonce i pan policejní prezident (nyní už bývalý) v praxi dokázal, že všechny ty zákazy a omezení jsou pouze vymyšleny k tomu, aby lidi naplnili erární kasu. Na bezpečnost provozu to nemá žádný vliv a tisíce řidičů, kteří denně s úspěchem porušují stupidní Šimonovského paskvil a dokonce mají tu drzost, že nebourají,jen potvrzují tuto skutečnost. A není divu.Řada tzv."dopravních expertů" se rekrutuje z řad dopravní policie. Ta vždycky soustřeďovala policajty s nejnižším IQ, kteří neměli na víc než buzerovat lidi. A řada z nich si přitom i hojila své komplexy.Od takjových čekat něco jiného než zákazy a drakonické tresty by bylo naivní.Tito pánové jen účelově zneužívají cítění lidí k prosazování svých ryze sobeckých zájmů.Velmi dobře totiž chápou,že dodržovat jejich výmysly v praxi je nemožné.
Tupolánek
Re: Praktické výsledky díla dopravních "expertů"
Nelze než souhlasit s tím,že ŠIZÁK je dělán účelově a jeho skutečným smyslem je vytahat co nejvíc peněz z kapes občanů. Je pravdou i to, že od omezenců z řad policie nelze čekat nic jiného než represe. Páni experti nám záměrně zastírají skutečnost,že jejich omezení vycházejí z konstrukce a výkonů vozidel před padesáti lety a vůbec neberou v úvahu technický rozvoj. Navíc z každého řidiče chápou jako potenciálního vraha nebo alespoň jako tupého, nemyslícího tvora, jehož jedinou snahou je spáchat sebevraždu s pomocí motorového vozidla. A na licoměrné
varování typu:"co kdyby přejeli tvoje dítě" část jednodušších lidí stále ještě slyší. O "kvalitě" práce pánů expertů nejlépe vypovídá i to, že počet nehod v porovnání se statisíci úspěšně porušených zákazů je mizivé procento. Nehodovost se zcela vymýtit nedá. Jedině zákazem silniční dopravy. Jak vidět, páni "experti" se o to už neúspěšně pokusili.
Keni
a neni to spise naopak ?
No nevim. Zase zvednout represe? Co je to za blbost ? Ja beru za nejvice represivni u nas byvaly Nymbursky kraj a Rakusaky. Popravde to co dokazi ridici v techto oblastech nema obdobu.
Dalsi problem je dohled od lidi, co nic nedokazi (tim nemyslim statni policii). tito tabulkovy plnici mestskych pokladen nedokazi pouzivat rozum, a jak psal nekdo nize, nelze pak jezdit dle rozumu (teda pokud nejste hazarder a nechcete prichazet o body apod, ze se treba uhybate cyklistovu pres plnou caru na prazdne silnici apod).
Takze jeste vetsi represi k jeste horsi situaci. Me uz od noveho zakona nekdo tuknul auto 3x. Protoze mam skoro veterana, nevyplati se havarijni. Vinika jsme vypatral jen jednou.
Medved
a co se divite????
Zdravim,
,ze se divite? Svara na podzim nasel rozpulenou skodovku,mrtveho sofera na volante,zaschla krev na krku. Zavolal policii,ktera ho nasledne cely den dusila,jak se k tomu dostal,jestli se nahodou nehonili,no proste unikat. takze pak se clovek tomuto vubec nedivi,na jedn ustranu chce pomoci a na druhou stranu tio na nej malem svedou. No comment.
M.
bigmarcel
.
OldFaker - už jen ta přezdívka mi stačí,abych věděl jaké pako se za ní skrývá
OldFaker
A jestlipak víte...
...co je to Old Faker? Než zase něco zablijete, poskoku?
Alcator
Názor ex-brňáka
Zdravím vás, ještě před dvěma roky jsem jezdíval v Brně, nyní už bydlím a sleduji (a účastním se) dopravy v Praze. Vypozoroval jsem (subjektivně) jeden zajímavý rys: Kritická přetíženost pražské dopravy vede řidiče k tomu, aby místo pravidel používali zdravý selský rozum. V Praze častěji vídám, že řidič, který má přednost, pustí šoféra z vedlejší, který by se jinak neměl šanci do fronty zařadit; častěji vídám různá galantní pouštění protisměru přes zúžení apod. - prostě proto, že řidiči dříve nebo později sami zažijí, jaké to je, když kvůli nějaké překážce pět minut čekají, až se konečně přeruší ta nekonečná řada aut v protisměru, která má přednost... A proto si spíše všimnou, když jiné auto je v téže nezáviděníhodné situaci.
Trošku bych řekl, že by na první stránce Vyhlášky mělo být velkým písmem napsané HLAVNÍ PRAVIDLO: "Řidič je především povinen dbát na plynulost silničního provozu. K dosažení tohoto cíle smí porušit ostatní pravidla." (bude pokračovat)
Alcator
Re: Názor ex-brňáka (2)
Ono je totiž například zcela zjevné, že pro plynulost provozu je přínosnější, když při předjíždění na krátkou chvíli zvednete rychlost klidně i o 20 nad povolenou, abyste předjížděcí manévr co nejvíc zkrátili, jenže z autoškol vychází zelenáči, kterým instruktor jak svaté dogma opakoval, že nesmí překročit rychlost. A bohužel než se ten zelenáč přetransformuje na zkušeného řidiče, který ví, kdy je VHODNÉ rychlost překročit, aby se zmenšilo potenciální nebezpečí dané situace, trvá to dost dlouho a mezistavem je stav, kdy se ten zelenáč chová jako pako.
bigmarcel
ČR - papežštější nežli papež,
když si uvědomíte,co ti naši posranci prosadili za represe a jak veliké fin. částky musíte zaplatit za kdejaký přestupek,kolik bodů tratíte za kraviny a máte jich jen 12ks,tak se nesmí nikdo divit,že se začíná vyplácet ujíždět a to nejen od nehod,ale rovnou i dopravním policejním hlídkám!
Nebráním tady lidi co jezdí pod vlivem,ale překvapivě v Německu hrozí za tento přestupek 200-480euro max!!! To je max. 15.000,-kč,u nás hrozí min.25.000,- až 50.000,-!!!A teď si vemte kolik bere takový Němec a kolik mu ještě i po zapl. nejvyšší pokuty zbyde a kolik bere takový obyč. Čecháček .Je to směšné, tohle musel vymyslet chorej mozek!
A proto ať se nikdo nediví,že se opravdu vyplácí radši zdrhnout,je-li i minimální šance,že to projde.Ty postihy jsou totiž opravdu likvidační!
kestrik
Re: ČR - papežštější nežli papež,
Tedy to je uvažování. Fakt žasnu !
Kdopak těm šoférům radí, aby jezdili likvidačně ?
Kdyby nejezdili jak prasata, nebyly by postihy
...inteligente
Humr
Policejní ubožáčci nechápou?
Není divu. Dostali téměř neomezené pravomoci a rázem se všichni cítí jako elita.Ostatně- Šimonovského paskvil si taky vybrečeli fízlové. Většina "dopravních expertů" se rekrutuje z členů dopravní policie(tedy policejní spodiny) nebo s nimi úzce spolupracuje. Jejich omezené chápání začíná a končí v kategoriích: zakázat, oflastrovat,odebrat ŘP.Proti policejní zvůli se lze účinně bránit třeba řidičskou solidaritou.Dneska už se plně ukazuje, že drakonické tresty vedly pouze ke zvýšení bezohlednosti řidičů.Nehod neubylo, mrtvých přibývá. Myslet si,že to vyřeší tvrdé tresty si může akorát stupidní policejní mozek.Proto fandím všem, kteří najdou odvahu dokázat, že naše dnešní policie je banda tupých namyšlených primitivů.Nehody byly,jsou a budou. Přináší to civilizace. Stejně jako nemoci nebo kriminalitu.Žádné drakonické tresty to nevyřeší. .
fuk
Re: Policejní ubožáčci nechápou?
Ach jo. Je tragedii ze existuji lidi jako ty. Hloupi a lhostejni k jinym.
Hlupe! Vetsine dopravnich expertu se rekrutuje z rad absolventu technickych vysokych skol.
S ceskymi ridici jako ty to jinak nez represi nejde. To by uz cesko melo polovinu obyvatel protoze hlupove jako ty by je na silnicich pozabijely.
Ridicska solidarita neni nic jineho nez pomoc pri porusovani zakonu a vrazdeni nevinnych.
Tvrde tresty(opravdu tvrde) jsou jedinym spusobem jak jednat s hlupy jako ty. Kdyz dostanes zapal plic tak za lekarem nechod. Vzyd to je normalni, prinasi to civilizace. Proste zemri.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!