Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R88o98m31a96n 68O15l89á68c28h 6598302292

Nějaký model, který by konkuroval Dacii, by to ale chtělo. A určitě by šel na dračku i tady, kde jde na dračku Duster. Rapid byl pořád ještě moc drahý.

+32/0
doporučit
17.10.2019 11:15

R83u84d10o23l87f 56K54u33c53h27y82n34k33a 8729972462371

nahodou... mna by jednoduche auto z jednoduchym atmosferickym 4valcom motorom potesilo za dobru cenu potesilo. Take auto by som si kupil.... A Naopak za dnesnu Fabou s 1.0 TSI motorom by som si nekupil ni nahodou.

+30/−1
doporučit
17.10.2019 11:50

J88a76n 73Č26e64r68n93ý 8140570614961

Nechápu ty, co těm odborářům nadávají a nazývají je hlupáky. Prostě jen vytvářejí tlak na partnera, kterým je zaměstnavatel a nenechají si nic hned líbit. Tak je to běžné například v Německu a taky díky tomu mají v MB mzdy a bonusy, o kterých se jiným výrobním podnikům může jenom zdát a ve výsledku jsou spokojeni všichni - pracovníci i akcionáři.

Oni v těch jejich odborech nejsou idioti, aby přetáhli strunu, jenom nejsou hejlové, kteří si všechno nechají líbit a dřou za suchý z nosu, jako většina dělníků v této zemi.

+25/−5
doporučit
17.10.2019 13:04
Foto

P23e31t13r 74P55. 71V85e26s15e82l28s46k42y 7724691486203

Ano, je hezké, že se odboráři zajímají o budoucnost výroby v ČR. Ale to je tak asi vše, co mohou... dokud si nekoupí za vlastní peníze dostatečný počet akcií, tak mohou vyjednávat o mzdách, o bezpečnosti práce a o teplé vodě ve sprchách, ale nikoliv o strategii akcionářů...

+16/−3
doporučit
17.10.2019 12:11

V44l73a21s36t37i96m92i21l 20F68i45a53l92a 1512961714

Západ nás bere jako plebs a to se jen tak nezmění.

Plebs má vyrábět pro plebs za plebs

+11/−1
doporučit
17.10.2019 13:15
Foto

L55u14d60ě30k 58R27i36c60h20t83e93r 2540786311942

když se seat začal vyrábět u nás, tak odbory mlčely.. a když se škodovka má vyrábět jinde tak prskají.. nojo, to je tak, když si každý rok řeknu o 10% víc, tak se nemůžu divit, že jsem nakonec tak drahý, že musím vyrábět kvantum levných aut místo pár tisíc prémiových.. a že mají na superbu velké marže není zásluha škodovky, ale toho že její vývoj je levný díky podobnému vývoji passatů.. zatím se škodováci měli pod VW každý rok lépe, měli by víc věřit svému zaměstnavateli..

+8/0
doporučit
17.10.2019 13:04

P34e65t46r 39S36i77n57k91u48l27e 8735923156943

Nechápu proč se odbory bouří. Platy zaměstnanců rozhodně nejsou závislé na tom, jaká auta fabrika vyrábí, ale na tom, kolik jich prodá a jak je zisková. Když budou vyrábět fára za několik mega a nebudou mít odbyt, rozhodně na tom zaměstnanci nevydělají. naopak, pokud budou vyrábět levná auta, která půjdou na dračku, můžou si ještě polepšit

+7/0
doporučit
17.10.2019 14:02
Foto

V23á82c92l48a30v 71H76a64m26á20č23e25k

Ačkoli bych raději viděl Škodovku jako prémiové auto, tak se musím smát, jak odboráři chtějí majiteli firmy určovat, co má vyrábět. Pan Povšík ( kdyby náhodou něco uměl ) může přeci vyrábět luxusní vozy ve své firmě a prodávat je ve Švýcarsku a USA. :-P

+21/−10
doporučit
17.10.2019 11:46

J92i98ř76í 86P19l27a64v89s23k58ý 9680856601419

ten povsik se chova, jako by mu patrila pulka akcii skodovky ...

+25/−13
doporučit
17.10.2019 11:11

P35a13t37r20i10k 61F67e15n88g 9799713850817

Asi pochopili, ze zkratka hezky displej a logo L a K neudela z auta Auto. To nemyslim negativne, ale zkratka prodavat Skodovky jako "manazerska" auta a neco premioveho bude fungovat max u nas.

+8/−1
doporučit
17.10.2019 12:21

M73i61c88h81a23l 26T63e42s98a48ř 4498862830871

"Odbory zvažují určité kroky, které zatím neupřesnily."

Vidím to na dvě možnosti: Koupit si majoritní podíl automobilky nebo založit automobilku vlastní.

+34/−21
doporučit
17.10.2019 11:04

B39o33h68u43s79l44a21v 44D44u89š17e85k 5150925474195

Dělejte ještě větší pakárnu a bude Made in Serbia i ta Octa.

+23/−13
doporučit
17.10.2019 11:32

J80a30r46o 91S13i40m83o 4160953771

... a čekal někdo, že německá firma udělá, sama od sebe, "Dacii" z Seatu , nebo z VW, či AUDI...;-D?!!Rv Teď je to vše v rukách zaměstnanců a odborů, jestli si nechají vzít budoucí prémie a výdělky, držím jim palce, ať se nedají a nepoleví!!!!!!

+11/−4
doporučit
17.10.2019 11:13

J27o13z71e69f 38K70o59s73t83e27l58a56n13s51k12ý 8385502539466

Nemci dlhodobo hádžu škodovke polená /klacky/ pod nohy, pretože je úspešná. Predaje neustále stúpajú a tak paradoxne ohrozujú modely Volkswagenu.

Absurdné na tom je, že Seat, na ktorom už Volkswagen prerobil aj kalhoty, je koncernom protežovaný. Pretože nie je taký úspešný a nekonkuruje Volkswagenu.

Typický socializmus v nemeckom vydaní: tých dobrých poklepeme kladivom po hlavách, aby moc nevyčnievali z radu, a do tých menejschopných nalejeme peniaze.

+7/−1
doporučit
17.10.2019 13:53
Foto

F37r16a10n40t15i62š51e46k 29K38a59d72l48e42c 1264413283462

Je to ale rozkošná diskuze pod tímto článkem... a ukazuje, jak je v pozorovatelích zakořeněno uvažování v relaci se současností. Že se celá VAG, a s ní i Škodovka musí od základu změnit v souvislosti s dramatickou změnou jejich hlavního produktu a jeho přechodu na elektromobilitu, nikoho ani nenapadne. Dnes děláme výdělečný Superb, a tak to musí zůstat! Směšné! Dnes už je jisté, že se celé odvětní zcela změní, pojmy, jako sériová výroba, pohony, servis a pod. dostanou úplně jiný obsah. A s nimi pojmy jako kvalita, pohodlí, luxus. A s nimi preference zákazníků... A už nikdy nebude Superb nebo Oktávka takové, jaké jsou dnes. Tak přestaňte šílet, uvědomte si, že sériová výroby EV bude vyžadovat úplně jiný a daleko menší podíl ruční práce, a soustřeďte se na spolupráci s vedeném koncernu. Jinak tady škodovka vůbec nmusí za 15 let být, a v Evropě budeme místo Fabií nakupovat čínská auta "za polovic"! Mountfiled už se nemůže dočkat!

+21/−14
doporučit
17.10.2019 11:26

M51a41r94e92k 92K42o32l69m28a68n 5306744217361

Vazeni odborari, kazda akce vyvolava reakce. Podekujte Stredulovi.

+11/−7
doporučit
17.10.2019 11:12

M74i91c39h89a17l 36Z15e13l72e30n92ý 6724373155516

Odbory ve Škodovce se ve skutečnosti nikdy nebouří.

Povšík je rozjel tradiční divadlo na téma "Já za vás bojuju!".

Vše se zase uklidní. Zaměstnanci si vzpomenou na své výplatní pásky a bude po bouři.

+5/−1
doporučit
17.10.2019 13:00

J61a57n 67S10i14n16n95r11e31i47c34h 3138346721235

Odbory budou urcovat strategii firmy !! Ona ta strategie uz je totiz v zelenem Nemecku urcena. Elektroauta a ztrata zamestnani pro 40% zamestnancu. Pak muzete stavkovat.

+4/0
doporučit
17.10.2019 15:20

J14i14r87i 58F61i24n69k 1972640579243

Proste jen potvrdili strategii kterou avizovali pro škodovku v rámci skupiny od začátku. Skoda proste byla a je low cost a mimo cs trh a pár postkomunistických zemí to tak pořád je.

Jinde prostě platí za horší Volkswagen s dobrým poměrem ceny a velikosti auta. Nic víc nic míň.

+7/−5
doporučit
17.10.2019 11:41

M36o90n30i72k49a 58K42o22n27e38c23n63a 7683731861324

Tak si naberte uvery pane odborar a predvedte se konecne. Kecat umi kdejaky nymand.

+8/−7
doporučit
17.10.2019 12:04

P92e16t15r 66V78e68s94e30l58ý 6336112625423

A co kdo čekal. Byli jsme Východ, jsme Východ a budeme Východ. Řiťolezectví mezi Západní půlky na tom nic nezmění.

+3/−1
doporučit
17.10.2019 13:50

L98u43d96v11i48k 58S80p73i40n27k61a 1632757400115

vw je největší či druhá největší automobilka na světě. škoda jen pouhá menší část a celková strategie je věcí mateřského koncernu. bez něj by pravděpodobně nevyráběli v boleslavi ani na ten východ. ostatně jsou na to za těch 40 let už snad zvyklí a zvyknou si znovu. konečně takové rusko a čína jsou naši přátelé a pro škodu to bude čest reprezentovat stabilizovanou společnost. tatrovákům to také nevadí.

+3/−1
doporučit
17.10.2019 12:27

J86o75s74e94f 92U49l81m75a70n 8500190688225

Z Německa se obecně stává poměrně nespolehlivý partner. To je poprvé, co odborům škodovky fandím. VW si sice jako vlastník může dělat, co chce, ale tohle je to v rozporu s tím, k čemu se při převzetí škodovky zavázal.

+7/−9
doporučit
17.10.2019 12:10

P60e77t28r 98N19o21v63o94t23n30ý 9701729470725

Nikdo mne nemůže podezírat z náklonnosti k odborům, ale zvážil někdo ve Škodovce, jaký by to mělo dopad na firemní flotily? Octavií, Suberbů a Kodiaqů jsou plné dálnice, a to i přesto jak je škodovka drahá. Firmy by pak logicky přešli třeba k Toyotě, protože Dacií nechce jezdit asi nikdo.

+5/−6
doporučit
17.10.2019 12:05

M21a42r74t49i27n 15B28o89u57č46e35k 7875465167927

tak skodovky maji dobre jmeno i dobrou kvalitu,kde se umistuji skoro jiz tradicne pred etalonama z vw...jak se domluvi,tak se domluvi...za sebe jen rikam,ze pokud by skoda mela spadnout na uroven dacie,tak ja po ni rozhodne nesahnu...:-/

+4/−4
doporučit
17.10.2019 12:15

Premium

Tajemství zdraví je ukryto v mezilidských vztazích, tvrdí psycholog Ptáček

Jakým způsobem žijeme a přistupujeme ke svému okolí, máme vlastně z velké části předurčené. Ovlivnit nás může nejen...

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Vémoly je mi líto. Bez něj bychom O2 arenu nevyprodali, říká šéf Oktagonu

Karlos Vémola a Attila Végh. První jmenovaný po dvou minutách padá v Oktagonu k zemi a píše tím další část příběhu,...

Najdete na iDNES.cz