Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V87á93c12l75a34v 91P75a95v61e33l27e37k 1330956656754

A to určitě myslí chudší Němce... Tomu odpovídá tak 97% obyvatel Čr (když to vezmu optimisticky) :-/;-D

+44/−1
doporučit
21.1.2019 12:30

M42i41c65h22a97l 63K61r95e17j70č86í 1606770541333

Však plebs nemá co jezdit autem. Plebs má být co nejvíce závislý na státu a službách jím poskytovaných (jako je např. MHD) :-P

+33/−2
doporučit
21.1.2019 11:33

I79g69n15á90c 37D10i29v22i72š 1911439383494

Tak se holt rozpadající se dvacetiletá auta nebudou dávat do šrotu, ale budou se opravovat.

+28/−1
doporučit
21.1.2019 13:43

J81i39n19d53r69i94c88h 53K12u97c66h89a39r 1497784277319

Chudší lidé si brzy nebudou moci dovolit doma topit, jezdit autem, koupit byt, platit najem, ...

Elity prostě nepočítaji s těmi, kteří musí počítat každých deset tisíc...

+21/0
doporučit
21.1.2019 13:17

V87l44a83d77i93m56í63r 90T74e47m42l21í52k 1495157291337

...vypadá to tak, že členové EK, kteří normy na drastické snížení emisí CO2 navrhovali a pak poslanci, co tyto normy ještě přitvrdili, v hodinách chemie, když se probíral zákon zachování hmoty, na ZŠ svorně chyběli... Je něco shnilého ve státě Dánském,..., pokud výroba elektromobilu má tak vysokou uhlíkovou stopu, elektřina je stejně vyráběná převážně v uhelných elektrárnách a emise stávajících spalovacích motorů osobních vozidel celosvětově jsou tak nicotné .... Vidím to stejně jako někteří - dobrovolná ekonomická sebevražda Evropy....[>-]

+31/−3
doporučit
21.1.2019 12:16

D56a34v40i76d 17K18n59a44p35e66k 8167344476695

Úředníkům z Brusele bych poradil zaletět si Kubu. Tam jim ukážou, jak se udržují při životě 60 let stará auta, protože si nemohou dovolit nová. Přesně tak to dopadne s Evropou, když se moc bude tlačit na ekologii těch nových. Lidé si je prostě nekoupí a budou udržovat při životě stará auta.

+26/−2
doporučit
21.1.2019 14:55

J78i43ř54í 69T55i92c65h14o45š61l88á77p30e50k 3215901549266

Chudí lidé budou muset zvolit tzv. Kubánský model....

+18/0
doporučit
21.1.2019 17:14

H83o20r26s31t 92B89r20a37u74n 8273591312963

Auta na baterky je nejšílenější projekt.

Naprostý nesmysl.

+33/−5
doporučit
21.1.2019 13:35

J83a49n 10M72a41c19h93á45č 3737396893292

Nedávno jsem se díval v televizi na záznam s příjezdu eurokomisařů a předsedů vlád v Bruselu.A nejvíc mě přišlo divný,že nám automobilky Audi a BMW zatajili,že mají luxusní limuzíny čistě na elektriku.Protože všichni tam přijeli v A8 a sedmičkách BMW.Jistě to mělo elektromotor,vždyt nám to nutí horem dolem a sami jdou jistě příkladem. Nebo ne?

+16/0
doporučit
21.1.2019 17:32

S93t24a27n39i39s92l75a61v 17N62ý59v62l21t 2614795443

Uděláme renovaci naší Octavie 1 z roku 98 a předám ji dětem až vyrostou. Jako na Kubě.

+15/0
doporučit
21.1.2019 12:25

S65t89a85n84i40s91l92a79v 49N48o58v44o31t48n45ý 2863416729949

A pak tu chce někdo hovořit o ekologii a podobně, těch pár bohatých tu ekologii nevytrhne a nebo se chystá nová doba otroctví. Otrokáři budou jezdit v elektromobilech a otroci budou chodit pěšky.

+13/0
doporučit
21.1.2019 16:23

M95a19r44t87i65n 16L30a32c42o 7463226788

A aj preto sú e-mobily už 150 rokov slepou uličkou. Vývoj musí byť zlepšením, nie zhoršením stavu. Chudobnejší si dnes nemôžu dovoliť ani nové klasické autá, nieto dvakrát drahšie elektrické, ktoré (okrem imaginárneho ekologického prínosu) neprinášajú žiadne výhody, zato hromadu komplikácií.

+19/−3
doporučit
21.1.2019 11:38

J97a42n 64D39v73o10r42a19k 4827355462585

Jen tak dál . Dražší auta nepůjdou na odbyt, automobilky budou propouštět, sníží se kupní síla, ještě více se nebudou kupovat nová drahá auta a byty,ještě více se bude propuštět,ještě více bude klesat kupní síla. Kde to skončí?

+11/−1
doporučit
21.1.2019 11:47

R53e75n26é 26H84a24l23l74a 8781878836476

No zrovna VW si chudší lidé nemůžou dovolit už nyní.

+9/0
doporučit
21.1.2019 13:17

F55i54l96i29p 34T70ř70e47b12a 6353790468886

Buďte v klidu pane Pötsch, "chudší lidé" nemají ani na současné modely.

+8/0
doporučit
21.1.2019 16:34

J82i15ř22í 41S40c85h22w82a97c39h 8228404138156

spousta lidí si nemůže dovolit nové auto. Vadilo to doposud managerům VW?;-)

+7/0
doporučit
21.1.2019 14:25

D56a32v98i13d 28R54y80c90h27e54t44s88k58ý 9636741200500

Elektromobil je ekonomický nesmysl, ale vykládejte to Bruselské milionářské chásce.

+13/−5
doporučit
21.1.2019 12:50

P50e46t79r 95H40o18n62o47r 8575963357727

No pořád si myslím, že elektromobily jsou slepá vývojová větev.....z dlouhodobého hlediska. Rád bych se mýlil.

+14/−6
doporučit
21.1.2019 13:31

J56i67ř17í 93H67o64l90ý 8786369752277

Tak proč dnes e-auta nestojí jen kolem 0.5mega?

Baterie kolem 3000,-Kč za kWh (např. 60kWhx3000,-Kč = 180000Kč) a pořád zbude dost na zbytek auta.

+7/−1
doporučit
21.1.2019 12:05

J43a11r23o94m85í94r 96K62r29á33l 4280709884669

Proč jen chudší ? I majetný se bude rozmýšlet, když při menším nájezdu bude mít vyšší cenu za km, než u klasického auta.

+4/0
doporučit
21.1.2019 19:51

P35e59t90r 89K50u80č96e83r65a 3540968768819

Jsou to jen výkřiky, protože jim klesnou zisky.

Na spalovacím autě máte spoustu servisu, musíte měnit olej, brzdy, svíčky, rozvody, tuna z těch všech pohyblivých součástek se může pokazit, včetně převodovky.

Na druhou stranu elektro auto nemá spalovací motor, nemění se tak olej, svíčky, rozvody, nemění se ani tolik brzdy, protože se mnohem více využívá rekuperace, převodovka tam v podstatě není (jen jeden stupeň)

Jediná drahá věc je v podstatě jen baterie a její management (dle kapacity, např. 200 000), ale cena postupně klesá a klesat ještě bude. Baterie už nestojí milion a přijde doba, kdy bude stát 100 000, nebo i 50 000.

Při velkovýrobě v objemech současných spalováků se pak výrobní náklady elektroauta pohybují pod cenou spalováku.

Jenže na spalovacích autech jsou zvyklí, že mají marži (dražší prodej, vyšší marže) a ještě příjem za servis.

U elektroaut se ale neschová taková marže a servis je minimální.

Jediné, co řeší je tedy fakt nižších příjmů pro ně.

+12/−10
doporučit
21.1.2019 12:46

K64a95r19e29l 71Z23á69p62o62t39o93č66n60ý 5619103711

Však v pořádku. Auta budou dražší a bude jich méně. O to v ekologii jde. Nebo snad cílem elektromobility má být např. cíl mít 3 auta ve dvoučlenné rodině, jako to už bývá nezřídka běžné?

+4/−1
doporučit
21.1.2019 17:18

P53a33v49e46l 14S11o39b40o87t45k35a 5460464

jj, VW se pomalu stává naprosto nekonkurenceschopný.

Má velké problémy s plněním zpřísňujících se pravidel, která jediná brání Číně aby zlikvodovala automobilový průmysl v Evropě stejně, jako to udělala u textilu a u obuvi.

Jenže Čína splnit zvládá, a to že se jí zatím nevyplatí vyrábět podle tak přísných předpisů, protože má méně náročné trhy, brzy skončí.

A s tím skončí i automobilky v EU - úplně stejně jako textilky.

+3/0
doporučit
21.1.2019 18:34

P27e57t49r 88B28l25á97h32a 6230977989743

Aktuální zpráva TESLA dostala povolení prodávat MODEL 3 v EVROPĚ - aktuální stav objednávek MODEL 3 = 15,786 ks

+3/0
doporučit
21.1.2019 15:09

R95a71d96i61m 95S82l29á44d82e93k 3111732363449

Nesmysl, se seriovou výrobou a vyšší konkurencí budou klesat i ceny vozů. Stejně jako to bylo u prvních vozů se spalovacím motorem.

+9/−10
doporučit
21.1.2019 11:48

Najdete na iDNES.cz