- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A neměla by být ta elektrifikace o něčem jiném, než o machrování za kolik to da 0-100.
Tak jeste ze ma ty lepsi materialy v interieru... jinak nevim, jak by ospravedlnili o skoro 80 tisic dolaru vyssi cenovku. :D
Môže mi niekto vysvetliť na čo je v reálnom živote údaj 0->100? 0->50 áno, 0->90 áno, 0->130 teoreticky áno.
To auto je především hrozně ošklivý
Moje elektrokolo má taky turbo. To podle toho, jak šlapu.
Taycan Tesle samozřejmě ujede, a to hned v první zatáčce. A i kdyby to bylo rovně, tak přehřátou Teslu rychle zkrotí ochranné obvody.
Ubohé. Trochu to auto, ale hlavně článek. A u takových aut by mě nezajímala desetina rozdílu zrychlení v 0-100, ale zrychlení 0-160, případně 100-200...
Prostě klasický rodinný auto pro široké vrstvy obyvatelstva,takový velký elektronesmysl
no ja nevim, kdykoliv jsem nekde potkal na silnici teslu, tak se desne camrala. nevim na co je zrychleni 0-100 km/h za 2,6 sec, kdyz ani zdaleka tech 100 km v tomto neujede.
Presne tak, na dalnici potkavam cestou do prace jednu teslu uz nekolik mesicu: sine si to vzdycky kolem 110km/h, parkrat se necha hecnout na 130km/h ale vetsinou to po par minutach vzda a jede zase 110
Neujede? Pustte je oba na Norschleife a uvidime. Ja bych si vsadil na Taycana. Ze by Tesla zajela pod 7:42 bych se divil.
To uvidíš brzo. Tesla plánuje jet na Nurburgringu tenhle týden.