Verzi GTS máte na okreskách pěkně v ruce. Její přímé reakce a ostřejší podvozek ještě více maskují skutečnou hmotnost a velikost auta. | foto: archiv Speed

Porsche Panamera: Komu sedne Turbo S a kdo ocení GTS?

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Na dně Myší díry jde Panamera Turbo S skoro až do dorazů tlumičů. Komprese auta přidá grip pneumatikám a my se tak bez potíží držíme ostře řízené vodící 911 Turbo. Zatraceně, od téhle žáby křížené se stěhovákem byste takové okruhové tempo rozhodně nečekali, jenže ve Stuttgartu se rozhodli přitvrdit muziku. A vyšlo to báječně.

Úplně chápu, že Macan, Cayenne a Panamera jsou pro skalní fanoušky tou odvrácenou stranou Porsche. Ruku na srdce, tohle vážně nejsou auta, z jejichž designu byste měli být úplně odvaření. Prodávají se však jako housky na krámě a právě díky penězům na nich vydělaným mohou Stuttgartští masivně investovat do vývoje a výroby těch opravdu řidičských aut, která zase dělají radost nám. Na to se často zapomíná. A pak je tu ještě jedna důležitá věc. S každou novou generací je vývojový tým Porsche inženýrsky posouvá o pořádný kus dál.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se