Zjemnění designu je patrné ve všech směrech, příkladem mohou být úzké postranní krycí lišty, které nahrazují, pro Pontiac typické, žebrované panely. Dvoudílná mřížka chladiče charakterizuje tvář nového Grand Prixu, společně s agresivními sdruženými světlomety, které zdůrazňují sportovní ladění vozu.
Na zádi zaujmou velké rohové světlomety, které společně s dvojitými koncovkami výfuků na obou stranách, dokreslují dynamičnost celého vozu. Uvnitř na nás dýchne luxus a pohodlí, podtržené, pro americké vozy typickou, prostorností. Velké analogové přístroje orámované hliníkem, chromované doplňky ať v interiéru, či exteriéru nebo kůží potažený volant přidávají tomuto vozu na důstojnosti a "obyvatelnosti".
Základní model nabízí výkon 200 koní (cca 143 kW), model GTP pak více než 250 koní (asi 178 kW) s největším točivým momentem ve své třídě - cca 380Nm. Pátá generace turbodmychadla Eaton přidala motoru nového GP asi 7 kW výkonu oproti předchozímu modelu.
Základní výbava zahrnuje stabilizační systém StabiliTrak Plus, ABS, systém kontroly tlaku v pneumatikách, dvoustupňové airbagy, předpínače pásu a další prvky starající se o bezečnost posádky vozu. Výroba Pontiacu Grand Prix 2004 začne v první čtvrtině roku 2003.
Doufáme, že se Vám malý výlet za moře líbil a to i přesto, že Pontiac je značka kterou na našich silnicích téměř nepotkáme a model Grand Prix 2004 můžeme obdivovat (nebo hanět) pouze dle toho, co vidíme na obrázcích. Malá exkurze do mimoevropského světa čtyř kol má být pouze malým zpestřením a poukazem na fakt, že nejen v Evropě se okolo aut stále něco děje.
Pontiac Grand Prix |
Pontiac Grand Prix - pohled zezadu |
Pontiac Grand Prix - přístrojová deska |
Pontiac Grand Prix z profilu |