Diskuse k článku
Policie chce nová silná auta. Podmínky tendru splní jen VW Passat
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
weizenkleie1Reklama jak hovado....jinak na Interceptor od Chevroletu se nejakej Passat nechyta ani omylem.... |
![]() |
superkutilMám známého u policie...... a stále nemají na palivo. Tak to nevím, čím to budou živit. Ale taky vyprávěl, jak se místo aut pro pěšáky kupují terénní 4x4 aby měli pražští šéfové čím jezdit do práce. Jsou to auta v ceně skoro dvou Oktávek. Prostě všude je to stejné. http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55 |
![]() |
victim42A vy jste se vztekali...Když chtěli v oktávkách klimatizaci. Doufám, že si k tomu vymyslí ještě metalízu za 60 000. Ne, že bych jim to nepřál, ale vybírání pokut se stalo jedinou činností, kterou policie ještě odvádí. |
![]() |
mogul666Nehoráznost!Naší Policii bych nesvěřil ani žigul z roku 1976! To je samej línej Trautenberk! Jen běhejte po svejch-líné vši |
![]() |
HagenbadenTo pavlik12A jak se jezdi Prassatem? Fasujes tmave modreho nebo svetle modreho |
![]() |
Oldspodvody pokračují vesele dálTakže česká klasika. Podvodná výběrová řízení ušitá díky pečlivě vymyšleným doplňkovým parametrům - ptákovinám, které vyřadí všechny konkurenty kromě jednoho jediného předem vybraného oblíbence pokračují vesele dál. Koho to může v našem Czech Banana Republic překvapit Bude za to někdy někdo potrestán |
![]() |
akroRe: podvody pokračují vesele dálA co třeba myslet mozkem? přišel bys na to, že kamera, umístěná za čelním sklem není nad výdechem ofukování čelního skla? Že kamera za zamlženou částí skla nic nenasnímá? Že by to mohl být jasný důvod k tomuto požadavku? Že by při zakázce za 20 milionů mohlo například BMW těch pár skel od Gobainu objednat a vozy s tím nabídnout a průběžně tuto výbavu dát i do běžných options? |
![]() |
Antonín, topičRe: podvody pokračují vesele dálTo je argumentace jak v mateřské školce. Jednak snad není problém dát kameru tam, kde se sklo nemlží a pokud to dodavatel nezvládá, tak není problém udělat ofuk přímo před tou kamerou. To bychom ale od policajtů požadovali myšlení, což je samozřejmě hloupost. Krom toho jsem neviděl jediný záznam z české policejní auto-kamery, na kterým by bylo něco pořádně vidět. |
![]() |
Antonín, topičRe: podvody pokračují vesele dál... krom toho se nedá vyloučit, že je vyhřívání předního okna chráněno patentově. |
![]() |
Bob-anRe: podvody pokračují vesele dálNo to urcite je, ale ten patent asi nepatri VW, ale vyrobci tech oken. Otazka spis je jestli nemaji s VW exkluzivni smlouvu. Nicmene objednavat 20 celnich oken specialne kvuli jedne zakazce jak navrhuje kolega vyse je asi blbost, ty okna by byly pekelne drahe v takove mikroserii |
![]() |
Antonín, topičRe: podvody pokračují vesele dálTak s vyhříváním přišel prvně Ford, takže bych viděl, že patentově chráněné to má Ford. Samozřejmě, VW může mít licenci, či jiné technické řešení. |
![]() |
kešavJak přispějí k bezpečnosti?Otázka nezní jaká auta, za kolik, kdy se zaplatí a kolik vyberou na pokutách, ale jak přispějí k plynulosti a bezpečnosti silničního provozu. |
![]() |
arniieRe: Jak přispějí k bezpečnosti?Bezpečnosti přispějí významným způsobem.Ujiždějící řidič pojede na hranici možností a za ním se budou řítit policajti.Každy si umí představit výsledek.Osoba blízka přece neplatí,tak proč někoho dojíždět nabušeným autem bez omezovače?Novodobí piráti českých silnic- policie ČR jen za třicet mega,kdo by to nebral??A to se vyplatí |
![]() |
akroRe: Jak přispějí k bezpečnosti?Osoba blízká resp. právo nenapráskat sebe samozřejmě platí dál, jen stát si zkusil zajistit příjem i v případě, kdy vlastník vozu nechce být práskačem. |
![]() |
BomaNic bych jim nedalV dnešní době kamer, vysílaček, řetězů s hroty a satelitů by už konečně měli pochopit že honit se za jiným autem ať už z jakýchkoli důvodů, znamená ohrožovat ostatní účastníky provozu. Kdy už se naučí tyto věci požívat? |
![]() |
pavlik12Re: Nic bych jim nedalNikdy ... mimo Prahu se vysilackou posil nedovolate (kdyz uz Matra nahodou funguje) ... a zastavovaci pas na dalnici??? |
![]() |
akroRe: Nic bych jim nedalProč ne? Myslíš snad, že Semír Gerchan je na tom intelektuálně jinak než čeští dopraváci? |
![]() |
NumLockskloNo jo, ale s vyhřívaným předním pokoveným sklem jim nebude fungovat antiradar! Tak aby je jiní kolegové z týmu Buzerovat a Mlátit náhodou nesejmuli! |
![]() |
truthspeakerVypnout omezovačmůže jen blb, policajt, nebo někdo kdo úplně přestavěl podvozek, vyměnil kola, pneu... |
![]() |
radikRe: Vypnout omezovačA když si koupíš auto bez omezovače tak si nejspíš ještě větší blb, co? |
![]() |
sámvelkýmaononevím, čemu se kdo diví. takto se v česku nastavují všechny tendry.stačí jedna podmínka, která je pro ostatní nesplnitelná a malá domů pro konkrétního dodavatele je na světě.......... |
![]() |
arniienoDle hesla pomáhat a chránit budou pronásledovat 250-tkou šílené řidiče šílení policajti |
![]() |
pepitoTo je demagogieže investice se vrátí. Nevrátí. Měřit a vybírat pokuty mohou i se škodovkou. A jak už tu někdo psal: rádio je rychlejší.... A navíc - ono honit někoho podálnici 250kou bezpečnosti nepřidá. |
![]() |
xaddamRe: To je demagogienavíc na to, aby po D1 jel někdo 250 potřebuje kromě auta (což vylučuje protřelé piráty v oktávkách, kterých je zdaleka nejvíc) taky silné nervy. a k těm se musí jeden projezdit, nějaké školení vám nepomůže. A druhá věc pak je, zda tak onen smělec dokáže jet tak, aby přežil deset takových pokusů. Takže podmínka maximálky 250 je další zbytečnost pro valnou většinu dopravních cajtů, kteří budou v kárách za milion honit leda tak ty piráty z oktávek. A na to by jim bohatě stačila Octavia RS, která by se navíc v dálničním davu mnohem lépe schovala než passat. Další věc je zrychlení. Představa, že cajt v passatu dohoní milionářského synka bez pudu sebezáchovy v lamborghini, je nesmyslná.Na honění se se sporťáky by pomahači a chrániči potřebovali aspoň něco jako Mitsubishi Lancer Evo, sice s maximálkou těsně pod 250, ale s pořádným odpichem. A zločinec na zadním sedadle by aspoň pořádně trpěl :o) |
![]() |
FastDriverRe: To je demagogieno jestli je podle tebe 5,2s pořádný odpich tak budiž. |
![]() |
radikRe: To je demagogieMáte pocit že to je pomalé a líne auto? |
![]() |
FastDriverRe: To je demagogieno tak řekněme pod 5s? A rychlost na silnici je častěji spíš o dovednostech řidiče a znalosti "terénu" než o absolutním zrychlení. |
![]() |
radikRe: To je demagogiehttp://clanky.katalog-automobilu.cz/auta-automobily-aktuality/mitsubishi-lancer-evolution-x-fq400/ A co tohle, pořád se di zdá že má EVO malej odpich? Stačí připlatit :-) |
![]() |
pavlik12Re: To je demagogieVzhledem k pripadu, kdy ridic vyhral soud pote, co ho jedna hlidka zmerila, druha o 500m dale zastavila a nebyla schopna mu dokazat ze v okamziku mereni sedel za volantem .... tak je zastavovani v provozu asi jedinnou moznosti. |
![]() |
jurajkoalavyhřívané přední sklopotřebují policajti protože když chrápou v autě, tak se skla zamlží. Když mají vyhřívání skla, tak na ně bude aspoň vidět! |
![]() |
FastDriverRe: vyhřívané přední sklone že by to v těchto zeměpisných podmínkách bylo na denním pořádku, nicméně když jedeš ve vánici a zároveň mrzne,tak tě ofuk nespasí. |
![]() |
Antonín, topičRe: vyhřívané přední skloV životě jsem s tím neměl problém ani v autě bez klimy. Asi lepší oddíl, severskej. |
![]() |
pavlik12Re: nechápuPredstavte si, i na dalnici obcas prsi, dokonce snezi a je naledi.... 4kolka sice neumi zazraky, ale kazda pomoc je pri 200km/h dobra. |
![]() |
nepetrRe: nechápuKdyž na dálnici zaprší nebo dokonce nasněží tak je stejně nerpůjezdná jelikož se tam hned nějakej mistr světa roztočí. Pak už není na čem koho chytat |
![]() |
pavlik12Re: nechápuTo byste se divil kolik honicek je prave na snehu a naledi... |
![]() |
sámvelkýmaoRe: nechápukdyž k ničemu jinému, tak v zimě na našich specielně "udržovaných" dálnicích se bude náhon na všechny kola enormě hodit............ |
![]() |
hefaistoshRe: nechápuNo třeba i k tomu,že čtyři zabírající kola přenesou výkon motoru na vozovku lépe než jen dvě.Zvlášť je to vhodné u takovýchto sériovek s takovým výkonem. |
![]() |
hefaistoshRe: nechápuPoslední generace Haldexu má ůplně jiné chování než se prezentuje.Rychlejší reakce plus třeba při akceleraci více síly na zadní nápravu apod. chování dle aktuální jízdní situace.Není HALDEX jako Haldex. |
![]() |
hefaistoshRe: nechápuTo byl jeden z příkladů.Dále třeba ještě rozložení váhy a tím bezpečnější chování setrvačných sil atd. |
![]() |
Antonín, topičRe: nechápuRozložení váhy je lepší, protože je auto těžší a ta hmotnost je přidaná na zadek. To není až taková výhoda. Stejně s tím naši mistři policejního volantu neumí jezdit. |
![]() |
stillforeign...By me zajimalo kdo ma brasku s Dealerem VW. Mam kamarada ktery dela policajta a tem mi vzdycky rika "radio je vzdycky rychlejsi" Nechapu tedy na co souudruzi v uniformach potrebuji takove kary. Jeste navic 4kolky? Co to je zas za vymysl. Maji dostat naftove Oktavky RS nebo jim podobne vozidla a byl by klid. Uz je tu uplaceny Kapsch ktery vam na dalnici monitoruje kamiony, fizl-kary maji kamery, radary ...na co teda potrebujem auta s takovymi parametry. Jezdim po D1 2x tydne Prahu a vidam pasiky dost malo takze se obavam, ze jich zas pulka skonci u doprovodnych vozidel na vnitru. Taky nechapu pro policajti jezdi v mestskem provozu v benzinaku ..pak se divi ze nemaji na benal...vzdyt 1.6 oktavka si ve meste bufne 8 l proti 1.9 nafte ktera jezdi za 6. to je na nadrz rozdil ujetych 230 km...pak tu breci ze je velitele posilaji peskobusem. |
![]() |
DISKJe to potřebné a parametry jsou férové.......tak jako výběr daní a marže prodejců automobilů v Knedlíkově. Přeji hezké svezení a pěknou dovolenou za všimné. |
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 8 | další |