Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Miliardy za pokuty za CO2 zalepí díru po koronaviru, nebo je EU odpustí?

Lidovci žádají Evropskou komisi, aby kvůli epidemii koronaviru letos neuplatňovala sankce vůči automobilkám, které nesplní limity na emise oxidu uhličitého vypouštěné nově vyrobenými vozy. Obávají se, že by sankce negativně ovlivnily zaměstnanost v situaci, kdy se Evropa bude potýkat s hospodářským oslabením v důsledku epidemie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

letos? at od te hlouposti EU odstoupi na porad

0 0
možnosti
MP

Opusťme co nejdříve ty zelené nesmysly, jinak se ekonomika nevzpamatuje. Cesta je přes stále zlepšované spalovací motory, než dojde ropa. Celý svět to tak vidí, jen EU míní zničit svůj průmysl.

1 0
možnosti
PL

Vzhledem k tomu že nová auta se prakticky neprodávají, fabriky nejedou a lidi celkově mnohem míň jezdí, tak si opravdu planeta uleví a to hodně ... Takže logicky nějaké normy, pokuty apod... by měly být smeteny někam pod stůl a nejlíp ještě pod koberec

0 0
možnosti

Spíše by mě zajímalo, kolik zaoceánských dopravních lodí nevyjede. To bude teprve úspora nejen CO2. Snad však nikoho v EU nenapadne dávat koronaviru za to čestné uznání.

2 0
možnosti
MK

Zelení mozci chtějí dávat pkuty, jenže co zalepí díry po krachu automobilek?

4 0
možnosti
MP

Nějaké jiné daně a pokuty. Nebojte, rudozelenoduhoví euromultikulti klimanacisté si už něco najdou.

0 0
možnosti
Foto

Když to budou lepit teď, podusí automobilky a může se to v dlouhodobém horizontu šeredně nevyplatit. Když je teď nechají, automobilky ušetřené peníze použijí třeba k překlenutí krizového období a nakonec se to ještě několikrát vrátí.

2 0
možnosti
MK

Ja bych se hlavne hodil do klidu, a nevenoval pozornost ten naprosto nesmyslnym prpoctum, kolik by ktera automobilka zaplatila za emise treba v roce 2018. Proc? protoze automobilky proste nebudou platit za emise za rok 2018 ale za rok 2020, kdy i ta nabidka aut vypada dost jinak nez loni, at uz jde o nove motory (mrknete treba na emise nove octavie - tak i bez jakekoli elektroasistence v nafte limit plni, do toho skodovka proda tisice elektrickych citigo a hybridnich superbu a octavii, ktere s tim flotilovym prumere zasadne pohnout smerem dolu......)

0 0
možnosti
KK

Až se obyvatelstvo Evropy vypořádá s nákazou, tak je docela možné, že se posléze vypořádá i s EU ...

13 0
možnosti
VB

začneme vypouštět CO2 kolik budeme chtít, se těším

2 0
možnosti
MS

Budeme po krizi potřebovat dotovat existenci pracovních míst, ne dotovat jinak neprodejné elektromobily, které nikam nedojedou a v konečném efektu jsou neekologické. Přečtěte si k tomu studii vědců z ČVUT zveřejněnou v čísle 11/2019 v měsíčníku Stavebnictví (dostupná na webu http://www.casopisstavebnictvi.cz v archivu, po přihlášení zdarma). Vyzdrojovanou a precizní studii spolufinancovala i vláda ČR, ale loni v prosinci přesto premiér Babiš podepsal příslušný Green New Deal EU, což je kombinace ekohysterické ideologie a fantasmagorií zelených plánovačů a byrokratů z bruselského skleníku. Pokud EU tento plán nezmění, doplatí na to v důsledku největší závislosti na autoprůmyslu nejvíce právě ČR a SR. Až bude Greta efektivně přesvědčovat lidi v Číně, Indii, v Brazílii, v Indonésii atd., tak tomu úsilí budu věřit. Ale ona zatím pohodlně cestuje mezi rodným Švédskem, New Yorkem či Davosem.

8 2
možnosti
VO

V85í72t 97O22ž85a13n59a

20. 3. 2020 13:34

Ta studie není nic moc. Nepočítá z jakýmkoliv vývojem. Je to jen KDYBY bylo najednou všude plno elektromobilů a jinak se nic nezměnilo během těch let než to velké množství elektromobilů vůbec může být vyrobeno.

0 2
možnosti

Když zcela zbytečně lítala prázdná letadla po celé Evropě, tak to EU jaksi nevadilo.

0 2
možnosti
MK

Jn delo se to asi tyden.....

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...