V autě se zaměřuje na byznys a politiku týkající se autoprůmyslu. V automobilových podcastech nahlédneme do zákulisí, budeme glosovat, zvát hosty a mluvit o světě aut v souvislostech. Okomentujeme aktuální události, rozebereme do hloubky důležitá a zajímavá témata.
Další díl podcastu V autě jsme natočili opět v autě. Na palubě majestátního elektrického Audi A6 e-tron probíráme aktuální témata. Nejaerodynamičtější sériové audi všech dob nám ale připraví i perné chvilky, vyděsí nás, naštve, nárazník mu ale musíme zachránit sami. Auto, které nám nedalo přednost, všechny radary, čidla a kamery vůbec nezaregistrovaly. A volant s dotykovými ploškami bychom nejradši vyhodili.
První kilometry nové aerodynamické A6. Revoluční audi je elektrická zadokolka![]() |
V autě opět probíráme plány, předpovědi a realitu elektromobility. Tušíte, jak se stane, že nakonec automobilka vyrobí auto? „Upřímně, spousta lidí přímo v automobilkách je překvapená, že nakonec opravdu vznikne,“ zazní také v podcastu natočeném v autě.
Představujeme kouzla a čáry nového ferrari, které údajně diskutuje s čínským startupem o tom, jak se vyrábí elektroauto (píše o tom renomovaný italský magazín Quattroruote – zde). A nakonec lamentujeme nad výmyslem Bruselu nařídit povinnou STK pro starší auta každý rok.
Brusel chce hnát na STK auta starší deseti let každý rok![]() |
Stovka za 2,8 sekundy a cena 10 milionů. Zkoumali jsme nové Ferrari 296 Speciale![]() |
Kdo jsmePavel Cyprich je český novinář a mediální manažer. Jeho novinářská kariéra začala ještě před maturitou spoluprací s Českým rozhlasem, konkrétně se stanicí Radio Wave, kde strávil prvních osm let své profesní dráhy. Následně působil v Událostech České televize. V roce 2016 se stal jedním z prvních autorů Seznam Zpráv, kde postupně zastával různé role, a to včetně moderátora večerních zpráv Televize Seznam a autora pořadu Datažurnál. Později byl jmenován šéfredaktorem zpravodajské redakce TV Seznam. Po odchodu ze Seznamu se stal ředitelem marketingu a komunikace v e-sportovím týmu Entropiq. V současnosti působí jako generální ředitel tohoto týmu. Pavel je známý svou vášní pro moderní technologie, což se odráží v jeho novinářské práci zaměřené na technologická a vědecká témata. O autech psal na kdysi fungujícím webu Zavolantem.cz. Ve volném čase se věnuje přednáškám pro studenty, cestování, kolu a sportu. František Dvořák píše o autech na iDNES.cz a do MF DNES od roku 2002. Řídil ledacos, rád si o světě aut povídá (a občas i hádá) s kýmkoli – s šéfy automobilek, konstruktéry, designéry (tím chtěl být), automechaniky, prostě s každým. Doma má asi tak pět aut, která jsou směsí punku a romantiky. Ano, má rád stará auta. Ale po Praze se nejraději pohybuje pěšky či hromadnou dopravou. Do redakce jezdí vlakem nebo na kole. I tak ročně nařídí v autě padesát tisíc kilometrů. Jeho články najdete ZDE. |
Škoda bojuje za nový Karoq. Vítězství je blízko. Takhle by mohl vypadat![]() |